Μάλιστα διάλειμμα...ναι γιατί όχι? Διάλειμμα it is! Μετά την τελευταία συνάντηση μας στο κλαμπ δεν τον έχω ξαναδεί και έχουν περάσει μέρες.
Είμαι στο σπίτι και φοράω τις πυτζάμες μου. Έχω αράξει και βλέπω τηλεόραση ενώ ταυτόχρονα ασχολούμαι με το κινητό μου.
Μου λείπει το παραδέχομαι αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω εγώ κίνηση. Είπαμε έχουμε και μία αξιοπρέπεια.
Από τις σκέψεις με έβγαλε το κουδούνι, έδεσα την σατέν ρόμπα μου σφιχτά και πήγα να ανοίξω, ποιος είναι 11 η ώρα το βράδυ?
"ενοχλώ?" αλήθεια τώρα?
Έκανα στην άκρη για να περάσει μέσα και όσο ήταν πλάτη άρπαξα την ευκαιρία να θαυμάσω τον υπερτέλειο πισινό του. Βέβαια διακριτική που είμαι ο Γιάννης με κατάλαβε και γέλασε.
"σε τι οφείλω την τιμή?" ρώτησα και σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος.
"απλά περνούσα από την γειτονιά και λέω-"
"δεν περνάω να δω τι κάνει το Μαράκι?" τον συμπλήρωσα ειρωνικά.
"α γειά σου"
"άστα αυτά Γιαννάκη...τι θέλεις?" τον ρώτησα με υφάκι.
"πρέπει να θέλω κάτι για να περάσω να σε δω? Δεν μπορεί απλά να μου έλειψες?" με είχε πλησιάσει επικίνδυνα.
"χμμμ σίγουρα? Μήπως έρχεται κανας θείος? Καμιά ξαδέρφη? Μήπως πρέπει να το ξαναπαίξουμε ζευγάρι?"
Είναι τόσο κοντά που λίγο να έσκυβε θα ακουμπούσαν τα χείλη μας.
"γιατί? Μήπως θέλεις να το ξαναπροβάρουμε σε περίπτωση που χρειαστεί...?" είπε ψιθυριστά με αυτή την βραχνή φωνή του.
"νομίζω οτι το προβάραμε αρκετά" του είπα και ξεροκατάπια.
"εγώ νομίζω οτι χρειάζεσαι λίγη εξάσκηση"
"ΧΑ! Αλήθεια?" ρώτησα σοκαρισμένη και ο Γιάννης χωρίς να πάρει τα μάτια του από τα χείλη μου έγνεψε καταφατικά.
"εγώ πάλι νομίζω οτι η υποκριτική σου είναι για τα μπάζα..."
"τότε κάνε μου ιδιαίτερα..." ψιθύρισε στο αυτί μου.
Τι προσπαθεί να μου κάνει τώρα γαμώτο? Κοιταζόμασταν και υπήρχε τόση ένταση που λίγο ήθελα για να του ορμήσω.
Δεν χρειάστηκε όμως γιατί ο Γιάννης με κόλλησε στον τοίχο πίσω μου και άρχισε να με φιλάει. Ήρθε με ορεξούλες απ'ότι φαίνεται. Με σήκωσε και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την μέση του.
ESTÁS LEYENDO
Διάλεξε....ταίρι
Novela JuvenilΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)