Yusuf! burak!

12 1 0
                                    

Balo gününün sabahı;

Bugün okul yok . Çünkü balo olduğu için. Hazırlanayim artık ben.  

Aksam

Giyindim ve hazırım

Giyindim ve hazırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf u bekliyorum...
1 saat sonra Simay: nerde kaldı ya ? Ben Yusuf u arayayım. Simay Yusuf u arar.  Simay: alo . Yusuf: alo . Aşkım çok özür dilerim. Ya trafik sıkıştı. Hemen geliyorum. Simay: çabuk ol lütfen. Yusuf: tamam .

Sonra;

Simay:  offff hala gelmedi. Simay camdan bakar. Yusuf un  arabası Burak ta dır. Simay: ne oluyor yaa . Simay  aşağıya iner.
Simay: Yusuf nerede? Burak: maalesef  Yusuf arabasını bana verdi. Çünkü  o baloya gelmeyecekmiş. Simay: nasıl?  Burak: buyrun. Simay: nerde o ? Burak: lütfen arabaya biner misin? Simay arabaya biner. 

Yusuf;

Yusuf : n ne neredeyim  be ben ? Burası neresi? Yusuf kaçırılmıştır. Tabi ki de  Burak kaçırmıştır.  Adamlar vardır. Gelirler.  Yusuf u döverler.  Yusuf: ah ah . Yapma yapma ah.  Tekme vururlar. 

Balo;

Burak kapıyı açar.   Burak: buyrun. Simay  endişeli bir şekilde arabadan iner. Baloya girerler. Masaya giderler. Burak tuvalete gider. Yasemin: canım hoşgeldin. Çok şık olmuşsun. Simay: sağol. Sen de öyle. Yasemin: durgunsun. Birşey mı oldu? Simay: off Yasemin buraya beni Burak getirdi. Yasemin: ne! Nasıl Yusuf la gelmeyecekmiydin.? Simay: evet onla gelecektim. Ama o gelmek istememiş.  Burak söyledi. Yasemin: kızım sen niye Burak ın sözlerine inanıyorsun? O yalancı. Simay: ay doğru söylüyorsun. Offff

Yusuf;

Adamlar  Yusuf u dövüyor dur  . Birden Yusuf ayağa kalkar. Ve onları yere yığar. Onlari bir güzel döver. Ve ordan kaçar. Üstü başı yırtık pırtık olmuştur. Yusuf nefes nefese kalmıştır. Yusuf: geliyorum aşkım . Geliyorum bir tanem. Bunu sana ödeyeceğim Burak. Benle oynama  yoksa ben senle oynarım .

Balo;

Yusuf:  simay! Simay: Yusuf!  Sen neden geldin? Gelmeyecektin.
Yusuf: hayır. Ben trafikteydim. Sonra birden adamlar geldi. Sonrasında hatırlamıyorum. Beni kacirmislar. Simay: aşkım. Üstün başın ne olmuş. Kim yaptı bunu?  Yusuf: bilmiyorum!

Sonra;

Burak: Simay?  Yusuf ? S s sen ? Yusuf: evet ben  . Senin ne işin var burada.  Simay: sen Burak a Simay ı evden al baloya götür demişsin. Yusuf: Burak sen neyin  peşindesin! Bunlada kalmadin   bir de beni kacirttin. Simay: ne! Seni Burak mı kaçırdı?  Yusuf un ağzından kaçmıştır.  Burak gider. Yusuf: nereye. Gidemezsin. Seninle görüşeceğiz. İkisi gider.  Simay: nereye ? Yusuf: sen burda dur ben seni alacağım.

Sonra;

Simay beklerken Yusuf u görür. Simay: aşkım noldu? Yusuf: yok birşey . Sadece biraz görüştük. sen iyi misin? Simay: sen yanımda oldukça ben çok iyiyim.

Parti biter

Yusuf: araban nerde? Simay : ya ben onu  yıkamaya götürdüm. Yusuf: sorun yok.  Ben bırakırım seni. Arabaya binerler. Simay ı eve bırakır. Yusuf ta  Burak la buluşur. Yusuf: sen ne yapmaya çalışıyorsun ? Burak: benim yaptığım bir şey yok. Yusuf: oğlum sen beni kaçırdın. Yusuf ona küfür eder.  Burak: lan sen bana küfür edemezsin.! Yusuf: Burak bizim yanımıza yaklaşma seni öldürürüm! Anladın mı? Burak: ben Simay ı bırakmam! Yusuf:. Ulan bir daha benim sevgilimin isimini agzina  alırsan . Seni bu uçurumdan aşağı atarım.  Yusuf Burak in yakasını tutar. Burak: hadi at. At korkaksın işte sen. Yusuf bağırır. Yusuf: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.  Yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Simay;

  Simay uykudan kalkar. Simay: ah . Simay korkmuş bir şekilde kalbini tutar. Hisseder. Simay: Yusuf, Burak!

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin