Proloog

5.5K 185 12
                                    


Proloog


Het was dat de beste man niet met zijn handen in het haar kon zitten, gezien de man geen haar in zijn bezit had. Maar dat de uitdrukking wel was, hoe hij zich op dit moment voelde, stond als een paal boven water. Hij pakte zijn aantekeningen erbij, nauwelijks te lezen door een ander vanwege zijn slordige handschrift, en nam ze nog eens door. Had hij iets over het hoofd gezien? Was er iets mis gegaan tijdens de matching periode? Of was het een feit dat persoonlijke karaktertrekken niet te zien waren aan een Facebook profiel?



Zijn koffie had hij al meerdere malen over zijn bureau gegooid. Het was een wonder dat het nog niet over zijn scherm gekomen was. Een gefrustreerde zucht verliet zijn lippen, terwijl hij zijn bureau – beter te benoemen als puinhoop – bekeek. Overal lag papier. Zelfs over zijn beeldscherm lagen papieren. Een gebroken koffiekop lag links van hem. Rechts van hem lag een overgebleven saucijzenbroodje.



Misschien zou het werken om zijn bureau op te ruimen.

Misschien gaf dat hem meer duidelijkheid.



Zijn ogen gleden weer naar het beeld. De jongen zat op het bed, starend naar de muur. Het meisje was nergens te bekennen, dus vermoedelijk in de badkamer. Met één tik op de muis, versprong het beeld naar een andere camera. Daar was inderdaad de brunette te zien, die zichzelf aan het inzepen was met shampoo. De man slaakte een diepe zucht.



Dit was zo niet de bedoeling.



-------------------------------------------------------------------------------

Opgedragen aan Mystorytotell, die proeflezer is van dit verhaal. Echter heeft ze zwijgplicht, dus zeuren bij haar om hoofdstukken heeft geen zin. :')   

Love you <3


P.S.  Je Daan stukje komt binnenkort een keer online, maar goed. Jij hebt hem al haha.

Naked AgainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu