39

2.5K 161 10
                                    

39


Iris



De stilte die tussen ons in hing was om te snijden. Mick kon mij enkel maar aankijken, niet goed beseffend wat ik zojuist gedaan had. Een rode vlek had zich op zijn wang gevormd. Mijn binnenste vond het geweldig, gezien zijn eens egale huid nu aangetast was door mijn toedoen. Ik gaf de zwangerschapshormonen de schuld van mijn agressiviteit. Ik wist niet goed wat ik zag in zijn ogen. Of het nu woede of medelijden was, beide wilde ik het niet zien. Mijn hand hing nog half in de lucht, alsof ik mij ook nog niet helemaal te volste leek te beseffen wat ik gedaan had – of ik was klaar om hem een nieuwe klap te geven. Hoe kon hij überhaupt nadenken over een kus? Of over seks. Of over welke intieme handeling dan ook? Wellicht overdreef ik, maar mijn lichaam had zich voorbereid op een strijd.

Ik kon niet stoppen met trillen, vermoedelijk van woede. Ditmaal was de uithaal van mijn hand een bewuste actie. Nogmaals raakte mijn vlakke hand zijn wang, iets wat Mick wederom niet aan zag komen – want wie slaat dezelfde persoon nou twee keer per ongeluk? Wist Mick veel dat dit niet per ongeluk was. Mijn maag begon te borrelen, en even was ik bang dat ik de laatste restjes van mijn eten naar buiten zou gooien, maar gelukkig viel het mee. Dat gaf Mick de ruimte die hij nodig had, om mijn polsen beet te grijpen. Ik probeerde mij los te krijgen, maar zijn greep was te sterk.

'Laat me los!'

'Zodat je mij in elkaar kan slaan?' vroeg Mick, al was het niet echt een vraag, maar meer een feit die hij uitsprak. Al leek het mij niet dat ik hem in elkaar kon slaan, gezien de kracht die hij bezat. Mijn ogen maakten een rollende beweging, terwijl ik mij los probeerde te wurmen – zonder resultaat. Mick zweeg alleen maar.

'Echt, laat me los! Ik wil iets kapot maken,' bracht ik haast moordlustig uit. Ik kreeg een idee. Zo hard als ik kon trapte ik op Mick's voet, iets wat hij niet aan zag komen en mijn polsen los liet. Dat gaf mij de kans om tegen zijn borstkas aan te bonken met mijn vuisten. Te schreeuwen. Te huilen. Oh en vooral een lading scheldwoorden verlieten mijn lippen. Mick werd voor alles uitgemaakt. En het kon mij niet schelen of het terecht was of niet. Mick liet het tot mijn verbazing gewoon toe, al vertelde zijn ogen iets anders. Die blik liet mij stoppen. Vol twijfel staarde ik hem aan, even helemaal geen idee meer hebbend wat mijn gevoel precies zei. En daarom nam haat de overhand.

'Ik haat je,' bracht ik met een zwakke stem uit.

'Waarom?' wilde Mick oprecht weten. Het was duidelijk dat hij zichzelf geen houding wist te geven.

'Ik – ik,' begon ik te stamelen. Ik haatte hem omdat ik hier met hem zat. Ik haatte hem omdat het zijn schuld is dat ik zwanger ben. Ik haatte hem omdat – ik maakte mijn gedachtegang niet meer af en barstte in tranen uit.

'Ik haat je,' snikte ik. 'Ik – misschien omdat ik je – je leuk vind.'


--------------------------------------------------

Damn cuteeee. Oké jongens, even voor jullie beeldvorming: Naked Again heeft 44 hoofdstukken en een epiloog, dus we zijn er bijna door heen... nooo... Ik hou van jullie reacties op dit verhaal, en dat moet ik dan missen. :/ Ik ben bezig met een nieuw romantiek verhaal, alleen daar heb ik nog maar acht hoofdstukken van en wil er eigenlijk 15 hebben, en dan pas op WP gooien. Maar denk niet dat ik dat vol ga houden. :')

De trailer is al op YouTube te bekijken! Check even mijn profiel, daar heb ik ergens bij mijn berichten de link staan. Of gewoon even naar mijn YouTube account.

Naked AgainWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu