memur bey!!

6 1 0
                                    

Simay: Hilal!!! Hilal: simay Naber? Simay: sen Muğla'da değil miydi? Hilal: evet. Seni özledim. Ve tabi ki de gayo figo nebus. Hay hiç hal hatır sormuyorsun? Simay: pardon. Şaşırdım. Mahmure teyzemler nasıl . Hilal: iyi ne olsun. Bütün Muğla nin selamı var. Gaye: aleyküm selam. Figen: aleyküm selam. Simay: bütün öpücuklerim onlara aleyküm selam. Gaye: ben enfes börek yaptım. Yer miyiz? Hilal: uf uf uf caylada ne güzel gider. Ben isterim. Figen: ben de güzelim. Simay: ben rejimdeyim. Yemek isterdim. Ama maalesef. Figen: kızım zaten parmak kadarsin. Bir de diyetmi? Simay: evet.

Sonra

Börekler gelir. Hilal : eee Simay birileri var mı? Simay gülümser. Simay: var. O benim prensim. O benim nefesim. Hilal biliyor musun ? O bana deliler gibi aşık. Bende ona aşığım! Nebus: oooooo. Simay: sen de varmı Hilal? Hilal: yok ya nerdee.

Sonra;

Simay: sen nerede kalacaksın. Hilal: bir ev bulana kadar hotelde kalacağım. Simay: olmaz! Ben seni hotellerde yatirmam. Ben de kalıyorsun. Hilal: olur mu öyle şey. Gaye: bence ve de Hilal. Otellerde kalma. Hilal:peki.

Evde;

Simay: ben sana misafir odasını hazırlayayım. Hilal: tamam. Simay gider. Hazırlar. Simay: odan hazır. Hilal: çok sağol. Bana evini açtın. Çok ve çok sağol . Simay: sen de sağol hadi yatağa. Simay kendi odasına çıkar yatar. Hilal de yatar.

Sabah;

Hilal uyanır. Mutfağa gider. Hilal: Simay. Neler yaptın böyle.mis gibi kokuyor. Simay: krep hazırladım. Hilal: ikimizde krepe bayılırız.

Kahvaltıda.

Simay: senin okul işin ne oldu? Hilal: ben gelir gelmez kaydimi yaptirdim. okulun adıda. Ha gedik paşa Anadolu üniversitesi. Bugünde ilk günüm. Simay: ne? Ben o okulda okuyorum. Hilal: gerçekten mi? Simay: evet. Çıkalım hazırlanalim. Gidelim. Hilal: tamam kuzenim. Simay giyinir.

Simay la Hilal okula gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simay la Hilal okula gider. Ders biter.

Okul çıkışı;

Simay: seni erkek arkadaşımla tanıştırayım mı? Hilal: olur. Simay Yusuf u arar. Söyler.

Kafe;

Yusuf: merhaba ben Yusuf. Hilal: Hilal. Garson gelir. Gar: ne alırsınız efendim? Yusuf: hanımlar? Simay: sade kahve ve browni. Hilal : çilekli milsake. Ve waffle. Yusuf: çay , çikolatalı kurabiye. Garson: hemen efendim. Garson gider. Muhabbet ederler .

Sonra

Yusuf : sen nerde kalıyorsun Hilal. Hilal: ben sağolsun. Sevgili kuzenim simoşta kalıyorum. Yusuf: kalkalım mı? Kalkarlar. Yusuf onları eve bırakır.

Aksam;

Kapı çalar. Hilal: ben bakarım. Simay: sen hiç yorulma ben bakarım.  Simay kapıyı açar.  Simay: memur bey! Memur:  hilal  körkuyu siz misiniz? O sırada Hilal gelir. Hilal: buyrun benim memur:  hakkınızda şikayet var. Hilal le Simay şaşırır.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin