▪︎26▪︎

2.2K 147 14
                                    

J O N A T H A N

Audrey.Az nem túlzás,ha azt mondom,hogy szebbet nem láttam.Ez így igaz.Audrey rövidre vágatott haja,a szeplős pofija.Egyszerűen imádom Még a mellkasomom feküdt és egyre csak mocorgott.Szükségem volt az alvásra Audreyval.Szükségem volt az érintésére,a közelségére.Annyira szeretem.Lassan kinyitotta a szemeit és engem kémlelt.Elmosolyodtam és lenéztem rá.Mikor éreztem ezt?Annyira hülye voltam.Miért engedtem el?
-Mi a baj Jon?
-Semmi.Hiányoztál.-nyomtam egy csókot az arcára és közelebb húztam magamhoz.
-Nekem jobban.-kuncogott fel.
-Mi van,ha egész életünkben külön kell lennünk egymástól?
-Azt gondolod,hogy azért teremtettek minket,hogy egymást szeressük mégse legyünk együtt?-suttogta.Behunytam a szemem és bólintottam.-Az nem lehet Jonathan.
-Most van a kedvenc évszakod New Yorkban.
-Mhm.-vigyorodott el és szorosan hozzám bújt.-Éhes vagyok.
-Menjünk el vacsorázni.
-Benne vagyok.-felült és azonnal a szekrényéhez szaladt.Kuncogva kikeltem az ágyból.A bőröndömből előkutattam az egyik ingemet,amit felvettem.Sokszor néztem Audreyra aki egy csinos ruhát vett fel.Egy közeli étterembe mentünk.Kétségtelen,hogy a lányból nő lett.
-Mesélj mi a helyzet New Yorkban?-suttogta és közben az étlapot nézte.
-Minden a szokásos.
-Szóval még mindig késő estig nyomod a munkát.-kuncogott fel majd rám emelte nagy szemeit.Bólintottam és a hüvelykujjammal végig simítottam ajkain.Kívánom a csókját.Elmosolyodott és egy picit közelebb hajolt.Én is így cselekedtem és egy csókot adtam a szájára.Szeretlek Audrey.
-Na és London?
-Szeretem Londont.Jó itt lenni.Nemsokára érettségizem.
-Mit akarsz utána?
-Smink márkát.-nevetett fel.Elvigyorodtam és újra megcsókoltam.A hajamba túrt és úgy húzott közelebb.-De most jelenleg téged akarlak.-suttogta a számra.
-Te leszel a desszert Audrey.-kacsintottam.Elvigyorodott és elém tette az étlapot.
-Pizza.
-Pizza.-karoltam át.Rendeltünk és közben beszélgetni kezdtünk olyan átlagos dolgokról,hogy mit fogunk csinálni karácsonykor.Valamiért sejtettem,hogy nem egy családi karácsonyra gondol.Ez akkor derült ki mikor a kis keze a combomra vándorolt és apró köröket írt le hosszú körmeivel.Audreynak mióta van ilyen hegyes körme?
-Ez a te körmöd?
-Uhum,csak hegyesre reszelte a barátnőm,én pedig pirossra lakkoztam.Olyan szexi.-vigyorodott el.Baszki csak karmolj ki vele....
-Az Aud.Mióta vagy te....ilyen....
-Milyen?Felnőtt nő?Vagy arra célzol,hogy szókimondó vagyok?
-Nem gondolnám,hogy szókimondó vagy.-ráztam meg a fejemet majd egy puszit nyomtam a fejére.-Csak nem vagy már gyerek,ennyi.
-Nem is akarok gyerek lenni.
-Sejtettem.-kuncogtam fel.Kihozták a rendelésünket amit egy kínos csend közepette fogyasztottunk el.Miután végeztünk fizettem és vissza mentünk Audreyhoz.
Nem izgatta magát miközben besétált a szobájába vetkőzni kezdett.Én persze minden mozdulatát néztem.Már,ha csak Audreyra gondoltam teljesen beindultam.De őt bámulni...ez sokkal több mindennél.Az ajtónak dőltem és figyeltem ahogy a haját igazgatja.Ezen a ponton nem bírtam magammal.Oda mentem és annyira közel húztam magamhoz,hogy minden pontját érezhessem.A nyakába csókoltam és az oldalára simítottam a kezem.
-Jon...-nyöszörögte miközben a melle mellett haladt el a kezem.
-Hm?
-Ne kínozz...
-Nem kínozlak.-nevettem fel.
-De...
-Mit akarsz?
-Azt,hogy azonnal tégy a magadévá,most rögtön!
-Kérése számomra parancs.-suttogtam és azonnal az ajkaira tapadtam.

Az első dolog ami felébresztett az a napfény volt.A függönyt rosszul húztam be este.Az jobban lefoglalt,hogy milyen módon is mélyüljek el Audreyban.
Oldalra fordultam és megsimogattam az arcát.
-Aud?-suttogtam.Kinyitotta a szemét és elmosolyodott.-Szeretlek.
-

Én is téged Jon.
-Mostmár a csajom vagy.
-Az vagyok.-csókolt a nyakamba és az ölembe mászott.-Haza akarok menni veled New Yorkba.
-Haza jössz velem kicsim.-simítottam végig dús haján.Behunyta szemeit és átölelt.Szorosan öleltük egymást.
-Nagyon hiányoltalak.
-Én is téged.-mosolyodtam el.
-Fáradt vagyok Jon.-súgta a fülembe.
-Tudom Aud.-kuncogtam fel.Tudom mert én tettem ilyen fáradtá.
-Ez mindig ilyen?
-Mi?
-A szeretkezés?Ennyire fárasztó?
-Csak ha ennyire sokszor csinálják.-nevettem fel.
-Ma szerintem maradjunk ágyban.-simított végig a mellkasomon.
-Ahogy akarod.
-Haza akarok menni Jonathan.New Yorkba.
-Haza megyünk.-kezdtem simogatni a hátát.Pár percen belül Audrey elaludt.A karjaimba veszve aludt pont úgy,mint mikor legelsőbbet.Próbáltam visszaaludni én is,de nem ment.Helyette inkább őt figyeltem ahogy alszik.Azt akarom,hogy a feleségem legyen.Azt akarom,hogy egy nap a gyermekeim anyja legyen.Mert basszus ilyen a szerelem.Még azt is kihozza belőlem amit eddig sosem.Talán eddig nem voltam szerelmes.De rá szükségem van.Jobban mint gondoltam volna.Amíg nem volt mellettem egy élő holt voltam.Audrey a gyógyír mindenre.Ő az élet.Ő a fény.Audrey a mindenség.Soha többé nem engedem ki a kezeim közül...

Sok boldog karácsonyt mindenkinek!Meglepetés!Itt az új rész.Remélem mindenkinek jól telik az ünnep.❤🎄💋

Let Me Love YouWhere stories live. Discover now