SORU İŞARETİ??????.

14 1 0
                                    

Öğle;

Simay: aşkım, senin bavulun hazır mı? Yusuf: hıhı benim hazır. Simay: benim de.  Ayy, mid... Simay lavaboya koşar. Kusar. Yusuf arkasından Gider. Yusuf: aşkım iyi misin.? Simay: ööö öö Simay hala kusar. Sonra çıkar. Yusuf: iyi misin noldu? Simay: iyiyim, merak etme. Üşüttüm herhalde. Yusuf: sevgilim, istersen, hastaneye gidelim. Simay: hayır hayır. Artık  evimize gidelim. Ben giyineyim. Yusuf: sen ne dersen o. Simay giyinir.

Simay bavullari almaya çalışır. Yusuf : prensesim sen bırak ben tasirim. Yusuf bavullari taşır. Arabaya binerler.

Yolda;

Simay: ayyyyy, canım çok fena çiğköfte çekti. Yusuf: e alalım sevgilim. Aaa bak şanslısın, yolda çiğköfteci var.  Simay: yaşasın. Alır misin sevgilim? Yusuf: alırım tâbi. Yusuf çiğköfte alır. Arabaya biner. Yusuf: al bakalım. Simay yer. Simay: hmmmmmmmm.. bayıldım. Enfes. İster misin? Yusuf: yok aşkım ben istemem.

Sonra evlerinde;

Simay kendini koltuğa atar. Yusuf ta kendini atar. Simay: insanın kendi evi gibisi  yok. Yusuf: ama, güzel geçti balayı.  Simay: aaa evet bak ona söz söylemem. Hele Murat Dalkılıç la yemek yedik. Yusuf: ben odaya çıkıyorum canım. Üzerimi değiştireyim. Sonrada biraz uzanacagim. Simay: tamam aşkım. Ben de kızları çağıracağım. Yusuf  yatak odasına çıkar. Simay: Figen gaye  nebah...  Ah! Nebahat: kuzum noldu? Figen: ne oldu? Gaye: kızlar susun anlatsın. Noldu simoşum? Simay: ah ! Başıma  ağrı girdi! Ah! Kızlar bana gelin. Nebus: geliyoruz. Yusuf su içmek için aşağı iner. Yusuf: sevgilim!? Başın mı ağrıyor? Simay: evettt. Tamam geçti. Yusuf: Simay gerçekten birşeyin varsa... Simay: sevgilim gerçekten birşey yok!  O sırada Zil çalar. Simay: kızlar gelmiştir ben bakayım. Simay kapıyı açar. Simay: hoş geldiniz. Figen: hoş bulduk tatlım.  İçeri geçerler. Gaye: merhaba Yusuf. Yusuf: merhaba gaye. Merhaba hanımlar. Ben sizi yalnız bırakayım. Yusuf yukarı çıkar. SİMAY lar oturur. Nebus: kuzum iyi misin?  Gaye: telefonda kötüydün? . Figen: neden halsizsin? Simay: kızlar. Bilmiyorum. Birden başım tuttu. Nebahat: Figen , sen doktorsun , Simay a baksana. Figen Simay ın tansiyonunu ölçer. Figen: çok iyisin. Simay: nasıl yaa? Neden o Zaman bu ?  Gaye: hiç başın ya da kustun mu? Simay: evet, balayında kusmuştum. Kızların gözleri pörtler.  Gayefigennebahat: yoksa... Simay: ne yoksa?  Gayefigennebahat: yoksa sen hamile misin? Simay ın gözleri pörtler. Simay: ne?! Olmaz öyle şey. Nebus: neden olmasın hem siz balayında şey etmediniz mi? Simay: Nebahat ayıp. Nebahat: yaptın mı yapmadin mı? Simay: evet yaptık. Nebus: eeeee? Olmuştur. Simay: öyle mi diyordunuz? Figen: ben kaç yıllık doktorum, yalan söylüyorsam, Allah beni çarpsın. Gaye: tövbe de kız. Simay: bir gece de olmaz ki.  Gayefigensimaynebahat: BÜTÜN HERŞEY SORU İŞARETİ ???????.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin