Yusuf la dans ettik . Nefes nefese kalmıştık . Sonra Yusuf beni kucağına alıp yatak odasına çıkardı. Uyuduk
Sabah;
Simay gerilir. Simay: günaydın. Yusuf: günaydın tatlı prensesim.
Kahvaltı;
Simay: gece nasıl coştuk? Yusuf: sen resmen dans etmekten bayıldın artık. Simay: evet... Aaaaaaa! Yusuf: bir noldu? Simay: ben unuttum! Yusuf: neyi unuttun prensesim? Simay: aşkım bugün benim ilk iş günüm. Yusuf: haaaa. Simay : ben hemen giyiniyorum ve gidiyorum. Simay yatak odasına çıkar. Giyinir.
Simay: ben gittim görüşürüz. Yusuf: canım dikkat et kendine. Simay çoktan gitmiştir.Şirkette;
Burası gerçekten de çok büyük ve güzel bir yer. İçeri girdim. Simay: merhaba. Sekreter: merhaba. Sen Koray beyin modacısısın galiba? Simay: evet. O sırada kiraya gelir. Koray: hoş geldin. Simay: hoşbuldum. Koray: zehra Simay ın odasını göster. Zehra sekreter: peki Koray bey . Zehra la Simay odaya gelir. Zehra : burası senin odan. Ama birseyleri değiştirmek istersen, orda telefon var, beni arayabilirsin. Simay: teşekkür ederim. Zehra gider. Simay: dur! Zehra: ne istedin? Simay bekler. Simay: teşekkür ederim. 😀 Zehra gülümser. Ve gider. Simay derin bir nefes alır. Odayı gezer. SİMAY: bebislerim. Bakın, yeni bir işe girdim. Güzellerim benim. Güzel kızlarım.
Yusuf;
Yusuf: alo, Burak. Gelsene bize. Maç oynarız , eğleniriz? Burak: benim de canım sıkılıyordu zaten. Geliyorum. Kapatır. Yusuf: alo, Levent bize gelsene Burak ı da çağırdım. Birşeyler yaparız. Levent: tamam kardeşim.
Sonra;
Yusuf: hoşgeldiniz. Levbur: hoşbulduk. Yusuf: yeni maç oyunu aldım. Burak: açsana. Yusuf açar. Oynarlar. Burak: yenge nerede? Yusuf: o yeni bir işe başladı. Modacilik, oraya gitti. Levent: eskisi gibi modacı yani. Biliyor musunuz, ben modadan zerre kadar anlamıyorum. Yusuf:,ben de anlamam. Beni Simay giydirir.
Simay;
Simay telefon açar. Simay: alo, bana çizim renklerini getirir misin Zehra? Zehra: hemen. Kapatır. Simay çalışıyordur. Elbise çiziyordur. O sırada bütün şirket işçileri girer içeri. Herkes: merhaba! Simay: merhaba? Bir adam: biz senin ilk gününü kutlayalim dedik. Simay: hoşgeldiniz de... Bir adam: ben Furkan. El sıkışırlar. Simay: ben de Simay. Memnun oldum. Furkan: ben de memnun oldum. Bir kadın: çok güzelsin. Simay: estağfurullah. Teşekkür ederim. Bir kadın ( temin ki kadın): bu arada ben Sinem. Simay: Simay. O sırada Zehra elinde renklerle gelir. Zehra: arkadaşlar? Meral: naber zehra? Zehra: iyi Meral. Arkadaşlar siz çıkın Simay ın işi başından aşkın. Herkes : ama oldumu böyle . Biz kutlayacaktik. Herkes gürültü yapar. Simay: şşşşşt! Lütfen sakin olun. Benim gerçekten çalışmam gerekiyor. Sizden çok özür dilerim. Ama çalışmam lazım. Furkan: Simay biz sana darildik. Sen bizi resmen kovalıyorsun. Simay: arkadaşlar yanlış anladınız... Herkes: o zaman bizim seni affetmemizin yolu, kutlama. Akşama burdan çıkınca barda egleniyoruz. Simay: kabul ama, ben hamile olduğum için o tarz yerlere gitmiyorum. Hande: ah sen hamile misin? Yerim ben seni. O zaman balık yemeye gidiyoruz. Herkes: olur. Simay: peki madem, ama benim kocamda gelicek. Mihriban: olur canım. O da senin gibi tatlıdır . Herkes çıkar. Simay Yusuf u arar.
Yusuf;
Yusuf: eveeeeeet ben kazandım. Yusuf un telefonu çalar. Yusuf: efendim prensesim. İyi misin? Simay: çok iyiyim. Canım ben sana birşey söylemem lazım. Yusuf: söyle birtanem. Simay: şirketten arkadaşlar dedi ki ben yeni başladım ya işe. Onu kutlamak istiyorlarmış, o yüzden balık yemeye gidelim dediler. Gidelim mi aşkım? Yusuf: sen istiyorsan gideriz prensesim. Simay: tamam prensim. Ben sana mesaj atacağım o Zaman gel al beni. Yusuf : tamam görüşürüz. Kapatır. Levent: nolmus? Yusuf: şirkettekiler Simay ı kutlayacaklarmış, haber etti. Levent: hmm.
Aksam Simay;
Yusuf şirkete gelir . Simay ı alır. Arabaya binerler. Şirkettekiler başka arabayla gider.
Yemekte;
Yusuf: merhaba. Furkan: merhaba kardeşim. Meral: hoşgeldin. Yusuf: hoşbuldum. Herkes tanışır. : ne yiyeceğiz arkadaşlar? Garson gelir. Garson: ne alırsınız efendim? Yusuf: prensesim? Simay: hmmmm. Ben xxxxxxx alayım. Garson: peki. Meral: ben de xxxxxxx istiyorum. Furkan: xxxxxxx ' dan . Zehra: xxxxxxx alayım. Yusuf: ben de xxxxxxx . Bir de ortaya xxxxxxx. Sinem: xxxxxxx. Garson gider.
Sonra;
Yemekler gelir. Yerler. Sinem: eee nasıl tanıştınız? Birbirlerine bakarlar. Simay: biz, yani Yusuf bir cafede otururken, kitap okuyordu. Ve cafeden içeri. Ben girdim. Biz birbirimizden habersizdik. Sonra yürürken Yusuf un kucağına düştüm. Hepsi: hahahhahahah! Yusuf: ve birbirimize öylece bakakaldik. Simyus: öyle işte. Zehra: gerçekten çok güzel bir hikayeniz varmış. Gülerler.
Sonra;
Kalkarlar. Arabaya binip eve giderler.
Evde;
Simay koşarak tuvalete gider. Yusuf ta arkasından Gider. Yusuf: canım iyi misin? Simay: ööööhööö! Ah! Sonra çıkar . Simay: ah! Bıktım bu kusmalardan. Yeter! İçim dışıma çıktı! Yusuf Simay ı göğsüne yaslar. Yusuf: ben sana kıyamam.