pskolog!😞

8 1 0
                                    

Sabah;

Yusuf: prensesim iyi misin? Simay: iyiyim sevgilim. Yusuf: istersen bugün işe gitme, dinlen. Simay: yok gerçekten iyiyim. Ben giyineyim. SİMAY giyinir.

Simay: ben çıkıyorum canım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simay: ben çıkıyorum canım. Yusuf: kendine iyi bak. Simay şirkete gelir. Odaya girer. Simay masanın üzerinde dolu dosya görür. Simay: offfffffff! Çok dosya var. Ben bunları nasıl yapacağım?  O sırada Zehra gelir. Zehra: SİMAY? İyi misin? Simay: ya iyiyim, sabahtan beri yediniz başımın etini . '' Simay İyi misin? Simay İyi misin? '' diye yediniz başımın etini resmen! Simay şirketten çıkar. Derin nefes alır.

Sonra;

Simay yenikten şirkete girer. Zehra nin yanına gider. Simay: Zehra çok özür dilerim. Vallahi çok özür dilerim. Neden bilmiyorum ama bu aralar, sinirlerim bozuldu. Affetin mi? Zehra: ben sana darilmadim ki. Sen hamilesin olur böyle şeyler. Simay: anlayışlı davranışın için çok teşekkür ederim. Sarılırlar.

Akşam;

Simay şirketten çıkar. Eve gelir. Simay: bugün dünyalar kadar iş vardı. Yusuf: canım benim. Yusuf Simay ın arkasına yastık koyar. Ayağını uzattırır. Simay: ben Sana arkama yastık koy mu dedim? Yusuf: sen yor... Simay: ben anlamıyorum ya. Ben yastık falan istemedim. Simay ayağa kalkar. Yusuf ta kalkar. Yusuf: Allah aşkına sana ne oluyor?  Ne bu haller. Simay pişman olur. Simay: offfff! Bu aralar çok stresliyim. Sevgilim senden çok özür dilerim. Yusuf: aşkım özür dilemene gerek yok. Sarılırlar. Simay: benim bu sinirlerim normal değil. Yusuf biz yarın pskolalaga gidelim. Yusuf: peki.

Sabah;

Simay Koray ı arar. Simay: alo Koray. Koray: efendim Simay?  Simay: ya benim doktor  kontrolüne gitmem lazım. Bugün şirkete gelmesen olur mu? Koray: tabi tabi. Senin bebeğinin sağlığı daha önemli. Simay: sağol görüşürüz. Kapatır. Yusuf: sevgilim hazır mısın? Simay: giyineyim çıkalım. Yusuf: aşkım sen üzülme lütfen. Simay: ben giyineyim. Simay suratsız şekilde giyinmeye Gider. Simay giyinir.

 Simay giyinir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pskologta;

Pskolog: hoşgeldiniz. Yusuf: hoşbulduk. Simay : ben hiç hoş bulmadım. Doktor bey, ben bu aralar çok ama çok sinirliyim.  Pskolok: hmm. Ben bu halleri biliyorum. Benim birçok hamile hastam böyle sinirli. Siz hamile olduğunuz için çok streslisiniz. Yusuf: ben ne dedim sana birtanem ,  bak hamileliktenmiş. Simay: öyle mi diyorsun doktor bey. Doktor: evet. Şimdi, stresten, sinirden, heyecandan uzak duruyorsunuz. Yusuf: tamam doktor bey.  Simay: tamam o zaman. Teşekkürler.

Evde;

Simay: oh! Bunu da hallettik. Yusuf:  evet prensesim. Öpüşürler.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin