Το πρώτο πράγμα που έκανα αφού σηκώθηκα ήταν να πλύνω το πρόσωπο μου, δεν κοιμήθηκα καθόλου καλά χτες....σκεφτόμουν όλη την ώρα τον Γιάννη. Δεν είναι καθόλου καλά ψυχολογικά και εγώ δεν βοηθάω και πολύ...αλλά δεν το κάνω επίτηδες...
Κούνησα το κεφάλι μου και προσπάθησα να διώξω αυτές τις σκέψεις προς το παρών. Ντύθηκα και κατέβηκα τις σκάλες για να βρω τους άλλους. Ο μόνος που βρήκα ήταν ο Γιάννης να βάζει καφέ σε μία κούπα.
"καλημέρα" του είπα και αυτός γύρισε βαριεστημένα και μου πέταξε ένα μέρα...
Τον πλησίασα την ώρα που έβαζε ζάχαρη στον καφέ του και άρπαξα και γω μία κούπα και του την έτεινα...
"θα μου βάλεις και μένα?"
"χέρια δεν έχεις?" α δεν ξύπνησε με κέφια...
"λίγο καφέ ζήτησα να μου βάλεις, όχι να πας να τον φυτέψεις κιόλας"
"λίγο καφέ μπορείς να βάλεις και μόνη σου" είπε και μου έδωσε την κανάτα.
"σωστά...μία πριγκίπισσα δεν σερβίρει" πέταξα αυθόρμητα και αυτός γύρισε ξεκάθαρα θυμωμένος να με κοιτάξει.
"πριγκίπισσα εγώ?"
"κακομαθημένη κιόλας"
"άλλα έλεγες στο κρεβάτι" μου πέταξε.
Δεν πρόλαβα να απαντήσω και ένα διακριτικό βηχαλάκι μας διέκοψε. Γυρίσαμε και οι δύο τρομαγμένοι και είδαμε οτι η Κ. Ιζαμπέλλα καθόταν στην πόρτα.
"τελειώσατε?" μας ρώτησε και εμένα μου ερχόταν να κρυφτώ κάτω από καμία πέτρα.
"καλημέρα" είπαμε με μία φωνή εγώ και ο Γιάννης και αυτή μας χαμογέλασε πονηρά.
"καλημέρα καλημέρα, λοιπόν τώρα που είναι νωρίς και δεν έχει βγει καλά καλά ο ήλιος. Βάλτε φόρμες σας έχω δουλειά"
"τι δουλειά ρε μάνα?"
"στον κήπο, ξες οτι εμένα δεν με παίρνει πια να σκύβω και να τσαπίζω Γιάννη, και αφού είσαι εδώ εσύ γιατί να λέω στον ξάδερφο σου? Θα τα κάνεις λίγο εσύ"
"τώρα πρέπει?"
"τώρα ναι" είπε και έφυγε από την κουζίνα.
Ο Γιάννης με κοίταξε θυμωμένος και την ακολούθησε.
"και σένα εννοούσα Μαράκι!" φώναξε από μέσα η Κ. Ιζαμπέλλα.
Ήπια μία γουλιά βιαστικά από τον καφέ μου και σχεδόν έτρεξα να αλλάξω.
Ήμασταν πλέον έτοιμη και εγώ και ο Γιάννης με φόρμες έξω στην αυλή και περιμέναμε την μαμά του να έρθει να μας δείξει τι θέλει.
ESTÁS LEYENDO
Διάλεξε....ταίρι
Novela JuvenilΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)