sabırsızlık

14 1 0
                                    

Levent: kararım... O sırada telefon çalar. Levent açar. Levent: alo  Burak:  Levent  ben  Simay la ilişkimi bitirdim. Artık o benim yengem.
Levent: tamam tamam kapa. Simay: noldu Levent: yok bişey. Ben Yusuf a... Simay: evet Levent:  ben Yusuf a söylemeyeceğim. Simay: gerçekten mi ? Levent; evet. Simay: inan bana Burak la ayrıldık aklinda birşey kalmasin. Levent: kalmadı zaten.  Simay eve gider . Levent te Burak ın yanına gider. Levent: anlat. Burak: biz olmuştuk ama ayrıldık . Levent:  ya Burak şen bunu abine nasıl yaparsin. Burak: napalim Levent sevdim sevdim.  Levent: abinin  karısını mı sevdin? Ha Burak ha Burak . Ben bunu Yusuf a söylemeyeceğim ama siz  belli etmeyin.! Levent gider. Eve gelir. Burak ta gelir.

YARIN

Simay  kalkar. Giyinir.

Yusuf u kahvaltıya çağırır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yusuf u kahvaltıya çağırır. Gelir. Simay: prensim hosgdin.... İz   Burak ta yanındadır. Burak: hoşbulduk yenge çim .   İçeri geçerler. Yusuf: uf uf neler yapmış benim prensesim . Kuş sütü eksik. Simay: abartma canım Burak: aaa deme öyle gerçekten de öyle yenge çim  otururlar.  Yerler .   Burak: eee yenge ne yapıyorsun? Simay:  napayım ? İşte Yusuf la olduğum için mutluyum . Burak:  şey tuz var  mı? Simay: ben getiririm. Burak: ben getiririm. Yok ben yok ben! Yusuf: e madem ikiniz gidin. Mutfağa girerler Burak  kapağa uzanır Simay la elleri değer. Yakınlaşırlar. Simay: öhö öhö  gidelim. Gelirler. Yusuf: biz kalkalım artık Burak Burak: neden? Yusuf: e aşkımın tasarım yapması gerektiğini düşünüyorum.  Daha işe gidecek. Simay: ay prensim beni mi düşünürmüş? Yusuf: tabi ki de sen benim yakında karım olacaksın. Sarılırlar. Burak: gidelim mi ? Yusuf: sevgilim kendine iyi bak  biz gidiyoruz. Simay: hoşçakalın . Giderler. 

Simay şirket

Simay: artık evlenelim çok sabırsızım .

Yusuf evde

Yusuf: artık evlenelim hiç bir sorun çıkmasın ben sabırsızlanıyorum.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin