yüzleşme.

28 1 0
                                    

Simay ın ağzından

Simay: ay çok mutluyum pazar günü istetmemiz var. Benim Yusuf u görmem lazım ben gidiyorum. Simay Yusuf a gitmek için hazırlanır.

Simay gelir. Kapıyı çalar. Levent kapıyı açar. Simay: Levent! Yusuf nerede? Levent; senle değil miydi? Simay ; beni eve bıraktı ben de eve gidincem dedi. Arayalım şunu. Simay: Yusuf memur: ben polis Yusuf bey kaza geçirdi. Simay: NE !!!!! Levent: noldu Simay Simay: y- y- Yusuf kaza geçirmiş. Levent: ne!!! Hastaneye giderler danışmana sorar. Levent: Yusuf örguoglu. danışmanlık: 390 numara hemen oraya giderler. Simay: Yusuf Yusuf aç gözünü Levent: kardeşim Yusuf uyur. Simay: ben sensiz yaşayamam çabuk iyileş. Lütfen Levent: Simay kardeşim iyileşecek iyileşmek zorunda. Yusuf uyanır. Yusuf: prensesim Simay: prensim çok korktum. Yusuf: korkma sevgilim bak , ben iyilestim doktor girer içeri Simay: doktor prensim nasıl doktor: gayet iyi yarın çıkar. Simay: duydun mu prensim sen Cok iyisin Yusuf: Burak nerde Levent: ya o da hep kaybolup kendini aratıyor. Yusuf: simay Burak ı arasana Simay: ben mı? Levent: noldu Simay rahatsız mı oldun? Simay: y yooo arayayım. Simay arar . Burak: Simay aşkım affettim mı beni? Simay: nerdesin . Yusuf kaza yaptı. Burak: nasıl!? Hangi hastane? Simay: sağlık hastanesi. Telefonu kapatır. Burak: iyi olmuş besbeter olsun. Burak hastaneye gelir. Odaya girer. Burak: abi iyi misin ? Yusuf: iyi ya korkulacak bir şey yok.

Sonra;

Yusuf: prensesim, sen git artik. Simay: ya olmaz öyle şey burdayım. Yusuf: sevgilim benim için endişelenenmeye gerek yok seni Burak bıraksın eve . Yarın gel. Simay: Burak mı ? Burak: ben bırakırım seni yenge. Simay: peki. Hastaneden çıkarlar. Arabaya binerler Levent onları görür. Levent: kardeşimin intikamını sizden alacağım. Burak:iyi misin ? Simay: iyiyim sen? Burak: Simay ben senden vazgeçtim. Simay: gerçekten mı? Burak: kendime tertemiz bir sayfa açtım. Bu sayfa da da sen yoksun? Simay: bence en iyi kararı verdi n Burak. Eve gelirler. Simay: görüşürüz. Simay eve girer. Burak: biz çok görüşeceğiz sevgilim. Ben sana aşığım!! Burakta eve gelir. Simay la olan fotoğraflarına bakarken dalar. Levent te uyur.

Sabah ;

Simay kalkti. Hemen giyindi. Hastaneye gidecek ti .

Hastaneye gelir Yusuf u sorar . Sekreter: taburcu oldu hemen Levent ı aradı Levent: alo Simay: Levent Yusuf taburcu olmuş Levent: evet Simay:. Geliyorum Levent: hiç gelme Yusuf uyuyor. Simay: peki bende şirkete geçerim. Telefonu kapatır. Holdinginge gelir. SİMAY: arzu bana bi sade kahve. Levent gelir.
Simay: aa Levent ! Yusuf u yalnız mı bıraktın? Levent: hayır. Ben sizi gördüm Simay. Simay: neyden bahsettiğini bilmiyorum. Levent : diyorum ki! Senle Burak ın ilişkisi var. Simay: Levent delirmişsin sen ne Burak ı yaa. Levent: bak kızım kardeşimi üzersen senin doğduğuna pişman ederim. Simay: tamam peki. Evet Burak la bir ilişkimiz vardı ama bitti! Ben artık evleneceği m. Levent: Yusuf a söyleyeceksin bunu söylemezsen ben söyleyeceğim. Simay: ya yapma lütfen. Levent: Simay! Yeter kardeşim ı üzemezsin sen . Simay: ben onu seviyorum. Levent: sana iki gün veriyom ya söylersin ya da söylersin. Levent gider. Simay ağlar.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin