67 - "Μπλέξαμε λίγο? (Αλεξία και Αχιλλέας)"

1K 48 6
                                    

Ξύπνησα την επόμενη μέρα και σχεδόν είχα ξεχάσει τι είχε γίνει μέχρι που κούνησα το πόδι μου. Όλο το βράδυ ο Αχιλλέας με βοηθούσε για να αισθάνομαι άνετα. Με πρόσεχε πάρα πολύ...

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και με το ζόρι περπάτησα μέχρι την κουζίνα. Ο Αχιλλέας και η Στέφη τρώγανε πρωινό.

"ΡΕ ΑΛΕΞΙΑ" μου φώναξε ο Αχιλλέας και σηκώθηκε από την καρέκλα του με την μπουκιά στο στόμα.

"τι καλέ?" με τρόμαξε έτσι όπως φώναξε και παραλίγο να πέσω.

"σου είπα να κάτσεις στο κρεβάτι, δεν κάνει να το πιέζεις"

"αφού πεινάω τι να κάνω?"

"σου είπα να με φωνάξεις και θα σου φέρνω εγώ οτι χρειάζεσαι"

"τώρα σηκώθηκα"

Ο Αχιλλέας σήκωσε το βλέμμα του στο ταβάνι και η Στέφη άρχισε να χαχανίζει. Προσπάθησαν εκεί να με βολέψουν την τραυματισμένη...

"πότε έγιναν όλα αυτά? Εγώ γιατί δεν πήρα χαμπάρι?" ρώτησε η Στέφη. Αυτό αναρωτιόμασταν και εμείς Στέφη!

"και σεισμός να γινόταν εσύ δεν θα καταλάβαινες Χριστό..." της απάντησε ο Αχιλλέας και ταυτόχρονα προσπαθούσε να βολέψει το πόδι μου σε ένα σκαμπό.

"τι ώρα το έπαθες?" ρώτησε η Στέφη γεμάτη ενδιαφέρον...τι να της εξηγώ τώρα.

"χθες το βράδυ αργά..." είπα και κοίταξα τον Αχιλλέα, εκείνος έσκυψε το κεφάλι του...

"ααα κατάλαβα" άκουσα την Στέφη να λέει.

"τι?" την ρώτησε ο Αχιλλέας.

"στο κρεβάτι έγινε το ατύχημα...εντάξει παιδιά δεν πειράζει απλά την επόμενη-"

"Στέφη τι λες?" την ξαναρώτησε νευριασμένος ο Αχιλλέας.

"λέω απλά την επόμενη φορά να το πάτε πιο χαλαρά, σε όλους αρέσει το άγριο αλλά βλέπεις γίνο-"

"ΣΤΑΜΑΤΑ! Δεν έγινε έτσι, απλά έπεσε και το χτύπησε" η αλήθεια είναι ότι το διασκέδαζα να τον βλέπω να έρχεται σε δύσκολη θέση.

Εκείνη σηκώθηκε από το τραπέζι για να αφήσει το πιάτο της στον νεροχύτη. Χάιδεψε το κεφάλι του Αχιλλέα σαν σκυλάκι...

"αχά ναι...ότι πεις" του είπε και έφυγε από την κουζίνα.

"τι σκατά είπε?" ήταν η ώρα μου να μιλήσω.

"άσε την, όλο βλακείες είναι..." είπε ο Αχιλλέας και ξεφύσηξε.

Ο Αχιλλέας μου έκανε πρωινό και αφού έφαγα είπαμε με την Στέφη να δούμε μία ταινία το απόγευμα όταν γυρίσει από τα ψώνια της.

Διάλεξε....ταίριNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ