Sabah;
Simay kalkar. Aşağıya iner . Zehra uyuyordur. Simay ses çıkarır. Zehra uyanır. Simay: çok özür dilerim seni uykundan böldügum için. Zehra: ben uyanmistim zaten. Simay: tamam canım. Ben şimdi kahvaltı hazırlayacağım, yeriz şirkete gideriz tamam mı? Zehra: sağol. Simay gülümser. Kahvaltı hazırlanır. Yusuf uyanır. Yusuf: hmmm. Mis gibi kokular geliyor. Simay: eveeet. Masaya otururlar. Yerler. Zehra: ellerine sağlık Simay. Simay: afiyet olsun Canım. Yediysen çıkalım mı? Zehra: çıkalım. Evden çıkarlar.
Şirkette;
Herkes arasında konuşuyordur. Biri: duydun mu? Zehra yı dövüyorlarmıs. Biri: evet. Xxxxxxx den duydum. Si... Simay: toplanin. Herkes toplanır. Simay: ben size açık açık herşeyi anlatayım. Zehra benim evimde kalıyor, neden derseniz bu sizi hiç alakadar etmez. Siz ortalıkta dedikodu yapacağınıza gidin de işinize gücünüze bakın. Herkes susar. Simay: işte böyle susarsiniz. Burası bir şirket mahalle değil. Lütfen davranislariniza dikkat edin. Simay la Zehra orayı terk eder.
Odada;
Simay: off! Herkes senin dedikodunu yapıyor. Zehra: ben senden çok özür dilerim. Sana da bela oldum. Simay: hayır tabi ki de, sen bela değilsin. Tamam sakin ol. Ben şimdi herkesle konuştum. Dedikodunu yapmayacaklar. Zehra Simay a sarılır. Simay: ah canım! Zehra ağlar. Simay Zehra yi oturtur. Simay telefondan su sipariş eder. Su gelir. Simay: al iç biraz. Zehra içer. Simay: iyi misin? Zehra: iyiyim. O sırada kapı açılır. İçerden Zehra nın babası girer. Lütfü ( babasi): Zehra! Zehra: baba! Simay Zehra yi arkasına alır. Lütfü Zehra yi almaya çalışır. Simay: bırak! Bırak! Lütfü: gel lan buraya! Gel! Zehra ağlar. Zehra: baba yapma! Lütfen! Yapma! O sırada Yusuf gelir. Yusuf: lan! Yusuf Lütfü ye yumruk atar. Yusuf: lan sen kim köpeksin sen onlara nasıl el kaldirirsin seni... Tekme atar. Lütfü: ah! Simay: Yusuf! Yusuf yapma! Yusuf: sen benim karımı nasıl iktirirsin!?!! Seni gebertirim. Bütün şirket onları ayırmaya çalışır.
Sonra;
Simay: ah sevgilim! Neden kavga yapıyorsun? Yusuf: İyi yaptım o köpege. Sana nasıl el kaldırır?!?!! Zehra: hepsi benim yüzümden! Sizden çok özür dilerim. Simay, Yusuf ben başka bir eve gidiyorum. Size daha fazla dert acmayayim. Yusuf: hiçbir yere gidemezsin. O herif seni bulur. Yine seni döver. Bu riski alamazsın. Haydi kalkin eve gidiyoruz.
Evde:
Simay: ah! Çok yoruldum. Yusuf benim ayakkabilarimi çıkarır mısın? Bide ört. Yusuf herşeyi yapar. Onu rahatlatır. İkiside uyur.