Είμαι έτοιμη για κάτι τρελό? Για κάτι που θα τα ανατρέψει όλα? Θα με κάνει να χάσω την κολλητή μου? Την κοπέλα μου? Την αξιοπρέπεια μου? Όχι....δεν είμαι!
"σταμάτα Άλεξ!" του είπα και τον έσπρωξα ελαφρά.
Εκείνος ξεφύσηξε νευριασμένος και με το ένα χέρι του έκανε τα μαλλιά του πίσω.
"γιατί? Γιατί δεν αφήνεσαι? Το ξέρω οτι το θες!" τον κοιτάξα λίγο μπερδεμένη....από που έβγαλε αυτό το συμπέρασμα? "το βλέπω, το κάθε σου βλέμμα τα λέει όλα"
"νομίζω οτι με έχεις παρεξηγήσει...Άλεξ εγώ είμαι με την Ελίζα"
"και εγώ με την Στέλλα, δεν καταλαβαίνω που το πας!"
"ακριβώς δεν καταλαβαίνεις τίποτα" σταύρωσα τα χέρια μου στο στήθος "κοροιδεύεις τρία άτομα αυτήν την στιγμή και δεν σε νοιάζει καθόλου!"
"το τρίτο άτομο είσαι εσύ?" ρώτησε τέρμα νευριασμένος.
"ναι εγώ είμαι!"
"εγώ πάλι νομίζω οτι δεν είσαι και τόσο θύμα, απο την αρχή σου εκδήλωσα το πόσο σε θέλω και οτι θα έκανα τα πάντα για να σε έχω αλλά εσύ δεν συγκινήθηκες και πολύ να ενημερώσεις την φίλη σου. Γιατί? Σκεφτηκές ποτέ οτι ίσως έτσι θα με είχες κοντά σου συνέχεια?"
Ο άνθρωπος είναι τρελός! Δεν το πιστεύω οτι έκατσε και έφτιαξε όλο αυτό το σενάριο.
"το έχεις χάσει τελείως! Ο μόνος λόγος που δεν της το είπα είναι για να μην την πληγώσω!"
"ενώ έτσι λογικά την κρατάς χαρούμενη!" μου είπε γεμάτος κακία.
"ναι!"
"εγώ πάλι νομιζώ οτι έτσι κρατάς μόνο τον εαυτούλη σου χαρούμενο. Μπορεί να είμαι μαλάκας και να κοροιδεύω την Στέλλα αλλά όταν τα μάθει όλα, εμένα θα με ξεπεράσει. Εσένα? Θα μπορέσει να σε ξεπεράσει για δεύτερη φορά?" μου είπε σχεδόν απειλητικά και εγώ είχα μείνει να τον κοιτάω με ορθάνοιχτα μάτια.
Δεν το πιστεύω....σκοπεύει να τα πει όλα στην Στέλλα! Θα την κάνει ράκο και δεν τον ενδιαφέρει καθόλου.
"Άλεξ κανονίσε, έτσι και η Στέλλα πληγωθεί εξαιτίας σου, ψάξε τρύπα να κρυφτείς!"
"δεν νομίζω οτι είσαι σε θέση να μου ζητάς πράγματα, πόσο μάλλον να με απειλείς" είπε με ένα στραβό χαμόγελο.
"απλά κάνε υπομονή μέχρι αύριο, όλοι θα φύγουμε, θα πάμε σπιτάκια μας. Θα ηρεμήσουμε. Παίρνεις τηλέφωνο την Στέλλα την χωρίζεις και τα ξεχνάμε όλα"
BẠN ĐANG ĐỌC
Διάλεξε....ταίρι
Teen FictionΜία παρέα έξι κοριτσιών με έξι διαφορετικές ιστορίες αγάπης...διάλεξε εσύ την αγαπημένη σου...αμα μπορείς ;)