Sabah Simay dan;
Simay uyanır. Simay: ayyyyy, ne güzel bir gün bugün. Sevgilime mesaj atayım.
Yusuf;
Yusuf: oh . Mis gibi hava . Oh. Bugün çok güzel. Telefonuma mesaj geldi. Simay: sevgiliiiim! Nasılsın? Yusuf: bomba gibiyim prensesim . SİMAY: ben de . Ay Yusuf ailen bizi affedecek. Resmen affedecek . Yusuf: evet sevgilim. Biz yere düştük. Ama kalkmayida bildik. Simay: beni al . Sonra oraya gidelim? Yusuf: geliyorum.
Sima in evine geldim. Onu alıp annemlere gittik.
Ev;
Nergiz: hoşgeldin Simay kızım. Simay: hoşbulduk efendim. Simay nergis in elini öper. Mustafa: hadi gelin kahvaltıya. Yusuf: hadi sevgilim.
Kahvaltı;
Mustafa: kızım. Ben sizin askinizin büyük olduğunu gördüm. Ve bize de sizi affetmek düşer. SİMAY: gerçekten mi? Çok sevindim. Biliyordum. Yusuf: anneciğim , babacığım. Sizi üzdüğümüz için sizden . Çok özür dileriz. Simay: coooooooooookkkkk özür dileriz. Nergiz: tamam çocuklar. Kahvaltıdan sonra . Gelinimin elinden bir güzel Türk kahvesi içelim.
Salonda;
Simay kahveleri yapar. İlk Mustafa ya verir. Sonra nergis , en son Yusuf a verir ve oturur. Nergiz : ellerine sağlık güzel kızım. Simay: afiyet olsun efendim. Nergiz: eee, artık evlenin dimi? Mustafa: aynen. Yusuf: evet . Anne evlenme vakti geldi. Simay: geldi de geçiyor. Nergiz: o zaman . Cuma günü kendi kendimize ailece . Güzel bir nikah yapalım. Simay: aaa . Çok güzel olur. Yusuf: tamam.
Sonra
Yusuf: anacım babacim . Biz gidiyoruz. Hazırlık yapalım. Mustafa: peki oğlum. Kendinize dikkat edin! Simay: siz de . Nergiz : hoşçakalın. Simay la Yusuf evden çıkar. Yusuf: nasıl hissediyorsun? Simay: muhteşem. Aşkım. Sen , Levent. Bana gelin. Ama Levent e bişey söyleme. Ben de kızları çağıracağım. Onlara nikah olacağımızı haber vereceğiz. Yusuf: süper.
Yusuf;
Eve geldim. Yusuf: Levent , Levent. Levent: efendim? Yusuf: Simay a gidiyoruz . Levent: noldu? Yusuf: birşey olmadı. Simay la benim size sürprizimiz var. Levent: merak ettim şimdi. Gidelim.
Simay;
Kızları aradım. Gelirler birazdan. Geldiler bile. Kapıyı açtım. Simay: Nebahat, gaye, Figen, Levent, ve Yusuf. Gaye: canım. Ne saydın öyle. İçeri girerler.
Simay Yusuf;
Simay la Yusuf ayağa kalkarlar. Simay: sevgili arkadaşlarımız. Yusuf: değerli dostlarımız. Simay: biz size bugün. Yusuf: önemli birşey soyleyecegiz. Levent: arkadaşlar. Neden birbirinizin laflarını tamamlıyorsunuz? Yusuf: ne alakası var? Neyse. Simay: söylüyoruz. Figen: hadi söyleyin. Simyus: biz evleniyoruz! Gayefigennebahatlevent: NE!!!!!!!. Simay: sade bir nikah. Nebus: canım arkadaşım coook sevindim. Figen: ay ay benim simoşum mu evleniyormuş. Simay: eveet. Sarılırlar . Gaye: kuzum inşallah mutlu olursunuz. Simay: amin . Yusuf: amin. Levent: kardeşim. Ellerini uzatırlar. Sarılırlar. Levent: hayırlı olsun kardeşim. Yusuf: artık sizin darısı başınıza. Gaye: bakalım Yusuf çum. Belki evlenmem. Levent: nasıl? Gaye: şaka şaka. İnandın mı? Yerim ben. Levent: bir gün kalbime indireceksin. Sarılırlar. Yusuf: artık herkes mutlu. Simay: biz de öyle . Yusuf: artık evleniyoruz. Artık karşımızda hiçbir sorun yok! Simay: sorunlar öldü. Biz dirildik. Yusuf: canım. Yusuf Simay ı göğsünde yatırır.
Artık mutlular. Karşılarında hiçbir sorun yok. Onların aşkı büyük. Hatalar olur. Hata herkes yapar. Ama gerçek aşkı olan. Hataların karşısında dimdik durur.