Simay ın ağzından
Bugün bomba gibiyim ama ama... Levent ten korkuyorum.levent ı aradım Levent: ne istiyorsun. Simay: bana gelebilir misin ? Levent: neden Simay: sen gel konuşacağım. Levent gelir. simay: Levent bak ben şuan Yusuf la cok mutluyum artik Burak ta yok aramızda bana dedi. ben kendime yeni sayfa açacağım dedi istersen soralım . Levent: gerek yok bak ben de Yusuf un mutlu olmasını çok isterim ama bir geçmişteki yalanla değil Simay: bak kendi agizınla diyorsun. Geçmiş biz geleceğe bakalım Levent: ya Simay bilmiyorum. Ben ben yalanla yaşayamam. Simay: peki hadi git hadi
söyle Yusuf a Simay la Burak birlikte oldular de hadi . Sen hiç bunu düşünmüyor musun ? Ha Yusuf nasıl yıkılır nasıl üzülür. Resmen hayata küser. Bunu bile bile söyler misin? Levent: akşam çay bahçesine gel orda sana kararımı söyleyeceğim. Simay: peki tamam Levent gider.
Yusuf un ağzından
Prensesimin şirketine gideyim.
Simay şirkete gelir.
Simay: inşallah Levent Yusuf a söylemez Allah'ım yardım et içeri Yusuf girer.. Simay: aşkım aşkım gelmiş. Yusuf: prensesim Yusuf Simay in beline sarılır. Simay da kollarını onun boynuna. Simay: aşkım Yusuf: canım Simay: tatlım Yusuf: hayatım Simay: bebeğim ben sana aşığım Yusuf Simay in hızlıca boynundan öptü. Simay ı masaya oturttu . Simay: ye beni aşkım ye . Öpüşüyorlar. Yusuf Simay in tulumunu çıkardı Simay da Yusuf un gömleğini sonra pantolonunu simayın sudyen ini kopardı. Sonra kilodunu sonra Yusuf un kilodunu ikiside zevk alıyordu. İkisi de çıplaktır . Simay ın diri diri memelerini yiyordu Yusuf. Simay : ah ah işte böyle tatlım sevgilim aşkım hayatım Yusuf dahada hızlandı. Simay Çığlık attı bazı işçiler onları izliyordu . Yusuf: Simay sen öyle bir kadınsın ki tam s** ilmeliksin . Simay: oh oh aşk kuşum hızlı hızlı oh oh .
Sonra
Yusuf: sen bu *****me konusunda çok sexsisin aşkım Simay: ay ay ay çok mutluyum sen beni si*tin. Yusuf: ben de bu am* ik karşısında duramıyorum. Hadi giyinelim giyinirler. Yusuf yemek almıştı yemek yediler yerler. Cok mutludur.
Aksam
Simay çay bahçesine geldi. Levent te geldi.
Simay: kararın ne Levent? Levent: kararım...
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. 😃😃😃😃😃