sürpriz sevgili

71 1 1
                                    

Yusuf: beyler kalkın hadi Burak: abi ne bağırıyorsun sabahın köründe Yusuf: ya kalkın bugün Simay ın doğum günü hediye almam lazım. Levent: e tamam sen git al. Yusuf: olmaz siz de geleceksiniz alışveriş merkezine gelirler. Yusuf: Burak Burak: efendim abicim Yusuf: sence ne alayım. Simay a burak: bilmem ne istersen al abicim Yusuf: ya Burak kırkyılda bir senden birşey istedim bana hiç yardımcı olmuyorsun. sence Levent Levent: bence ...,.. Levent fikrini anlatır . Yusuf hediyesini almıştır. Simay a gönderecekmiş eve gelirler.

Simay ın ağzından şirkette çalışıyordum kapı çaldı simay: girrrr Suzan: efendim bu size geldi Simay: ayı! İçinde not var notta şöyle diyor. Seni bir görsem bütün hayallerim gerçekleşir gibi senin o yüzünü elime alsam öpsem dünyalar benim olur seni gördüğüm zaman neden dilim tutulur. Gözlerine bakınca dünyalar benim olur. susma gönlüm sen söyle ben bu kadına aşığım iyi ki doğdun sevgilim iyi ki benim prensesim oldun.diyor. Simay: ay canım sevgilim seni sevmiyorum sana oyun oynuyorum senden nefret ediyorum Yusuf örgüoglu. Şirketten çıktım Burak ı aradim Simay: seni özledim nerde Burak: ikimizin evinde. Burak la Simay buluşur. Burak : seni çok özledim aşkım Burak Simay ın belini sarar. Simay: aşkım Burak: bir daha söyle simay: aşkım aşkım aşkım Burak Simay ı yatağa atar. Onun elbisesini çıkarır. Simay: hızlı ol sevgilim burak Simay ın kilodunu çıkarıp onu sikti. Simay ah ah ah sik beni sik beni aşkım sik sik sikini ağzıma ver diye bağırıyor burak ın hoşuna gidiyor o daha çok hızlanıyor Burak Simay ın amcığını okşar Burak: aşkım sen de çok güzel amcik var oh oh Simay: seninde sikin fena değil Burak sikini Simay ın amcığını sokar. Simay: ah 1 saat sonra Simay: aşkım çok cesurdun Burak: e tabi benim sikim cesurdur senin amcığına girmek ister hep. Simay: ahaha Yusuf bizi böyle görse ne yapardı acaba. Burak: bence senle sikişmek isterdi benlede kardeş kardeş sikişirdik ama maalesef o şu an seni evde düşünüyor. Simay: ahhaha ben seni seviyorum erkeğim o korkak benle sikişmiyor sen doya doya rahat rahat sikişiyorsun. Burak: sen de benim kadınımsın. Sonra yataktan kalkarlar giyinirler. Simay la Burak Simay ın arabasına binip Yusuf a giderler. Simay: akşam buluşalım Burak: buluşalım Burak Simay ın elini alır sikinin üzerine koyar. Burak: bu her zaman senin Simay: o benim aşkım ın siki benim rahatlatıcım Simay burak ın sikini okşar Burak azmıştır. Burak: arabayı durdurup Simay ı öper çok güçlü öper memesini eller. Sonra eve gelirler Yusuf kapıyı açar. Yusuf: sevgilim. Simay: canım sarılırlar. İçeri geçerler. Yusuf: siz karşılaştınız mı ? Burak: evet biz karşılaştık. Levent gelir. Levent: AA Simay sen mi geldin ? Simay la Levent sarılırlar. Levent: hoşgeldin Simay: hoşbuldum. Burak: abi hadi aç oyunu oynayalim Levent: evet Yusuf aç Yusuf: olmaz Burak Levent Simay var. Simay: neden olmaz mış Yusuf: e prensesim senin canın sıkılır diye dedim. Simay: sıkılmaz benim canım hem ben bu biliyorum bir keresinde burakla oynamış....... Yusuf: siz Bu oyunu oynadınız mı? Burak: hayır hep beraber oynamıştık ya onu diyor o dimi Simay Simay: evet ya oynamıştik neyse hadi, oyunu aç. Yusuf: tamam Yusuf oyunu açar oyun oynarlar çok eğlenirler. Hep burakla Simay kazanırmis. Levent: ooo bu oyunuda siz kazandınız. Simay: ee Levent çim napalim Burak: çak. Simay çakar. Levent onlara bakar. Simay: ben bi tuvalete gideyim. Yusuf: tamam prensesim Simay odaya girer. Burak a mesaj atar. Burak a mesaj gelmiştir. Odaya gel diyordur. Burakta tamam yazdı. Odaya geldi Levent: ya mutfakta cips kola falan var onları alayım. Yusuf: tamam Simay Burak ı öptü Levent mutfağa giderken odada onları gördü! Levent: BURAK!! SİMAY!! Siz bunu nasıl Yusuf a yaptınız. Ben şimdi ne yapacağım!!!!

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin