yanlış tektaş.

6 1 0
                                    

Gece;

Simay: offff Yusuf offff! Noldu sana. Hani yarın balayına gidicektik? Şuan bavulumuzu topluyor olacaktık. Yusuf: şimdi de toplarız birtanem. Simay:, sesi hala kulaklarımda. Simay Yusuf a bakar kafasını çevirir. Sonra yine bakar. Simay küsmüş tavırla. Simay: neden geldin. Yusuf: prensesim coooooooooookkkkk özür dilerim. Bir anlık sinirdi o. Lütfen afffet. Simay; Affetmiyorum. sadece evliliğimiz için. Yusuf: peki. o zaman bavulları çıkar. Simay: tamam. Eşyaları bavullara koyarlar.

Sonra;

Simay gerilir. Simay: çok uykum geldi. Yusuf: gel bakalım. Yusuf Simay ı kucağına alır ve yatağa yatırır ve kendide yatar.

Sabah;\

Simay: ayyyyy , ne güzel Birgün. Yusuf: günaydın balım. Yepyeni bir güne başlıyoruz. Simay: günaydın da bana balım deme! Yusuf: tamam hazırlan orda kahvaltı ederiz. Simay: tamam. Giyinirler. Simay ın kıyafeti;

Yusuf:  hazır mısın? Simay: hazırım pre

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf: hazır mısın? Simay: hazırım pre... Yusuf: ne diyecektin? Simay: gidelim mi dedim. Evden çıkarlar. Arabaya binerler.

Simay ın iç sesi arabada;

Sana doya doya sarılmak istiyorum! Ama yapamıyorum! Burnun biraz daha sürtsün!

Yusuf un iç sesi;

Güzelim o dudaktan yerim. Affet beni Gül bahçem .

Arabada;

Simay: daha gelmedik mi? Yusuf: biraz sabret tatlım. Simay: sabredemem anladın mı? Sabredemem! Yusuf arabayı durdurur. Yusuf: Sana ne oluyor? Simay: özür dilerim. Bu aralar stresliyim! Affet beni! Yusuf gülümser. Yusuf: asıl sen beni affet prensesim.
Simay: ben seni affettim! Yusuf Simay ı Sarar. Yusuf Simay ın saçını koklar. Yusuf: gidelim mi? Simay: gidelim canım.

Sonra;

Yusuf: geldik. Simay: yuh! Burası çooooooooooooooooook güzel! Ba-yıl- dım. Yusuf: begenmene sevindim. İçeri geçerler. İşçi: hoşgeldiniz. Yusuf: hoşbulduk. İşçi: nüfus cüzdanıniz . Yusuf la Simay nüfus cüzdanlarini çıkarır ve verir. İşçi: odanız 404 de. Yusuf: sağolun. Odaya çıkarlar. Odaya girerler. Simay kendini yatağa atar. Simay: ayyyyy yatak yumuşacık Yusuf ta kendini yatağa atar . Yusuf la simay kahvaltıya inerler.

Kahvaltı;

Kahvaltı yerler. Simay: buranın zeytini özel mı? Müthiş bir tadı var. Yusuf: evet. O özel yerden geliyor.

Aksam;

Odadirlar.

Yusuf Simay ın boynunu öper. Simay: aşkıııım! Yusuf: güzelimmmmm! Tatlimm! Yusuf Simay ın memelerini sıkar. Simay: ah ah . Yusuf Simay ı soyar. Sevisirler.

Sonra;

Simay: benim karnım açıktı. Yusuf: tamam aşkım. Yemeğe inelim. Simay giyinir.

Yusuf ıslık çalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf ıslık çalar. Simay: şımartma beni. Yusuf: şımar sevgilim. Yusuf Simay ın boynunu öper. Yusuf Simay ın elini tutar. Ve yemeğe inerler.

Yemekte;

Yusuf: sana bir sürprizim var . Simay: sürpriz mi? Yusuf işaret yapar. Sonra bir kemancı gelir. Keman çalar. Simay: aaaa ! Seni seviyorum. Yusuf: bende seni . Simay yemeğini yerken. Simay: aaaahh! Yusuf: noldu? Simay: bişey dişimi kırdı. Yusuf: bir peçete alabilirmiyiz? Garson peçete getirir. Biri adam: çok özür dilerim. Yemekler karıştı. Biri kadın: salak ! Sen nasıl karıştırırsin yemekleri !? Hem de içinde yüzük var. Biri adam: sevg... Biri kadın: sus necmettin! Sus! Kadın Gider. Necmettin: Zuhal Zuhal gitme! Adam da gider. Yusuf: hahahhahahahahah.! Simay: hahaahahhahahahh. Yusuf: iyi misin? Simay: biraz acıyor ama geçti. Çok tatlı değil miydiler? Yusuf: evet. Kalkalım mı? Simay: kalkalim. Bu kadar yemek yeter! Odaya giderler. Sarılarak uyurlar.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin