evlenme teklifi

9 1 0
                                    

Yusuf: günaydın prenses Simay: Günaydın . Bugün ne yapalım? Yusuf: ilk önce kahvaltı sonra iş iş bittikten sonra seni alıp sürprize götürücegim. Simay: ya aşkım şimdi soyle Yusuf: olmaz sürpriz . Hadi kalk kahvaltıya inerler . Kahvaltı yerler. Simay kalkar. Simay: ben gidiyorum sevgilim. Şey biraz ipucu versene . Yusuf kafasını sallar . Simay gider. Eve gelir üstünü değiştirdi.

 Eve gelir üstünü değiştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirkete gelir. Yusuf mesaj atar. Mesaj; aşkım elbiselerini bavula koy öyle alacağım seni. Sürpriz. Simay tamam der. Simay: Sude! Sude Sude: efendim Simay hanım Simay: ee sabit e söyle evden benim eşyalarımi toplasın buraya getirsin. Sude: tamam Simay hanım. Sude çıkar. Burak gelir. Simay: Burak! Ne yapıyorsun Burak: iyi geçiyordum buralardan öyle uğradım Simay: iyi yapmışsın. Yusuf bana sürpriz yapacakmış bana mesaj attı bavulunu hazırla dedi . Burak: hmm ben de merak ettim şimdi ? O sırada Sude gelir. Bavulunuz . Simay: sağolun . Burak: ben yavaş yavaş kalmayım. Simay: tamam . Burak gider. Burak: bu neyin peşinde . O benim sadece benim.

Simay in işleri bitmiştir. Yusuf gelir. Yusuf: hazır mısın prensess. Simay: hiç olmadığım kadar. Arabayla giderler.

Yarım saat sonra

Simay: aşkım daha gelmedik mi? Yusuf: biraz sabret prenses . Şimdi ben senin gözlerini bağlayacagim. Yusuf bağlar. Gelirler . Geldikkkk. Simay: ay çok merak ediyorum. İçeri geçerler. Simay gözlerini açar. Simay: aaaa prensim burası çok güzel . En sevdiğim güller en sevdiğim yemekler. Seni çok seviyorum. Yusuf: ben sana aşığım. ! Yusuf Simay ı sandalyeye oturtur. Yusuf ta karşısında oturur. Yemek yerler. Yusuf: iyi ki yanimdasin , iyi ki ... Benim sevdiğimsin . Simay: seninle olmaktan çok mutluyum. Seninle olmak cennette gibi olmak. Yusuf,: sevgilim prensesim Yusuf ayağa kalkar ( bu arada çiftliktedirler. ) Cömeşir. Yusuf: benim bir ömür boyu yaşar mısın? Benimle ... Evlenir misin. Simay:... Tabi kide ömür boyu evettttttttttttttt binlerce kez eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. Sarılırlar.

Yusuf: sevgilim film izleyelim mı? Simay: olur. Neler var. Yusuf: gün doğumu nasıl Simay: onun filmimi çıkmis? Yusuf: çıkmış . Hem adam burda dahada cesurmus Simay: sen nereden biliyorsun . Yusuf: Burak anlattı . O da bu filmin hastası. Simay: hmm . Yusuf filmi koyar izlerler. Simay izlerken Yusuf un omuzunda uyur. Yusuf: tatlı prensesim benim tatlı rüyalar.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin