▪︎12▪︎

3.1K 172 7
                                    

A U D R E Y

Az iskolában mindenki valami beöltözős buliról beszélt.Beöltözős!Vajon Jon elfog engedni?Nagyon szeretnék elmenni rá.
-Aud holnap lesz,szóval minek öltözöl?
-Az sem biztos,hogy Mr.Prescott elenged.
-De ki ez a Mr Prescott?-érdeklődött Owen.
-A lényeg,hogy nem hiszem,hogy mehetek.
-Próbáld meggyőzni!Ez egy fergeteges parti lesz!A Sky roomban lesz.Engedéllyel bejöhetsz csak ki kell tölteni a papírt.-bólogatni kezdtem.El kell engednie.Ez az első bulim.
Ahogy haza értünk le is rohantam vele.Ő a papírt olvasgatta és aztán rám nézett.
-Nem hiszem,hogy ez jó ötlet Audrey.
-Kérlek Jon!Te is voltál ennyi idős!Annyira szeretnék menni!Kérlek.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Nem!Audrey,tudom,hogy ezek a bulik milyenek.Egy csomó hormontól túl fütött kis faszkalap lesz ott.Azt akarod,hogy bajod essen?Nem mehetsz.Amúgy is akkor mikor pakolnál?Jól emlékszem,hogy megbeszéltük,hogy elmegyünk.
-Kérlek Jon!Nagyon szeretnék menni,vigyázni fogok magamra.-öleltem át hirtelen.
-A válaszom nem kisasszony!Ez a buli csak a kurváknak és a hülyéknek való,te nem tartozól közéjük.Ha így folytatod kiíratlak egy sokkal elitistább iskolába.
-Miért vagy ilyen szemét?-szaladtam fel a szobámba és becsaptam az ajtót.Nem mehetsz el!Blablablaa....Ő nem volt fiatal?Vagy mi baja van ennek?Mindig rendes vagyok és ez is a felnőtté válláshoz tartozik.De Jont nem érdekli.Nem lesz tele olyanokkal...vagy igen?Sóhajtottam és lementem.Ő ugyanolyan nyugodtan ült a kanapén.
-Elmegyek sétálni.
-Hova?
-Ide nem messze.-rántottam vállat.Felkelt és elém lépett.
-Veled megyek.
-Nem.-ráztam a fejemet.Hirtelen a karomtól fogva magához húzott.
-Menj fel a szobádba.Nem mehetsz sehova sem!Ha valami bajod esik akkor mit teszek?Azt hittem egy kicsit érettebb vagy ennél.Megbeszéltünk valamit.Audrey csak jót akarok neked.Semmi rosszat.Higyj nekem.A Sky room egy bár,tele lesz részeg alakokkal.Te tényleg olyan helyre akarsz menni?Mi van,ha nem tudlak megvédeni,mert aközben bajod esik?-Igaza volt.Bólogattam.
-Csak...tudod.
-Tudom.De ne keresd a bajt.Felejtsd el az ilyen fajta barátokat kérlek.Egyébként vacsorázni megyünk.Találkozhatsz az anyámmal.
-Mi?Tényleg?-bemutat az anyjának!Azonnal felfelé rohantam és öltözni kezdtem.Egy szatén ruhát vettem fel és egy csini cipőt.Lerohantam a nappaliba.Jon a nyakkendőjét igazgatta.Diplomata kék öltönyben feszített.A szavam elállt tőle.Ajkaimba harapva néztem rá.Hirtelen rám pillantott.A szája O alakot formált.
-Gyönyörű vagy!-bólogatott.Elmosolyodtam és közelebb léptem.
-Te is nagyon jól festesz.
-Köszönöm.-hirtelen egy puszit nyomott az arcomra.-Milyen finom illatod van,nagyon szeretem.-elmosolyodtam és végig simítottam a hátán.Oh,hogy én mennyire szeretlek Jon!
-A tiéd jobb.
-Induljunk.-adta ide a kabátomat.Felvettem majd kimentünk az autóhoz.Egy nagyon drágának tűnő étterem volt az úti cél.Jon telefonja folyamatosan jelzett.Elővette miközben az asztalhoz mentünk.
-Anya nem jön.-rántott vállat.-Kettesben vacsorázunk.-mosolygott rám.Leültünk.
-Rendben.-bólogattam.
-Mit ennél?Tudod örülök,hogy híztál.Nagyon csinos vagy.-elmosolyodtam.Egy férfi aki megdícsér mert húsisabb lettem?
-Ez édss Jon.De rengeteget híztam egy hónap alatt.
-Nem érdekel.-simította a hátamra a kezét és simogatni kezdett.-Mit ennél Audrey cica?
-Mondjuk legyen ez.-mutattam az étlapon egy olyan ételre amit ki se tudnék mondani.Bólintott.
-Én is azt kérek.Nemsokára itt van a szülinapod.
-Uhum.Tizenhét éves leszek.Várom.
-Mit szeretnél a szülinapodra?
-Mmm...semmit.Miért?-dőltem a vállára.Megpuszilta az orrom hegyét.
-Csak érdekelt.
A vacsora jól telt.Kissé talán túl meghitt volt.
Másnap a suliban Jass mellett ültem és hallgattam,hogy mit vesz fel az esti buliba.
-Szeretnék menni én is.-suttogtam.
-Szőkj el.Beszéljünk meg egy találkozási pontot.
-Nem.-ráztam a fejem de eszembe jutott,hogy Jon későn jön,mert Washingtonba utazott reggel.Nembaj.Bepakolom a bőröndöm és várni fogom Jont.-Sajnálom,holnap Long-Islandre utazunk és össze kell pakolnom.
-Oh el is felejtettem,hogy a gazdagok életét éled.-kuncogott és tovább állt.Jonnak igaza van.Nem kéne annyit barátkoznom Jassékkel.Mikor Fisco megjött értem beszálltam és szólni készültem.
-Mikor jön haza Mr.Prescott?
-Kilenc fele veszem fel a reptérről.
-Rendben van.-bólogattam.-Majd üzenje meg neki,hogy várom őt.
-Mindenképpen.-mosolygott kedvesen.
Otthon Robertához siettem.
-Segíts főzni akarok valamit Jonnak.
Megakarom lepni.
-Mit szeretnél neki?
-Mit szeret enni?
-Van egy jó kis tészta amit nagyon szeret.
-Elkészítem.Csak a receptet írd le.-bólogatni kezdett majd oda adta a receptes könyvet.
-Ez az.-vett ki egy cetlit.
-Köszönöm Roberta!-mosolyodtam el.
-Szívesen Audrey.Lepihenek akkor ha nem baj.
-Nem menj csak.-legyintettem.Neki láttam hát a receptnek ami megkövetelte a bort is.Bele is kortyoltam de az egy picit nagy lett,hát ez borzalmas.Remélem nem rontja el az ételt...Jon nagyon boldog lesz.Itt vagyok és még főzök is neki.Felvágtam a hagymát majd bele tettem a serpenyőbe.Talán túl sokat álmodozom Jonról,vajon ő mit gondol rólam?Tetszek neki?Istenem olyan hülyének érzem magam...csak tizenhat vagyok és egy felnőtt férfiról szól majdnem minden gondolatom.Megráztam a fejemet és folytattam a főzést.Talán tényleg túl idős hozzám?Hisz én olyan dolgokról hisztiztem neki amik biztos kikészítették.Azt hiszem emellett eltekint.Remélem.Este nyolcra kész lettem mindennel.Szépen megterítettem majd egy csillogós ruhát vettem fel.A tükörben nézegtem magam.Olyan gyerekes rajtam ez a ruha.Még gyerek vagy!Nem!Levettem és körbe néztem az új ruha táramban.Gen választott egy olyan hálóinget amit én kifejezetten elleneztem.Nem tűnik háló ruhának.Hasonló,mint a tegnapi ruha csak ez tűz vörös és rövidebb.Felkaptam azt majd megigazítottam a hajamat ami hullámos.Egy vörös rúzst tettem magamra és egy kis parfümöt.Már nem gyereknek tűntem a tükörben.Hasonlítottam egy felnőtt nőre.Csak az a baj,hogy te nem vagy felnőtt és nem a férjedet várod haza,hanem a gyámodat akit elakarsz csábítani.Ez nem így van.
-Audrey,itthon vagyok!-hallottam meg a mély hangot.Az órára néztem.Tíz van.Remek.Lefelé szaladtam a lépcsőn majd az utolsó foknál megálltam és néztem ahogy nekem háttal leveszi a cipőjét majd kibújik a zakójából.
-Vártalak.-motyogtam és a magabiztosság a hangomból meglepett.Megfordult és elnyílt ajkakkal mért végig.A szeme mindenhol égetett.
Lassan oda lépkedtem és egy csókot nyomtam az arcára.-Hiányoztam?
-Szörnyen.-simította nagy tenyerét a derekamra.-Mik ezek az illatok Audrey?
-Főztem neked,gyere.-fogtam meg a kezét és behúztam a konyhába.Leült az asztalhoz és nézte ahogy szedek neki,meg bort töltök.-Remélem ízleni fog.
-Biztosan.Farkas éhes vagyok.-nyalta meg a száját.
-Akkor nyugodtan egyél.Csak neked neked csináltam.-bólogatni kezdett és éhes szemekkel nézett engem miközben evett.Oh Jon...

♡Remélem mindenkinek kellemes napja volt.♡

Let Me Love YouWhere stories live. Discover now