yeni şirket açacağım

13 1 0
                                    

Telefon çalar. Simay: alo . Gayet: Simay iyi misin? Simay: iyi değilim. Gaye . Şirketim yandı! Biraz uzanayim dedim. Gaye: iyi yapmışsın simoşum. Ben sana geliyorum . Simay: tamam.

Sonra;

Simay: hoşgeldin. Gaye: hoşbuldum. Üzülme lütfen. Simay ağlar. Simay: nasıl üzülmeyeyim ya ha nasil resmen ekmek teknem yandı. Benim ekmek teknem. gaye: ah ah ! İstersen biraz hava alalım. İster misin? Simay: olur . Lazım gaye: tamam simoşum sen giyin çıkalım. Simay giyinir.

Sahilde dolaşırlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahilde dolaşırlar. Gaye: şimdi nasılsın simoşum. Simay: sağol iyiyim. Daha da iyi olacağım. Yeni şirket açacağım. Hatta şimdi Cüneyt ı arayayım. İnşaatlar başlasın. Gaye: tamam. Simay: Cüneyt abi sen inşaatlara başla. Cüneyt: tamamdır kızım. Gaye: aaa bak pamuk şeker. Simay: alalım . Pamuk şeker alırlar. Simay: ayy bunu tek çocukluğumda yediğimi hatırlıyorum. Bir daha yemedim. Gaye: aynen ya küçükken annelerimiz bize alirdi. Ayşegül teyze alın bakalım yiyin derdi. Aaa çok özür dilerim . Simay: önemli değil . Neyse. Aaaaaa Levent. Levent: merhaba . Merhaba . Simay:. Sizi tanıştırayım. Bu benim en yakın arkadaşım gaye. Levent: memnun oldum. Gaye gaye: memnun oldum. Simay: bu da benim sevgilimin hem dostu hem de ev arkadaşı. Birbirilerine bakarlar. Simay: eee şey bize katılır mısın Levent? Levent: özür dilerim ama gitmek zorundayım. Tekrar memnun oldum. Görüşmek üzere . Gaye: görüşmek üzre. Levent gider. Simay: iyi çocuktur Levent. Gaye: evet. Yani senin dediğin gibi. Simay: iyi bakalım .

Sonra.

Gaye: Simay bu arada bizim pelin varya. Hamileymis. Simay: ne!! Gaye: ben de çok şaşırdım. Simay: kız mı erkek mı? Gaye: daha çok taze. Simay: ay yeyim ben onu. Gaye: bu salak İlker varya pelin in kocası ona mevlüt yapmayacakmiş Simay: neden ? Gaye: yine pintiligi tuttu da ondan. Simay: ya olmaz öyle şey olmaz . Bebek doğduğunda mevlüt olmazsa olmaz! Gaye: aynen simoş.

Sonra;

Simay: gidelim mi artık? Gaye: gidelim simoşum. Yürürler. Gaye: kızlar bizi birlikte görse kıyamet kopacak. Simay güler. Simay: aaaa Nebahat arıyor. Gaye: ne aç aç. Simay: efendim Nebahatçım nebahat: ne yapıyorsun? Canım çok geçmiş olsun. Simay: sağol canım . Ama üzülme bende üzülmüyorum. Hatta yeni açıyorum. Nebahat: çok sevindim canım arkadaşım ve benim.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin