~Prológus~

7.7K 276 7
                                    

Jonathan Keaton Prescott

-Mr.Prescott szeretném tájékoztatni,hogy Darla Winstone önre hagyta a leány gyermekét.
-Mr.Lee miért is hagyta rám Darla a kölykét?Hiszen semmi közöm a gyerekhez.-egyre merevebben ültem a székben.Darla egy barát volt...aki kurvára hajtott rám.Az,hogy meghalt és a férje is az nem az én ügyem.Ügyvédként van elég dolgom,nem kell még egy taknyos kis kölyök...na meg az egész vagy tizenöt éve volt.
-Igen Mr.Prescott de a kislányt magára hagyták,Darla kifejtette,hogy ön az egyetlen ember akire nyugodt szívvel bízza Audreyt.-motyogta.Audrey?A kedvenc színésznőjéről nevezte el?Szerencse,hogy nem Paris lett a neve...-Ha lemond a gyermekről akkor..
-Lemondok.-bólogattam.-Adják a mamájának.
-Akkor a gyermek árvaházba kerül.Darla Winstone egy élő rokonnal sem rendelkezik.-sóhajtottam.Szóval nem rendelkezik élő rokonnal...engem meg pont hidegen hagy egy taknyos gyerek...de akkor úgy végzi,mint én.Darla ezért hagyta rám....ismer.
-Jó...akkor vállalom.
-Holnap a tárgyalás után megismerkedhet Audreyval.
Bárcsak sosem ismertem volna meg...bárcsak sose láttam volna meg.

Sziasztok!Üdv mindenkinek!Az ott égünk el a gyönyör peremén c. könyvemet úgy döntöttem átírom és felfrissítem.Fanfic marad viszont a szereplők nevei másak lesznek ami azt jelenti,hogy Harry személye bizony Jonathan Prescott lesz és Sindy neve Audrey lesz.Remélem,hogy mindenki izgatottan fogja várni,én már előre tudom,hogy ez több lesz,mint ami volt könyv és izgatottan várom,hogy mit szóltok hozzá.Sok puszi mindenkinek!♡♡♡

Let Me Love YouWhere stories live. Discover now