Simay: şirketimi yakanı bulucam. Yusuf: prensesim lütfen sen üzülme beni de üzüyorsun. Simay: elimde değil prensim . Levent: Levent: tamam sakin . Simay göz yaşını siler. Simay: aşkım ben eve gideyim artık. Yusuf: Simay hayır. Şirkete zarar veren kimse sana da zarar verir. O zaman ben ölürüm. Simay: sevgilim sakin ol ben iyiyim. Bana birşey olmaz. Yusuf: o zaman ben bırakayım Simay: gerçekten ben giderim. Simay dışarı çıkar. Şirkete gelir polis e sorar. Simay: polis bey kamera kayıtlarına baktınız mı? Polis: hayır . İsterseniz bakalım Simay: bakalım . Kamera kayıtlarına bakarlar. Simay: geri alır mısınız? Simay: BURAK!!!
Polis: tanıdığınız biri mı? Simay: şey hayır değil. Simay hemen Burak in evine gider. ( Başka bir eve) simay: sen nasıl yaparsin bunu ha sen nasıl yaparsin !! Burak: neyi Simay neyi Simay: bana salaga yatma Burak şirketimi senin yaktığını biliyorum. Burak: evet ben yaktım. Evet ben senin gelmen için yaktım. Simay: sen beni hala seviyor musun? Burak: ev... Hayır sevmiyorum. Simay: sen neler karıştırıyorsun? Burak: ben hiçbir şey karistirmiyorum. Simay: e neden gelmemi istedin? Burak: lütfen gider misin? Simay: hahahh sen yalancınin önde gidenisin. Peki gidiyorum . Ama bunu sana ödeyeceğim. Senden intikamımı alacağım!! Burak örguoglu!!! . Simay gider. Burak: ah yandık! Ya ağzından birşey çıkmasın be Burak. Simay eve gider. Biraz dinlenir.