murat dalkılıç konseri.

10 1 0
                                    

Sabah;

Yusuf: günaydın prensesim.

Simay: günaydın dünyanın en yakışıklı erkeği.  Yusuf: ben giyineyim. Kahvaltıya inelim. Simay:, tamam. Bugün balayimizin tadını çıkarıcam. Yusuf Simay ı  dudaktan öper. Ve gider. Simay ın telefonu çalar. Simay: efendim  Nebahat? Nebahat: sesin çok güzel geliyor. Simay: eveeeeeet! Yusuf la yaptık. Nebahat : vaaaaaooooov!   Simay: biz yarın geleceğiz. Kapatıyorum. Nebahat: tamam hayatım. Kapatır. Simay giyinir.

Kahvaltı de ederler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltı de ederler.

Sonra bahçede;

Simay la Yusuf yürürken.  Duvarda asılı olan ünlüyü gördüler.
Simay: aşkım, bu benim eeeeeeeeen sevdiğim ünlü. Yusuf: benimde, murat dalkılıç. Simay: bu akşam  balayına özel  burda konseri varmış, gidelim mi? Yusuf: gideriz sevgilim, yeter ki sen mutlu ol.

Aksam;

Simay: ben giyiniyorum.  Gideriz. Yusuf: tamam tatlım. Simay giyinir.

Yusuf Simay a bakar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf Simay a bakar. Yusuf: bu ne güzellik . Tatlı prenses. Simay: gidelim mi tatlı prens.

Konser yeri;

Herkes alkış yapar. Murat Dalkılıç gelir.

Murat Dalkılıç: hoşgeldiniz!  Biliyor musunuz , gördüğüm en güzel manzara tekrar hoşgeldiniz istabuuuuuuul!  Herkes alkış yapar.

1 inci şarkı

Muhtelif derdimle tasamla meşgulken

Kalburaltı ve de nabalup durumdayken.

Kırk yıldır , bu mahalllede kendi halinde yaşarken ,

Bu kadar adam dururken yani şimdi niye beeen?

Gözlerinde tuhaf birşeyler var, habire gülüp duruyor,

Hasarlar bırakıyooooor,

Alimliyiz tamam da lütüfkar hep tavırlar. 

Sana kolay belki bu olanlar aslanlar ciyanlar

Kendi eşrafından duyduk ki adın Leyla

Bir o kadar meşhur bir endamla aşk nerde sen orrrrrda.

Md (murat dalkılıç): elleri göreyim. Muhteşemsiniz.

Simay: ayyyyy! İlk defa bir sanatçıyı görüyorum.

Yusuf: sen iste  sana bin defa gösteririm murat dalkılıç ı. Ya da konser bittiğinde seni onun yanına götüreyim mı? Simay: nasıl? Nasıl göstereceksin?  Yusuf: biz Murat ' la dostuz. Simay: ne?! Sen bu güne  kadar neden bana söylemedin? Yusuf: o da ben de kalksın canım. Sen şunu söyle, gelcen Mi ? Simay: ta bi ki de.

2 nci şarkı.

Kendimize lüzumsuz bir savaş yarattık

Haliyle sağ salim çıkamadık

Deli ruh hali bazen iyidir ama biz çok abarttik

Yolumuzun üstündeki kötü yükleri hep

Sirtimiza çıkardık aldığımız hasarları ziyansiz saydıııık

Zor gibi gelmedi oyundu bize tabi demlenmedi ki ruhumuzun

Feri büyümeyecektik itiraf et hadiiiiii

Tek iyi olduğumuz sevişmeler de bitti yok oldu

Tutku ve ten uyumu sahte hikâyenin sahte hazini sonu

Ooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaâaaaaaaaaaaaaaaâaâaaâaaaaaaaaaa

Simay: ayyyyy bayılıyorum bu sese. Yerim ben seni tatlım.

Yusuf: öst dur bakalım.

Simay: noldu?

Yusuf: adamın içine düştün. Biz de yakışıkliyiz ama.

Simay: prensim tabi ki de sen de yakışıklısın amma o bir  Star o bir bebek, o bir sevgili obir...

Yusuf: yeter ! Yeter! Resmen kendimden nefret ettiim. SİMAY: şaka yaptım prensim tâbi ki de sen daha yakışıklısın. Yusuf: evet.

Sonra konser biter;

Yusuf: gidelim mi kulise?

Simay: gidelim. Kulise giderler. Kapıyı çalarlar.

Murat Dalkılıç: giiir.  Yusuf: murat. Sarılırlar.

Md: Yusuf nerelerdesin? Yusuf: asıl sen nerdesin? Md: öyle ordan oraya konserler.

Yusuf: bak bu benim karım. Md: memnun oldum. Simay: ayy Yusuf bana birşeyler oluyor. Gerçekten murat dalkılıç karşımda. O güzel gülümsemesi. Ay merhaba ben Simay memnun oldum. Ben sizin şarkılarınızı bayılıyorum. En çok ta kördüğüme. Md:  ben de bütün şarkılarımdan çok onu seviyorum. Yusuf , Simay yarın  akşam yemeği yer miyiz? Ben burdayım. Simay: çok güzel olur. Ne dersin aşkım? Yusuf: olur  prensesim.  Biz gidelim artık. Md: peki kardeşim görüşmek üzere. Yusuf: görüşmek üzere. Simay: tanıştığıma coooooooooookkkkk memnun oldum . Görüşmek üzere.  Kulisten çıkarlar. Simay: ben şimdi kızların evleneceği, kızların hayali adamimi gördüm? Yusuf: evet tatlım. Yarın da yemeğe gideceğiz. Simay sevinçten Yusuf un boynuna atlar. Simay ayyyyy. Cok teşekkür ederim sevgilim , bana murat dalkılıç ı gösterdiğin için. Yusuf: ne demek prenses, sen mutlu ol ben seni hergun Murat ın evine götürüm.

Bu bölümde murat dalkılıç ı kattim bayılıyorum ona, inşallah beğenirsiniz vote ve yorum istiyorum.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin