J O N A T H A NAudrey ujján a gyűrű tökéletesen mutatott.Istenem....a feleségem lesz.
-Szeretlek.-néztem rá mosolyogva.
-Én is életem.-ölelt szorosabban engem.Amióta haza értünk nem csináltunk mást csak szeretkeztünk.-A feleségem leszel...
-A férjem leszel.-mosolygott rám.-Rendeljünk pizzát.
-Rendeljünk.-nevettem fel.Felvett egy köntöst miközben kiment a szobából.Gyorsan felvettem egy melegítő nadrágot majd utána mentem.Roberta fülessel a fülében jött ki a konyhából Audrey pedig felnevetve intett neki.
-Megyek aludni!-mondta Roberta neki és már ment is.Audrey rám nézett és elmosolyodott.
-Szerintem nagyon hangosak voltunk.
-És?Nem baj.-rántottam vállat.
-Van amúgy itthon fagyasztott pizza is?Nincs kedvem sokat várni rá.-felnevettem és benéztem a fagyasztóba.
-Van.
-Megcsinálom.-vette ki és már szedte is ki a dobozból.Leültem és figyeltem őt ahogy otthonosan mozog a konyhában.-Mit főzzek karácsonyra?
-Hm...nem tudom.Mit kell?
-Majd veszek egy szakácskönyvet reggel.
-Jólvan szerelmem.-vigyorodtam el.A pizza a sütőben készült,Audrey addig az ölembe ült és a nyakamat kezdte csókolgatni.
-Szeretlek Jon.
-Én is téged szerelmem.
-Mr.és Mrs.Prescott.
-Imádom.
-Én is.-ölelt szorosabban át.-Jon...én...itt akarok leérettségizni,azután pedig az esküvővel foglalkozni.
-Ahogy szeretnéd.Ha vissza akarsz menni Londonba akkor veled megyek Audrey.
-Tudom Jon.De szeretem New Yorkot igazából.
-New York király hely és te a luxus feleségek luxus életét fogod itt élni.-nevettem fel.Bólintott.Tudom,hogy ezek a dolgok nem érdeklik őt de mellettem semiben sem lesz hiánya.Mindent megadok neki,mindenből a legjobbat.
-Hiányozni fognak a barátaim.
-A barátaid nagyon kedvesek,ne aggódj...majd...ide repülnek.
-De az rengeteg pénz nekik Jonathan.
-Akkor majd én állom a jegyeiket.Vendégszoba van,nem kell aggódnod.-elmosolyodott és egy csókot nyomott a számra.
-Mondták már valaha neked,hogy te vagy a legjobb ember a világon?Mert az vagy a legjobb.-a szívem elolvadt miközben a karjaimba tartottam az életem szerelmét.
-Sose mondták ezt nekem Audrey.Soha.
A pizza jó volt és az azutáni kis összebújós filmezés is.Audrey természetesen a Szex és New yorkot választotta.Imádja azt a filmet.Az ágyunkban ölelkeztünk és közben a tv képernyőjét bámultuk.Csend van.Halkan megy a tv és a kinti zaj is csak kicsit szürődik be.Lenéztem Audrey arcára.Nézte még a filmet de a szeme egyre inkább lecsukódott.Végig simítottam a haján és mosolyogva figyeltem őt.Tényleg megtörténik.Audrey végre hivatalosan is az enyém lesz.A feleségem lesz.A kezére néztem ami a mellkasomon pihent.A gyűrűje csak úgy szikrázott a sötétben is.Könnycsepp alakú tiszta gyémánt.Elég nagy méretben.Audrey kezén hibátlan.Felnézett rám hirtelen és csücsöríteni kezdett.Nyomtam egy csókot a szájára és szorosabban magamhoz öleltem.
-Mi az kicsim?
-Semmi.Álmos vagyok,de nem akarok aludni.Csak veled akarok lenni.-suttogta és behunyta a szemét.
-Aludj Audrey,velem vagy attól függetlenül.
-Alszol velem?
-Alszom veled.-kapcsoltam ki a tvt majd jobban betakarva Audreyt behunytam a szemem.
-Szeretlek.
-Szeretlek.-súgtam és hagytam,hogy az izmaim teljesen ellazuljanak.Nem kellett forgolódnom úgy ahogy voltam elaludtam.
Reggel Audreyt már az ágy szélén találtam.A lábai az enyémbe gabalyodva miközben ő a hason fekve teljesen elterült.Elmosolyodtam és még kábán a telefonomért nyúltam.Arra ébredtem,hogy csörög.A kezembe véve megnéztem,hogy ki hívott.
Kilian.De üzenetet is hagyott.Ő is régen a kis csapatom tagja volt.
Hello haver,itt vagyok New Yorkban.Találkozzunk,rég láttalak.
Szóval itt van.Ez egy nagyszerű hír.A következő üzenet Iantől jött.
Kilian itt van és Sky is.Újra együtt a csapat.Mi legyen?
Rögtön a csoportos üzenetekre mentem ahol kijelöltem a kívánt embereket és már írtam is nekik.
Ebédre gyertek át hozzám.
Nem kellett sokat várnom,a fiúk nagy örömmel jönnek.Remek alkalom,hogy bemutassam a jövendőbeli Mrs.Prescottot aki megfordult így helyes kis cicije megmutatkozott.Elvigyorodtam és a telefont az éjjeli szekrényre tettem.
Audrey felé kerekedtem és megcsókoltam a mellét.Azonnal reagált a teste.A bimbója megkeményedett ezzel köszönve nekem.Ez egy kis üzenet "Szia!Annyira szeretem,hogy csókolgatsz!".
Nagyon szeretlek csókolgatni.Újabb csókot nyomtam rá.Audrey közben mocorogni kezdett és pislákolni.
-Jó reggelt.-csókoltam meg a köldökét is.
-Neked is.-ásított fel és a hajamba vezette a kezét.
-Naaa....kicsim...mi ez a reggeli fogadtatás?-vigyorodtam el.Megrázta a fejét és hátra döntötte azt.Szemtelenül haraptam meg a mellbimbóját mire felnevetett.
-Jon...-kezdett a hajammal játszani.
-Hm?Mit szólnál ha kényeztetném a mennyasszonyom egy kicsit?
-Jonathan...zavarba hozol.-ült fel hirtelen és átölelt.Szorosan öleltem miközben a hátát simogattam.
-Szeretlek zavarba hozni.Képzeld pár régi barátom eljön ebédelni.
-Igen?
-Igen.Ide hozzánk.Szóval bemutatlak nekik.Iant ismered már.Csak a másik két fiút nem.
-Rendben.-tolt el és egy csókot adott.-Mit vegyek fel?
-Amiben jól érzed magad Aud.Bármit.-elmosolyodott és bólintott.Kaptam még két csókot aztán ő eltünt a fürdőben.Elmosolyodtam és megvártam amíg kijön.Miután végzett én is bevonultam és gyorsan lezuhanyoztam meg ilyenek.Arra magam sem számítottam,hogy Audreyra már a konyhában találok rá.Éppen zöldségeket vágott össze.A haja egy laza kontyban volt és minden más is nagyon egyszerűen festett rajta.Imádom ezt a nőt.
-Audrey itt van a hús szívem.-jött be Rob.
-Köszi.-mosolygott rá és elvette.
-Szóval te főzöl ma?-álltam mellé.
-Igen.-vigyorgott.
-Igazi felnőtt nő lett ez a lány.-mosolygott rám Roberta.
-Valóban.-néztem Audreyt büszkén.Adtam egy csókot neki majd töltöttem a bögrébe kávét.Míg Audrey Robertával beszélgetett és főzött én addig átnéztem egy pár szerződést meg átfutottam az emailjeim.
Audrey már egy piross blúzban és kék farmerban nyitotta ki az otthoni irodám ajtaját.Ajkait csak szájfény fedte,a haját hátra kötötte és nem volt rajta semmi smink.Imádom ezt a nőt.
-Gyönyörű vagy szerelmem.-vigyorodtam el.
-Köszi.-mosolygott.-Te is jól festesz bár te mindig kifogástalan vagy.Dél van,nemsokára jönnek?-ahogy kiejtette kerek ajkain a mondatot már csengettek is.
-Megjöttek.-álltam fel.A laptopomat lehajtottam majd Audreyhoz léptem.Megfogtam a kezét és kisétáltam vele az előszobába ahol a fiúk már Robertával társalogtak,miközben levették a kabátjaikat.
-Prescott te nem öregszel!-kiáltott fel mosolyogva Kilian.Férfiasan megöleltük egymást.
-Mondod te Kils.
-Gyere keblemre.-Nevetett fel Sky.A nálam alacsonyabb férfi megveregette vállamat.Iannel szokásosan pacsiztam.Miután köszöntem a fiúknak hátra fordultam és Audreyt magam mellé húztam.
-Fiúk szeretném bemutatni a jövendőbeli Mrs.Prescottot.-mosolyodtam el.Audrey bátortalamul intett nekik.Ian persze azonnal magához húzta és megölelte.
-Hát ez remek hír,nem kell végre Jont hallgassam arról,hogy mi lehet Audreyval.-kacsintott.
-Oh várj eljegyeztétek egymást?-lepődött meg a másik két fiú.
-Igen.-bólintottam büszkén és átkaroltam Audrey derekát.
-Gratulálunk!-mosolygott Sky.Kilian még egy kicsit meglepődve álldogált de mosolyogva egyetértett Skyal.
-Akkor gyertek.-indultam meg az étkezőbe.-Audrey főzött.-mosolyogtam.Persze az én kis mennyasszonyom eliszkolt a konyhába.
-Hány éves ez a lány Jon?-kérdezte Kilian miközben leült.
-Tizennyolc.-néztem rá.
-Te nem vagy semmi.-nevetett fel Sky.-Egyébként elbűvölő.
-Mi fogott meg benne?
-Fiúk elég!Jonathan annyira szereti Audreyt,ahogy senkit nem szeretett még sosem.Én végig követtem az eseményeiket és higyjétek el...ez szerelem.
-Várj mióta ismered?
-Nemsokára két éve,hogy megismertem.
-Oh...sok mindent megmagyaráz.
-Igen.-értett egyet Kils.-Hát amúgy nagyon cuki és örülök,hogy végre van egy nő melletted aki szereti az elviselhetetlen fejed.-Ezen jót röhögtem.Még,hogy elviselhetetlen...Csodálatos Jó reggelt mindenkinek!
Szerintem hónapok óta nem volt ilyen gyönyörű és boldog reggelem mint most.Remélem hasonlóképp éreztek.😊❤❤
YOU ARE READING
Let Me Love You
Romance-Mindig szeretni fogsz? -Örökké Audrey. -Akkor talán nem megyek el. -De elmész.Ezt kell tenned.Ég veled. ÁTÍRVA/szereplők nevei is változtak/ ÚJ CÍM -> Let me Love you Régi cím-> Ott égünk el a gyönyör peremén.