Είναι Σάββατο και ένας συμφοιτητής μου κάνει πάρτι, και μιας και η Μαρία δεν είναι σε φάση να έρθει....αποφάσισα να πάω με τον Μάρκο.
"άντε ξεκίνα να ετοιμάζεσαι! Έχει καταντήσει κουραστικό να σε παρακαλάω σαν να είσαι 5χρονο"
"ρε Βασωωωω δεν θέλω να πάωωωω"
"δες εκεί γκρίνια" είπα και πήγα δίπλα του γιατι ο stupiiiir πάλι έπαιζε πορωμένα "Μάρκο ντύσου να πάμε με το καλό και θα σου πάρω κοκό ναι?" του μιλούσα σαν να είναι βλαμμένο.
"κοκό ε?" είπε με ένα αλαζονικό χαμόγελο και με πλησίασε "ένα δειγματάκι?"
"Μάρκο....σοβαρέψου και σταμάτα να έχεις μόνο αυτό στο μυαλό σου...νταξ το ξέρω οτι έχεις εμένα την κουκλάρα αλλά συγκρατήσου λίγο"
"δεν θέλω να πάω ρε παιδάκι μου, σταμάτα να με πιέζεις" είπε θυμωμένος.
"δίκιο έχεις πολύτιμο πετράδι μου...η κακούργα σε πάω σε πάρτι. Εσύ δεν έχεις φίλους, όλη μέρα παίζεις με την τηλεόραση"
"playstation"
"καλά μην έρχεσαι" είπα και σηκώθηκα από δίπλα του αλλά πριν φύγω γύρισα να τον κοιτάξω "εξάλλου κοριτσοπαρέα...μόνες...καλύτερα θα περάσουμε" συνέχισα όλο νόημα.
"ωχ δες ένα save...αα ρε πόση ώρα το έψαχνα..." μμμ ναι, λες και δεν τον ξέρω...
Με τα πολλά με τα λίγα, ετοιμαστήκαμε και πήγαμε. Αποφασίσαμε μιας και ο Μάρκος δεν με εμπιστεύεται με το αμάξι να μην πιει αυτός για να οδηγήσει μετά.
Στο πάρτι γίνεται χαμός...πολύ ποτό...σε κάποια φάση έχασα τον Μάρκο και πήγα στον πάγκο της κουζίνας όπου είχε μαζευτεί μπούγιο. Τι σκατά γίνεται εκεί? ΟΥΣΑΛΑΛΑ belly shots. Μμμμ γιατί όχι?
"τι παίζουμε?" ρώτησα ένα τυπά από την σχολή μου.
"μπουκάλα αλά belly shot" ενδιαφέρον.
"μέσα" είπα και γύρισα το μπουκάλι.. Έτυχα έναν που είναι ένα έτος μεγαλύτερος από εμένα και στις αρχές τον γούσταρα. Έβγαλε την μπλούζα του και φάνηκε η σωματάρα του.Και εκεί που πήγαν να του βάλουν τεκίλα βγήκε ένας Μάρκος από το μπούγιο. Ωχ...
Ο Μάρκος με κοιτάει με βλέμμα δολοφόνου και μετά κοιτάει τον τυπά με μισό μάτι και βγάζει την μπλούζα του....πράγμα που κάνει όλες εκεί να τον κοιτάνε και να στάζουν. Αχ τι κάνει το γυμναστήριο...
"αν είναι να κάνεις σε κάποιον, αυτός θα είμαι εγώ και όχι κανάς τυχαίος"
Είπε ο Μάρκος και κανείς δεν του πήγε κόντρα. Του έβαλαν τεκίλα...αλάτι, άρπαξε και ένα κομμάτι lime και ξάπλωσε. Εγώ μες στα γελάκια κλασικά . Βέβαια μου κόπηκε το γέλιο μόλις είδα το βλέμμα του. Πήρα το σέξυ ύφος μου και άρχισα..
KAMU SEDANG MEMBACA
Διάλεξε....ταίρι
Fiksi RemajaΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)