24
Mick
Een zucht verliet haar lippen, terwijl ik ze voorzichtig streelde. De spanning die tussen ons in hing nam met de seconde meer toe. Onze ogen waren in elkaar vastgebeten. Ik kon mijn blik niet van haar afwenden. Mijn vingers gleden van haar lippen af, naar haar hals, naar haar sleutelbeen. Een kreun rolde tussen haar lippen door. Ik kon mij niet inhouden. Ik kuste teder haar lippen, terwijl ik mij voorzichtig in haar liet glijden. Even spande Iris al haar spieren aan. Haar gezicht betrok van de pijn.
'Ik doe voorzichtig,' beloofde ik haar. 'Ik trek mij terug voordat ik kom*,' was een andere belofte die ik maakte, die waarschijnlijk meer bij mij binnen kwam, dan bij Iris. Ze was nog maagd. Ik wist dat het voor veel vrouwen nog niet bepaald fijn was, de eerste keer. Iris knikte enkel maar. Ze wilde haar mond openen, om iets te zeggen, maar ik snoerde haar de mond. Ik wilde haar niet meer horen praten, ik wilde haar horen kreunen. Traag begon ik te bewegen, terwijl zweet zich al boven mijn voorhoofd verzamelde. Langzaam droop het naar beneden, langs mijn gespierde torso. Het was niet alleen het vocht van het zweet, dat zorgde voor een bekende geur. Een geur die alleen twee mensen samen teweeg konden brengen, die zich nu opdrong in mijn neusgaten. Ik begon steeds ruwer te bewegen. Ik voelde hoe haar vocht terecht kwam op mijn benen. Ze was zo klaar voor mij. Ik kreunde luid, want er was niemand die ons kon horen. Niemand die ons zou storen. Iris drukte haar onderlichaam iets omhoog, zodat mijn lid plots dieper kwam. Meteen moest ik mij een stukje terugtrekken, anders zou ik meteen mijn hoogtepunt voelen.
'Rustig,' bromde ik tegen haar lippen aan. Zweet parelde nu ook op haar voorhoofd. Een uitdagende blik in haar ogen.
'Doet het geen pijn meer?' vroeg ik haar ietwat verbaasd.
'Minder praten, meer bewegen,' zei ze uitdagend en glimlachte speels. Dat hoefde ze mij geen twee keer te zeggen. Ik voerde mijn tempo op, maar niet teveel – dan zou het snel afgelopen zijn. Mijn handen bleven over haar lichaam heen glijden, en Iris zette tot mijn verbazing haar nagels in mijn rug. Dat had ze niet moeten doen. Ik voelde mijn hoogtepunt naderen, en zo snel als ik kon trok ik mij terug. Ik kon niet voorkomen dat de lakens besmeurd raakten met mijn goedje. Hijgend keek ik haar aan.
'Het bed moet verschoond worden,' mompelde ze, terwijl ze enkel maar staarde. Ze staarde niet naar mij. Ze staarde dwars door mij heen, vermoedelijk naar de muur. Voorzichtig liftte ik haar kin op met mijn duim. Het was niet dat ze mij daardoor wel aan keek. Haar blik was leeg. Ik vroeg mij lichtelijk in paniek af wat ik verkeerd had gedaan. Ik schudde haar zucht heen en weer.
'Wat heb ik fout gedaan?' vroeg ik haar fluisterend.
'Niets. Ik ben alleen ontmaagd door een compleet vreemde,' fluisterde ze terug en plots begon ze te lachen. Een soort lach wat mij de stuipen op het lijf joeg.
'Dat zou ik in een normale situatie nooit gedaan hebben.'
Ik glimlachte. 'Deze situatie is nooit normaal geweest.'
*Let op! Dit is géén veilige methode. In het voorvocht van de man, zitten ook zaadcellen. Voorvocht komt altijd vrij. Dus ik raad jullie kindertjes allemaal aan een condoom te gebruiken, of de pil te slikken. Of alle twee. Of een andere vorm van anticonceptie.
JE LEEST
Naked Again
RomanceHij is terug. Met nieuwe kandidaten. Twee naakte lichamen. Die een nieuwe waarheid zullen onthullen. Want ditmaal, Ditmaal zal het anders verlopen. ©FrozenB; Niets mag zonder mijn schriftelijke toestemming ergens anders voor worden gebruikt.