SİMAY : HİLAL!!!!!

8 0 0
                                    

Simay: Yusuf ! Burak!

Yusuf ve Burak;

Burak: hadi hadi at beni uçurumdan. Yusuf: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sen değmezsin be! Yusuf giderken...
Burak: nereye. Yusuf: cehennemin dibine. Yusuf gider. Simay a gelir. Simay kapıyı açar. Yusuf a sarılır. Yusuf: aşkım. Birşey mi oldu? Simay: Cok kötü bir rüya gördüm. İçeri geçerler. Yusuf: rüyanı anlatır mısın prensesim? Simay: b bu rrak seni uçurumun kenarına çağırmış . Siz orda kavga e ed ederkekken . Burak ve sen denize düşmüştünüz. Simay ağlar. Yusuf; bir tanem bak benim . Ben senin yanındayım. Birlikte uyuyalım mı? Simay: evet aşkım. Yusuf Simay ı alır ve yatak odasına götürür. Simay Yusuf un kucağında uyur. Yusuf onu yatağa yatırıp kendide onu seyreder.

Sabah;

Simay uyanır. Yusuf yanında yoktur. Simay: hmmm aşağıdan misss gibi kokular geliyor. Simay aşağıya iner. Simay: ooooo yine döktürmüşüz. Yusuf : eveeeeeet. Sana krep yaptım. Simay: ayy böyle önlüklü mönlüklü. Çok seksi olmuşsun. Yusuf: öyle mi? Yusuf Simay ı mutfağa oturtur. Simay: erkeğim benim . Yusuf: kadınım benim. Biraz yaramazlık yapsak mı. Simay: hmmm . Bir düşüneyim. Yusuf Simay a daha da yaklaşır. Simay: al beni. Ye beni. Yusuf : yedim bile. Öpüsurler. Yusuf Simay ın boynunu öper. Simay: hahhaah aşkım. Yusuf: bebegiiiiiiim. Sonra Yusuf Simay ı kucağına alır. Kucakta öpüsurler. Yusuf Simay ı yatağa atar. Sevisirler.

Sonra

Simay: ah tatlım. Kurabiyem. Yusuf: krem şantim. Vanilyalı pastam benim. Kahvaltıya inelim mı? Simay: olur Nutellem. Yusuf: olur peynirim. Kahvaltıya inerler . Yemek yerler. SİMAY: hadi ben kalktım . Beni okula bırakır mısın? Yusuf: tabi . Çıkalım. Simay ın kıyafeti.

  Simay ın kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Simay aşağıya iner. Yusuf ıslık çalar. Simay gülümser. Simay: ya aşkım. Yusuf: bu ne güzellik prenses. Simay: ee . Biraz oyleyimdir. Çıkalım mı? Evden çıkarlar. Okula gelirler. Yusuf: bopbol şanslar sana. Simay: sana da ipiyi günler. Simay sınıfa girer. Ders yaparlar. Zil çalar . Simay Yusuf u arar. Yusuf : efendim. Simay: prensim beni çıkışta alır misin? Gaye lere gideceğim bütün kızlar orda olacak. Yusuf: peki.

Okul çıkışı;

Simay: aşkım . Yusuf: bir tanem. Gaye ye mi? Simay: hıhı.

Gaye nin evi;

Yusuf: görüşürüz. Simay: görüşürüz. Sarılırlar. Öpüşürler. Simay: istersen sen de gel. Yusuf: yok. Ben size rahatsızlık vermeyeyim. Simay: ya vermezsin. Gel. Yusuf: gerçekten. Simay: peki tamam. Gece dışarı çıkma. Soğuk hava. Yusuf: tamam. Simay: aaa unuttum. Sen birşey yedin mı? Yusuf: aşkım. Ben yemeğimi icmegimi hallettim. Simay: peki madem. Simay Gider. Yusuf: bu aralar Simay bana çok düşkün. Neyse.

Simay;

Simay giderken... Simay: prensim senin için. Seni kaybetmek istemiyorum!

Simay gaye nin evinde.

Simay kapıyı çalar. Gaye: hoşgeldin. Tokalaşırlar. Simay: hoşbuldum. Kimler var? Gaye: figo nebus veeeeeeeee sürpriz! Simay: ne sürprizi? Gaye: kendin gör. İçeri geçerler. Simay çok şaşırır! Simay: Hilal !



Bakalım hilal kim?

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin