▪︎5▪︎

3.8K 197 9
                                    

J O N A T H A N

Már csak arra lettem figyelmes,hogy Audrey alszik.Néha furcsa cicás hangokat adott ki.Furcsa volt.Ott hagytam a kanapén és jól betakartam.Azután pedig felmentem és én is lefeküdtem aludni.Nem megyünk messzire a törődésben.Reggel korán ébredtem és a futó cuccomba siettem le a lépcsőn.Bekukucskáltam a nappaliba is.Audrey még aludt.Felvettem a futó cipőmet és elindultam a park felé.Imádok reggel futni,mostanába elhanyagoltam a futást.Be kell vallanom,hogy nehezemre esik ennyi mindent  kézben tartani.Nagyon szépen gyarapszik a vállalkozásom és emiatt sok elintézni valóm van.A nagy boldogságomba pedig bele keveredett ez a gyerek is.James javaslatára kedves vagyok vele és gondoskodó,igazából csak próbálok.Sosem gondoskodtam semmiről és senkiről.Nagyon nehéz ez az egész.Figyelnem kell az étkezésére,arra,hogy aludjon elget és minden másra is figyelnem kell.Nehogy beteg legyen,nehogy szomorú legyen,emellett még az iskola is most fog neki kezdődni.Remek lesz ez az összes így együtt nekem...nem készültem fel erre az egészre.Roberta kedves volt és segít Audreyval.Julie pedig kiakadt mikor megérezte a lányos parfüm illatát az ingemen.Roberta persze a kölyök ruháival mossa az enyémet,ez annyit jelent,hogy kislányos illata van a ruhámnak.Ezek szerint ezt a nők jobban kiszagolják.Persze nem ellenkezett egy gyors kamatyra.De utáltam,hogy féltékenykedik.Nem vagyok a pasija.Így hát tegnap megmondtam,hogy többet ne keressen.
Egy órán keresztül futottam.Ez segített,újult erővel mehetek dolgozni.Ahogy beléptem a házamba hangos nevetés csapta meg a fülemet és valami nyálas zene.
A konyhába mentem ahol Roberta és Adurey egy dalt énekelve táncoltak,közben pedig reggelit csináltak.Valami melegség áradt szét bennem ahogy a fiatal élettel teli lányt figyeltem.Ez egy energia bomba,aki nem érdemli meg,hogy rosszul bánjanak vele.
-Jó reggelt!-a zene azonnal leállt.Roberta megállította és lefagyva emelte rám a tekintetét.Miért vagyok mindennek az elrontója?A házvezetőnő fél tőlem...Audrey csak kuncogva ide szaladt és átölelt.
-Neked is.Hol jártál Mr.Prescott?-megsimogattam a derekát majd eltoltam,hogy lenézhessek az arcára.
-Futottam.Hívj Jonathannek.
-Szeretem a Mr.Prescottot.De rendben Jon.-egy újabb dilis érzés amit kidobok a kukába.
-Jólvan Audrey.Mi a reggeli Roberta?Nyugodtan kapcsolja vissza a zenét.-bólintottam.Meglepődött és elindította csak halkabbra vette.Audrey folytatta a dilis táncot és szedett a gyümölcs salátából.
-Gyümölcs saláta Mr.Prescott.Audrey ötlete volt.
-Remélem szereted.Mézet is tettünk rá.Gyere kóstold meg!-mosolygott és a kezemtől fogva lehúzott az asztalhoz.Leültem és belekóstoltam a salátába.A méz és a gyümölcsök együtt isteni kompozíciót alkotnak.
-Nagyon jó!-bólogattam.Audrey is enni kezdett.
-Gyere Robi!-mosolygott a fiatal lány.Roberta megrázta a fejét.
-Dolgom van most csillagom!Egyél csak.-mosolygott rá.A jelenlétem az oka az egésznek.Audrey csendbe maradt.
-Roberta jöjjön és egyen velünk.-mondtam egy kedvesebb hangnemben.
-Oh nem vagyok most éhes uram!-ment a kamra felé.Én megpróbáltam.Audreyra néztem akinek megsimogattam a fejét.
-Jól vagy csillagom?-vigyorodtam el.Felkuncogott.
-Uhum.Na és te?
-Én is.-az órámra néztem.Lassan tíz.Gyorsan belapátoltam a reggelit és újra a lányra néztem.-Sietnem kell.Holnap után suli.Menj és vásárolj valamit,ha szeretnél.
-Mmm...nem hiszem,hogy kell valami.
-Azért csak nézz el szépen.Felmegyek átöltözni,várj meg itt.-bólintott.Felsiettem és egy fehér ingre meg egy sötét szürke nadrágra cseréltem az edző ruhát.Zakóba bújtam és miután a hajamat is tökéletesre beállítottam,leigyekeztem.Felvettem az olasz bőr cipőm aztán bementem a konyhába.Drey még ott ült és valami rózsaszín sütit evett.
-Hé tündérvirág hagyok pénzt neked az asztalon az előtérben.Jó?-bólogatni kezdett.-Jól van.-én hülye oda mentem és egy puszit nyomtam a fejére.Mosolyogva fogadta és tovább rágta a szájában lévő ételt.Kimentem majd hagytam némi pénzt a kis asztalon  azután az akta táskám megfogva elhagytam a lakást.Fisco már rám várt.Beszálltam mellé.
-Ha elvitt az irodába azután jöjjön haza és Audrey kisasszonyt fuvarozza.De nagyon vigyázzon rá és kérem kísérje be a boltba.-bólogatott.
-Rendben uram!
-Köszönöm.-biccentettem.
Ahogy beértem az irodámba próbáltam mindenféle dologgal elütni az időm.Dolgozni próbáltam.De Audrey járt a fejembe és ez zavart.Nagyon zavart.Van egy olyan gondolatom,hogy nem véletlen bízta rám az anyja,vagy azért mert ismert és tudja,hogy jó helyre kerül a lánya,vagy azért mert...mert...nem.Kizárt dolog!Sóhajtottam és felhívtam Fiscot,felvette de kijelentette,hogy Audrey Robertával ment vásárolni.Ez a lány túl sokat lázad.Ez nekem nem tetszik,nem tudom irányítani ő pedig már ura a helyzetnek.Eszembe jutott a Forbes magazinnal készített interjú ami pár éve készült.Benne voltam az apámmal együtt.Várjunk csak,Darla láthatta.Ez sok mindent megmagyarázna.Direkt hagyta rám a lányát.Ez volt a kártya,a lányának jó sora lesz mellettem.Még szép,hogy ez volt a szaross kártya,hogy nem vettem észre?Darlának nincsenek rokonai de a pasija családja?Neki tuti van.Én meg lettem a balfék akit egy gyerekkel cellába zár,hogy majd én tartom a szende szűz kislány seggét.Mérgemben az asztalra csaptam.Utáltam a hozomány lesőket.Az egészben az a vicces,hogy Darla beteg volt és előre megírta ezt a dolgot,a másik pedig az,hogy autó balesetet szenvedtek.Nem nagyon néztem utána,hogy mi történt.A fékkel volt valami.A megrendezett gyilkosság.Felálltam és a titkárnőmet is félre lőkve siettem haza.Nem...az anyja azt hitte,hogy majd olyan jó fej leszek.Majd most megkapja.Audrey nem lesz eltartott,dolgozzon meg a pénzért a csitri,fogadok,hogy ő is tisztában van azzal amit az anyukája kitalált.Istenem egy szende szűz!Egy hazug dög! Mikor beléptem a lakásba az az ürességtől kongott.
-Ha haza jön....-morogtam.Nem a pohárba töltöttem konyakot,hanem inkább fogtam és kiittam az üveg felét.Darla...te mocskos nő...beavattad a kislánykádat is a terveidbe?Mi volt a terv?Küldesz egy szűz lukat nekem amit majd a végén addig baszok amíg jólesik és közben eltartom?Keserű íz lepte el a szám...nem baszom meg Audreyt.Jézus,hogy juthat ilyen az eszembe?Ez csak egy gyerek,ennek menstruációja sincsen még.Felnevettem és leültem a kanapén.Egy kis taknyos kölyök...utállak Darla Winstone amiért rám hagytad a kölyködet!Egy ovis kis picsát...kortyoltam még a konyakból,vagy megittam mindet hirtelen vagy az üveg lyukas,de már nem volt benne egy csepp sem.Számon leszel kérve ma Audrey cica.A kis szende ártatlan...

Legyen szép napja mindenkinep.♡

Let Me Love YouWhere stories live. Discover now