ilkbahar!!!!

3 1 0
                                    

Yusuf: günaydın çocuğumun annesi. Simay: günaydın çocuğumun babası.

Kahvaltıda;/

Yusuf: bunu anneme ve babama söylememiz gerekiyor. Bugün gidelim mi? Simay: olur. Biliyor musun? Ben senin yanında kendimi çok iyi hissediyorum. Yusuf: ben de öyle.

Sonra;

Simay: ben giyiniyorum. Sonra gideriz. Yusuf: tamam prensesim .
Simay giyinir.

Yusuf: hadi çıkalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf: hadi çıkalım. Evden çıkarlar.

Sonra;

Mustafa: hoşgeldiniz. Yusuf: hoşbulduk babacığım. Simay: biz size önemli bir şey söylemeye geldik anne , baba. Nergiz: hayrola kızım. Önemli bir şey yoktur inşallah. Simay: hayır hayır! Sizin sevineceginiz bir haber . Mustafa: merak ettik şimdi. Simyus: biz hamileyiz! Nergiz: aaaaaa!!! Mustafa: aaaaaaaa!! Nergiz: şimdi benim bir torunum mu olacak? Yusuf: evet anneciğim. Sarılırlar. Mustafa: ne diycemi bilmiyom? Oğlum , kızım. Sizi tebrik ederim! Sarılırlar. Yusuf: babam. Simay: çok teşekkür ederiz.

Sahilde;

Simay: ne tuhaf değil mi? Yusuf: neden? Simay: baksana, önceden, evlenme hayalleri kururduk. Şimdi ise çocuğumuzun hayallerini kuruyoruz! . Yusuf: evet prensesim. Ve hep kurucaz! Biz beraber olalım biz birbirimizi sevelim. Simyus: biliyoruz ki, bizim aşkımız tesadüflerlerle başlayan bir bahar değil. Bizim ki aşkla başlayan, ilk bahar!

Bir bahar akşamı sen diye öldüm ben.

Resmini soldurup kalbime gömdüm ben,

Aşk diye öldüm ben aşk diye öldüm ben.

Hani dağlar ardından güneş dogmayacakti,

Hani bundan başka şehirde barış olmayacaktı.

Sana sarıldığım an, yağmur yagmayacakti.

Simyus: biz ilkbahariz!!!

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin