yeni arkadaşım Yasemin.

9 1 0
                                    

Kalktım. Aşağıya indim. Kahvaltı hazırladım. Kahvaltıya oturdum. Simay: ayy çok mutluyum. Resmen üniversitesi ye başladım. Neyse hemen giyineyim gideyim. Ayy ne giysem acabaa buldum!

 Ayy ne giysem acabaa buldum!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Simay: hazırım.

Simay kapiyi açar. simay: aaaa prensim. Yusuf: prensesim. Seni almak için geldim. Buyrun prensesim. Simay: çok zarifsiniz prensim. Yusuf onu arabaya bindirir. Yusuf: bugün nasiliz? Simay: senin sayende çok iyiyim.

Sonra;

Simay: dur dur dur dur ! Burası . Yusuf: bol şans sevgilim. Simay: görüşmek üzere sevgilim. Simay okula girer. sınıfına girer. Simay: merhaba. Seda: bu kim ya? Simay: beğenemedin mı? Seda: yok canım beğenemedim. Yasemin: seda sus! Simay: demek adın Seda . Seda: seda çakır. Simay: Simay Ulukan. O sırada zil çalar. Simay: iyi teneffüsler! Seda: iyi olmayan teneffüsler. Gülerek dışarı çıkar. Yasemin: merhaba ben Yasemin . Seda benim yeğenim de onun yerine senden çok özür dilerim. SİMAY: hiç gerek yok . Asıl onun özür dilemesi gerektiğini düşünüyorum. Yesamin: haklısın. Kantine gidelim mi? Simay: olur.sen çok iyisin. Yasemin: teşekkür ederim. Yasemin güler. Kantine gelirler. Simay:ne yersin canım. Yasemin: gofret. Biliyor musun? Bugün e kadar bana kimse canım dememişti. Teşekkürler. Simay: bunun için teşekkür edilir mı? Yasemin sen benim en yakın arkadaşım olur musun? Yasemin sevinir. Yasemin: gerçekten mi? Çok ama çok teşekkür ederim. Canım. Gülerler. Simay: bu arada benim adım Simay. Yasemin: çok güzel bir ismin var. Simay: teşekkür ederim canım.

Sonra;

Simay: Yasemin bana gelir misin? Yasemin: gelirim. Sen bana adresi ver. Ben gelirim. Simay: tamam. Okul çıkışı gel o zaman. Ya da benim prensim var. Yani erkek arkadaşım. O beni alacak. Sen de gel ben ordan eve geçeceğim. Yasemin: ayıp olmasın. Simay: ayıp olmaz! Hem benim üç tane daha dostum var. Onlarda gelir. Tanışırsiniz. Yasemin: tamam.

Okul çıkışı;

Simay: bak işte bu benim prensim. Yusuf: ben Yusuf. Yasemin ona bakar... Yasemin iç ses Yasemin: yuh adama bak çok yakışıklı. Ben seni yerim. tövbe tövbe kendine gel .

Flasback;

Yasemin: ben de Yasemin. Sima: aşkım Yasemin bana gelicek bizi eve bırakır mısın? Yusuf: tabi ki de prensesim Yusuf Simay ın yanağından öper. Ve eve gelir ler. Simay: aşkım görüşürüz. Yusuf: görüşürüz prensesim. Öpüşürler ve eve girerler.
Simay: canım ben arkadaşlarımı arayayım. Gelsinler. Yasemen: peki. Sima arar. Simay: kızlar hemen bana gelin. Nebus: birşey mı oldu? Figen: kız noldu? Gaye: birşey mı oldu? Nebus: ben onu sordum gaye. Gaye: bulamadım birşey. Simay:, kızlar sakin olur musunuz? Birşey yok! Ben üniversitesi ye başladım ya

Finebgay: eeeeee? Simay: orda bir tiki kız var. Okulda biraz tartıştık ama neyse kardeşini gördüm adı yasemin nasıl tatlı nasıl şeker... Simay anlatır.

Figen: gelin diyorsun yani? Simay: evet. Gaye: sakın bizi o kıza satma! Simay: delirdin artık sen . Nebus: iyi tamam geliyoruz. Simay: tamam hoşçakalın.

Tefik in ağzından;

Tefik: şimdi Yusuf ne yapıyordur? Ama ben iyi yaptım o kızdan uzak dursun. Yusuf a gideyim ben!
Tefik Yusuf a gelir. Kapıyı çalar. Yusuf açar. Yusuf: amca? Tefik: oğlum içeri girebilir miyim? Yusuf: gir! Tefik: bak oğlum o kızdan uzak dur. O kiz tehlikeli. Yusuf: amca o kızın bir ismi var. Simay. Bak amca biliyorum beni korumak istiyorsun. Ama Simay dan koruma o benim prensesim, o benim hayatım, o benim ömrüm! Biz onla barıştık ve çok mutluyuz! Lütfen senin de için rahat olsun . Tefik: ama onlar bizim düşm... Yusuf: amca benim bir işim var. Gider misin. Tefik: peki oğlum. Tefik gider.
Yusuf: offfffffffff.

Simay dan;

Kapı çalar. Simay: geldiler. Simay kapıyı açar. Simay: hoşgeldiniz. Yanaktan öpüşürler. Nebus: hoşbulduk tatlım. Figen: icerdemi?
O sırada Yasemin gelir. Simay: kızlar bakın bu Yasemin . Yasemin bu gaye . Bu Figen bu da nebus . Yani Nebahat. Yasemin: memnun oldum Figen. memnun oldum Nebahat. Memnun oldum gaye. Simay: hadi içeri geçelim. Yasemin içeri geçer. Simay da gececekken... Figen: kız bu çirkin bir şeymiş. Simay: Figen öyle deme. Gaye: neden öyle demesin. Nebus: kızlar. Bu Yasemin denen bozuntugu yiyiyor muyuz? Gaye: Varım kanka. Figen: ben de varım. Simay: kızlar siz ne yapıyorsunuz ya. Sizi bir arkadaşımla tanıştırayım dedim. Ama siz ... Neyse hadi gelin. İçeri geçerler.

Sonra;

Bir sessizlik olur. Simay: eee şey ben yeni kek yaptım. İster misiniz? Nebahat: olur. Gaye: ben de alırım. Figen: ben almayayım canım tatlı sevmiyorum. Simay: sen canım? Figen: canım? Gaye: canım? Nebus: canim? Simay: kızlar! Neyse ben mutfağa gideceğim. Gaye: Yasemin. Yasemin: efendim. Gaye: çok güzel bir yüzün var. Yasemin: teşekkür ederim. Gaye. Gaye: yarın okuldan çıktığında birşeyler yapalım mı? Yasemin: yok gaye ben hemen eve giderim.
Gaye: hmm . Nebus: kızım sen ne yapıyorsun? Hani bunu biz yiyecektik. Gaye: ay ben bunu tatlı olaru yerim be. Nebus: aslında tatlı kız ya evet çok tatlı. Ben seni yerim. Yasemin cim boş zamanında birşeyler yapalım mı? 5 imiz? Yasemin: tabi olur. Ben sizi çok sevdim. Gaye: ay bende seni tatlım. Figen: şşşş kızlar. Satıyorsunuz beni ama. Nebus: ya ne yapalım.simay gelir. Simay: kekler geldi. Kekleri yerler. Yasemin: canım ben kalkayım artık. Simay: biraz daha otursaydin. Gaye: evet tatlım ya. Yasemin: annem babam merak eder beni. Simay: peki. Yasemin gider. Simay : Figen senin neden yüzün düşük. Figen: sağolsunlar Nebahat la gaye beni sattılar. Nebus: figo kızın tatliligini görmüyor musun? Figen: yani biraz tatlı şukadar ◽ tamam bu kadar ◻ yaa . Tamam kız çok tatlı fazla tatlı. Simay güler.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin