ANNEM!!!

4 1 0
                                    

Simaydan;

Gayelerin evine geldik. Simay ın elbisesi;

 Gaye: ayy ne İyi ettinizde geldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaye: ayy ne İyi ettinizde geldiniz. Simay: bizim de canımız sıkıldı. Gayelere gidelim dedik. Oooo. Simay kollarını birleştirir. Yusuf: prensesim , üşüdün mü? Hemen pencereyi kapatayim. Yusuf pencereyi kapatır. Yusuf: şimdi nasıl?  Simay: sağol prensim. Simay Yusuf a sarılır. 

Sonra;

Yusuf: gaye ellerine sağlık kek Cok güzel olmuş. Gaye: afiyet olsun. Çayından da iç.  Levgay: gençler, biz diyoruz ki, yurtdışına çıkalım. Bizede temiz hava olur. Yusuf: Levent, güzel olurdu ama, Simay hamile. Gaye: Simoşum, sanada bebişkonada temiz hava olur. Simay: şimdi bilemedim. Yusuf? Yusuf: ben bebegimiz için dedim. Ama sen istersen gidelim. Simay: hmmmmmmmm? Arkadaşlar özür dilerim ama hamileyken halsizlik başağrısı, falan oluyor. Oradada olur. Ben kaldıramam. O yüzden biz gelemeyiz. Levgay: olsun, biz de gitmeyiz. Yusuf: ya olur mu arkadaşlar öyle, siz gidin. Bizim yüzünüzden kalmayın burda. Levent: yok kardeşim. Olmaz öyle. Simay: asıl böyle olmaz Levent. Gitmezseniz vallaha küseriz. Levgay : ama... Simyus: itiraz yok! O yurtdışına gidilecek! Gaye: peki.

SONRA;

Yusuf un telefonu çalar. Yusuf: efendim Burak? Burak: a ab abi. Yusuf: kötü bir şey mi oldu? Burak konuş. Burak: a a abi annemi, araba çarptı. Yusuf: ne!!!!! Simay: prensim noldu?  Noldu? Yusuf un elinden telefon düşer. Yusuf: annemi araba çarpmış. Simay: ne?!!!!!!! . Yusuf: Simay , sen Burda kal, ben gidiyorum. Simay: hayır ben de geliyorum? Yusuf: Simay, sen hamilesin.  Gaye Simay Burda kalsın. Gaye: tamam tamam. Yusuf gider. Simay: offfffffff.

Hastane;

Yusuf: burak annem nerede? BURAK: yoğun bakım da  . Yusuf: baba? Mustafa : Nergiz! Nergiz! Yusuf: babam . Sarılırlar.  Yusuf: baba sen sabırlı ol. Anneme hiçbir şey olmayacak! Mustafa: nasıl oğlum nasıl?  O sırada doktor gelir. Yusuf: doktor, annem iyi mi? Doktor: lütfen sakin olun. Annenizin kana ihtiyacı var. Hemde acil , hızlı olursanız sevinirim. 0 heraj pozitif. Yusuf: sağolun. Mustafa: oğlum , bizim ailede 0 heraj pozitif Yok.  Yusuf: var. Yusuf hastaneden çıkar.

Simay;

Simay: off, noldu acaba? Yusuf ! Aşkım. Sarılırlar. Simay: nolmus ANNENE? Yusuf: SİMAY senin kanın 0 heraj pozitifti dimi? Simay: evet de... Yusuf Simay ı kolundan çekerek hastaneye götürür.

Hastanede;

Simay: noluyor Yusuf ? Yusuf: anneme kan vereceksin. Annemin kana ihtiyacı var. Simay: hemen. Simay kan verir. Sonra Yusuf camdan annesine bakar. Yusuf ağlar. Yusuf: canım annem. Lütfen iyileş. Ben yoksa ne yaparım. Simay elini  Yusuf un omuzuna koyar. Yusuf tan bir şarkı patlar.

Yusuf;

Annem annem sen üzülme

Sözlerin hep yüreğimde

..............

.............

..............

Yusuf söylemeye devam eder. Simay  çok ağlar. Yusuf ta ağlar .

Sonra;

Doktor gelir. Doktor: Yusuf bey anneniz gayet iyi. Normal odaya geçirdik. Ziyaret edebilirsiniz. Yusuf: sağolun. Baba gel. Odaya girerler. Mustafa: nergizim ! Nergizim uyan. Yusuf: annem. Canımın parçası. Güzeller güzeli annem . O güzel gözlerini aç. Yusuf un göz yaşı Nergiz in gözüne gelir.  Nergiz yavaş yavaş uyanır. Nergiz: oğlum. Mustafa. Yusuf: anam . Sarılırlar. Mustafa: nergizim. Nergiz: Mustafam . Sarılırlar. Yusuf: iyisin dimi annem. Nergiz: gelinim nerde? O sırada Simay gelir. Mustafa: gel kızım. Nergiz Simay ın saçını öper. Simay: çok geçmiş olsun. Agaagga. Simay ağlar. Yusuf onu Sarar. Nergiz: güzel gelinim . Bak ben iyiyim. Simay: şükürler olsun annem. Yusuf: anne , Simay sana kan verdi. Nergiz: yanilmamisim. Sen dünyanın en güzel gelinisin. Hepsi sarılırlar.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin