38
Iris
Ik voelde mij ellendig, en dat was nog redelijk zacht uitgedrukt. Mijn lichaam voelde brak aan, totaal niet meer van mijzelf. Gelukkig hoefde ik al wat minder over te geven, maar minstens tweemaal per dag. Het brak mij op. Mentaal voelde ik mij niet heel veel beter, en ik kon haast wel vertellen dat ik mij op mentaal gebied slechter voelde, dan op lichamelijk gebied. Twee dagen geleden had Mick het briefje via de opening verstuurd. Het briefje was meegenomen, dat wisten we zeker – het lag er immers niet meer. Maar een reactie bleef uit. Dat zorgde voor een heleboel angst en allerlei andere emoties die ik niet goed kon plaatsen, en verre van prettig waren. Hele dagen lag ik op bed, niet dat er veel andere dingen te doen waren. Zelfs om te douchen had ik de energie niet. Mick moest mij serieus ondersteunen, en dan had ik nog niet eens een buik. Ik kromp iets ineen. Ik maakte mij zorgen.
Mick was klaar met douche en kwam naakt de badkamer uit lopen. Het deerde mij niet langer meer dat hij naakt was. Of dat ik naakt was.
'Kom, ik help je douchen,' zei hij behulpzaam en hield halt naast het bed. Hij stak een hand naar mij uit, maar ik was niet van plan die aan te pakken. Ik wilde niet douchen. Ik wilde het bed niet verlaten.
Een zucht verliet zijn lippen, terwijl zijn hand zich om mijn pols heen klemde. Soepel trok hij mij overeind, en meteen tegen zich aan – jeetje wat was ik wankel. Ik wilde tegen zijn gespierde borst aan slaan, maar hield mij in. Mopperend liet ik mij meevoeren naar de badkamer, wat een brede grijns bij Mick ontlokte. Hij vond het allemaal heel grappig – ik niet. Al wist ik heus wel dat hij het ook zwaar had. Hij zou ongepland vader worden van een vrouw die hij nauwelijks kende. Ik twijfelde over de laatste paar woorden. Ik had al meer bloot gegeven van mijzelf aan hem, dan aan wie dan ook. Letterlijk en figuurlijk. Mick draaide de kraan open en keek mij twijfelend aan.
'Ik heb eigenlijk net al –'
'Ik kan prima alleen douchen,' onderbrak ik hem gehaast en maakte mij los uit zijn greep. Al rillend van de kou stapte ik onder de warme stralen. Kippenvel vormde zich op mijn armen. Tot mijn verbazing kwam Mick er toch bij staan. Ik wilde protesteren, maar mijn mond werd al snel gesnoerd. Zijn lippen vonden de mijne, en vol verlangen kuste hij mij. Ik had geen idee waar dit vandaan kwam. Mijn gevoelens namen nu echt de loop met mij. Verlangen brandde, maar al snel nam angst de overhand. Een intens gevoel wat ik het beste kon beschrijven als woede, nam de overhand. Ik duwde met al mijn kracht Mick bij mij vandaan. Dat had ik beter niet kunnen doen, gezien ik het volgende moment mijn maaginhoud leegde. Mick sprong net op tijd aan de kant.
'Gaat het?' vroeg hij bezorgd toen ik eindelijk gestopt was.
Ik keek hem aan. Ik was mij totaal bewust van de volgende actie. Mijn vlakke hand raakte zijn wang.
JE LEEST
Naked Again
RomanceHij is terug. Met nieuwe kandidaten. Twee naakte lichamen. Die een nieuwe waarheid zullen onthullen. Want ditmaal, Ditmaal zal het anders verlopen. ©FrozenB; Niets mag zonder mijn schriftelijke toestemming ergens anders voor worden gebruikt.