Bu Kapıdan çıkarsan bir daha giremezsin!

5 1 0
                                    

a ne . eyieyia

Simay  şirkete gelir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simay şirkete gelir. Uzun süre çalışır. Sonra Burak gelir. Burak: aşkım. Simay isteksizce güler. Simay: günaydın. Sen niye geldin? Burak: gelemez miyim? Simay: gelirsin.

Sonra;

Yusuf gelir. Elinde çiçek. Yusuf: prense... Burak! Simay bu herifin ne işi var burada? Burak: asıl senin ne işin var burada? Simay: sevgilim... Burak ve Yusuf: efendim! Birbirlerine bakarlar. Burak: aşkım noluyor burda. Yusuf: sen benim prensesime aşkım diyemezsin . Simay: yeter! Yeter! Burak. Lütfen git. Burak: ama... Simay: Burak lütfen gider misin? Burak gider. Burak: noluyor ya . Yusuf seni gebertecegim. Simay: Yusuf bak ben Burak a ayrıldıgimi söyleyecektim. Ama sen geldin. Yusuf: tamam sevgilim. Sen sakin ol ben onun hakkından gelirim.

Sonra;

Yusuf: prensesim. Simay: efendim prensim. Yusuf: bak senle gerçek konuşacağım. Sen beni seviyor musun? Simay: Yusuf sen benim Dünyamsın sen benim düşlerimsin sen benim en yakın aşkımsın seni cooooooooooooooooook seviyorum. Yusuf: bu ne güzellik be Yusuf Simay ın saçlarını eline alır.

Yusuf: aşkım annemlere gidelimmi? Simay: olmaz aşkım. Şimdi onlar benden nefret ediyordur. Yusuf: ben annemi tanıyorum o çok iyi bir insan seni affeder. Simay: peki. Şirketten çıkarlar.

Ev;

Yusuf: aşkım hazır mısın? Simay: hazır değilim Simay telaşlanır. Yusuf: prensesim sakin ol telaşlanma. Simay: peki . Ama bir şartla. Yusuf: neymiş o şart. Simay: benle sevişeceksin. Yusuf: zevkle . Simay: girelim. İçeri girerler . Nergiz: bu kızın ne işi var burada? Simay Nergiz in elini öpmek ister ama Nergiz öptürmez. Yusuf: anne biz barıştık yani artık sende Simay ı affet. Mustafa: oğlum senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu? Bu kız sana oyun oynadı . Yusuf: ben gayet ağzımdan çıkanı duyuyorum. Nergiz: sen bu kızı alırsan sana analık hakkımı helal etmem. Yusuf: kusura bakma anne ama ben Simay ı Çok seviyorum. Tam çıkacaklardır ki... Nergiz: bu kapıdan çıkarsan birdaha giremezsin. Yusuf Simay ın elinden tutarak evden çıkarlar. Simay: neden yaptın bunu? Yusuf: gerekeni yaptım prensesim. Ben seni seviyorum. Simay: ben de ama... Yusuf: ama yok tamam mı ? Simay: tamam aşkım. Yusuf un aklına annesinin dediği laf gelir.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin