kına gecesi

11 1 0
                                    

Kalktım bugün çok mutluyum çünkü kına gecesi var.😊😊😊. İlk önce ise gidicem. Giyinir.

Şirkete gelir. Merve : hayırlı olsun Simay hanım  Sude: hayırlı olsun Simay hanım. Kerime: hayırlı olsun Simay: sağolun . Darısı başınıza. Odaya girer. Yusuf u arar.  Simay: aşkım  Yusuf: efendim dünyanın en güzel aşkı. Simay:, nerdesin  Yusuf: sakal tıraşı oluyorum. Simay: ben de şirketteki işler halledip arkadaşlarımla kuaföre gidicem. Yusuf: tamam. Ben kapatıyorum prenses akşam görüşürüz. Simay: görüsuruz  dünyanın en yakışıklı erkeği. Kapatırlar.

Yusuf un ağzından

Traş yaptırdıktan sonra eve geldim . Kıyafetimi hazırladım.

Simay ın ağzından

Kızlarla buluşacağız  gaye: tatlım . Sarılırlar. Figen: ay heyecanlı mısin. Simay: heyecan ne demek ölüyom burda.  Nebahat: kızlar hadı girelim şu  kuaföre. Girerler. Simay: Ayşe çim bana çok güzel bir maşa yapıyorsun. Ayşe: tabi ki de gülüm en güzelini sana yapacağım. Figen: aaa biz Nebahat: bize en cirkinini mı yapacaksın. Gaye; sakın! Ayse: sakin kızlar size de güzel yapacağım. Şarkı acarlar .  Simay: AA Yusuf la bizim şarkımız

Hepsnin saçları hazırdır. Simay: hadi  gidelim. Kalkarlar para öderler Simay cok güzel olmuştur. Nebahat: kızım var ya çok güzel oldun. Simay: teşekkürler?  Gaye: Simay enişteyi arasana . Simay arar. Yusuf: sevgilim. Simay: ne yapıyorsun. Yusuf: giyindim seni düşünüyorum.  Buralara kadar geldik. Simay: ya geldik . Ben şimdi eve gidiyorum kuaforde işim bitti ben  sana  mesaj atar gelir  beni alırsın .  Yusuf: emrin olur prensesim. Katırlar   gnf: ne diyor Simay: AA durun kızlar  işte diyor bişeyler.  Figen: seni varya seni Simay eve gelir.  Giyinir . Çok güzel olur. Yusuf gelir. Yusuf: prensesim, sen çok çok  güzel oldun. Ne diycem bilmiyorum.  Kusursuz Sun Simay gülümser Simay: sen de çok çok yakışıklı olmuşsun . Kına yerine gelirler. Nergiz: kızım çok olmuşsun  Simay: teşşekkür ederim anneciğim  Simay  sandalyeye oturur  . Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar   aşrı aşrı memlekete kız vermesinler.  Hep diyorlar. Simay ağlar.  Nebahat Simay ın elini açmak ister. Nebahat: kaynana gelin elini açmaz. Kaynanası karsisina oturur Simay ın elini açar. İçine kına sürer ve tam altın koyar. herkes alkış yapar. Sonra oynarlar.

Kına biter.

Mustafa: Yusuf, Simay inşallah mutlu olursunuz hiçbir sorun çıkmaz  karşıniza.  Yusuf: amin Simay: amin.  Simay Yusuf un evine gelir sevişirler.





intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin