▪︎8▪︎

3.7K 175 9
                                    

A U D R E Y

-Nem akarok bemenni.-néztem Jonra aki megsimogatta az arcomat.
-Jó lesz kölyök,de nekem tárgyalásom lesz és nem tudok sokáig itt ülni a kocsiban.Hidd el,hogy jó lesz.-bólintottam.Megigazítottam az egyenruhámat és újra a férfira néztem.
-Mikor jössz haza?
-Későn.Feküdj majd le aludni.-egy puszit nyomtam az arcára és kiszálltam az autóból.Gyerünk,menni fog!Sóhajtottam és felsiettem a lépcsőn.A tölgy ajtó nyitva állt.Bent minden olyan réginek tűnt,de gyönyörűnek.Előttem álltak páran.Átvizsgálták a táskáikat.Az egyenruha mindenkinek egyforma és kötelező.Egyszerű sötét színű ceruza nadrág,fehér ing és egy sötét kék pulóver aminek a bal oldalán egy 10 centis logó.Az iskola címere.Én direkt nagyobb pulcsit kértem,szeretem a kényelmet.Ahogy rám került a sor odaadtam a biztonsági embernek a táskámat a másiknak pedig a belépő kártyámat.
-Új vagy?-nézte a kártyám.
-Igen.-bólogattam.
-Sok sikert az első napodhoz!-mosolyodott el kedvesen és visszaadta.
-Köszönöm szépen.-miután átvilágították a táskám és mindent rendben találtak,tovább mentem az információs pulthoz.Biztos nem egyetem ez az iskola?
-Jó reggelt!Audrey Winstone vagyok és ez az első napom,tetszik tudni,hogy hova kell mennem?
-Jó reggelt!-nézett rám az idős hölgy mosolyogva.-Igen Audrey.-valamit beírt a gépbe majd újra rám emelte tekintetét.-Harmadikos vagy?
-Igen.
-Akkor a 20C terembe menj.Első emelet jobb oldalt.
-Köszönöm!-bólintottam és siettem a terembe.Hamar megtaláltam azt.Az  első terem a jobb oldalon.Az ajtó nyitva volt.Összesen nyolc diák tartózkodott bent.Összesen három lány volt és öt fiú.Vagyis velem együtt négy lány.
-Sziasztok!-intettem bátortalanul.
-Szia.-köszöntek vissza.Körbe néztem.
-Hol nem ül senki?-összesen csak tizenöt hely volt.
-Itt.-biccentett maga mögé egy szemüveget viselő fiú.Oda lépkedtem és leültem.-Owen a nevem.-nyújtotta a kezét.
-Én Audrey vagyok.
-Mint Audrey Hepburn?
-Igen.-kuncogtam.
-Nagyon örvendek Miss.Hepburn.Nagy rajongója vagyok.-ezen jót nevettem de ő is.-Na és mi szél hozott Blue Hill Highba?
-Két hete élek New Yorkba.Öm...csak beirattak ide.-bólogattam.
-Oh!Már világos.Hát üdv itt.
-Köszi.-mosolyogtam.
-Szia!Te vagy az új lány?Jasmine vagyok,nagyon örülök.Padtársak leszünk.-ült a mellettem lévő egyszemélyes padba.
-Igen én vagyok.Audrey vagyok.-bólogattam.
-Oh mint Hepburn?Hallod ezt Owen?
-Én már letámadtam!-nevetett a barna hajú fiú akinek a szemei olyan kékek,mint az ég.A lány megrázta a fejét és sötét karamell színű haját megigazította.
-Na és hol laksz?-érdeklődött.
-Oh a...huh...valami east side a neve.Nem tudom.-kuncogtam.
-Upper?
-Igen.
-Az Upper east sideon laksz?Azta!-csak bólogattam.Miért nagy dolog az Upper east side?
-De Texasban éltem.
-Texas?Na az király hely.-bólogatott Owen.-Én Brooklynban lakok.
-Én pedig Harlem közelében.De szeretem.Egész New York jó.
-Két hete jött.-biccentett felém Owen.A sok információtól süketen néztem őket.Nem panaszkodom,szeretem a sokat beszélő embereket.Kevésbé érzem magam egyedül.Annak ellenére,hogy valaki másra tudok gondolni...aki dolgozik és későn ér haza.De ugye...nem egy újabb nő miatt?Nem mintha sok közöm lenne hozzá.
Nem gondoltam volna,hogy a napom egyszerű és jó lesz.De az volt.Tizenöten vagyunk egy osztályba.Ez egy nagyon jó osztály és iskola.A tanárok kedvesek és segítőkészek.Mr.Prescott nagyon jól választott nekem.Az iskolából kilépve Fiscot pillantottam meg az autó mellett.Owen és Jass mellettem állt.Megbeszéltük,hogy elmegyünk a könyvtárba.Gyorsan Fiscohoz léptem.
-Fisco szeretnék a barátaimmal elmenni a könyvtárba,nagy gond?
-De Mr.Prescottól azt a parancsot kaptam,hogy vigyem haza.
-Igen,de mi most a könyvtárba megyünk tanulni.
-Sajnálom Miss.Audrey de velem kell jönnie,haza.-a férfi acélos tekintete azt üzente,hogy nem fog harcba szállni velem.
-Akkor elköszönök.Szálljon be.-fordítottam neki hátat.Tette amit kértem.A barátaimhoz sétáltam.-Futnunk kell.Most.-indultam el az egyik irányba mire követtek.Szerencsémre Owen a leggyorsabb köztünk,így őt követtük kis mellék utcákba egészen a könyvtárig.
Azt hiszem Jon nagyon mérges lesz rám.
-Ki ez a pasi?-érdeklődtek miután leültünk a gyönyörű épületbe.
-Öm...egy sofőr akinek a dolga,hogy haza vigyen.De nem akarta,hogy eljöjjek.Ennyi.
-Szuper milliárdos vagy?-érdeklődött Jass.
-Nem.Én csoró vagyok,csak...öm Mr.Prescott az.-rántottam vállat.Bólintott.Az arcomon láthatta,hogy mennyire nem szeretnék beszélni erről,mert nem kérdezett többet.
-Van kedved ezután sétálni?Olyan jó helyeket tudunk Jassel.
-Bizony csajszi.
-Hát legyen.-bólogattam.Jon úgy is későn jön.Így hát nekem sem árt egy kis móka.Átvettünk egy jó pár anyagot majd utána elindultunk gyalog egy bohém környékre.Sok furcsa ember szemezett velem és én ettől nagyon megijedtem.
-Nyugi jó arcok ezek.Mi ide járunk Xaxohoz.-lépett be Owen egy tetováló szalon ajtaján.
-De hát...
-Ismerős.-mondta Jass.Bólintottam.A helységben üvöltött a rock zene.
-Hello Xaxo!-köszöntek az osztálytársaim.
-Sziasztok!Cucc hátul van Owen.Ki a friss hús?
-Új osztálytárs.Audrey a neve.
-Szia Aud!Xaxo vagyok.-integetett.A fiú haja kék.Ahogy a szeme is.
-Szia.-biccentettem.Körbe néztem.Owen hátulról jött ki cigivel a szájában.
-Hát ez kurva jó Xax.
-Owen,mondtam hátul csináld.-kiabált rá és folytatta a nagy darab férfi tetoválását.Jass nevetett és leült.
-Nem vagy éhes?-nézett rám.-Gyere ülj le.
-Köszönöm nem.-leültem a lány mellé.-Owen?
-Fűvezik hátul.-meglepődve néztem rá.Jon nagyon nagyon mérges lesz rám!Az órára néztem.Hat óra van.
-Lassan haza kéne mennem.
-Rendben nyugodtan.-mosolygott kedvesen.-Holnap találkozunk.
-Oké,akkor sziasztok.-léptem ki az üzeltből és próbáltam sietősen eltűnni.Azt sem tudom merre vagyok!Gratulálok Audrey...megcsináltad.

♡Remélem mindenkinek jól telt a hét,van még egy kicsi hátra de hamarosan hétvége.Szép napot! :) ♡

Let Me Love YouWhere stories live. Discover now