Salı günü
Levent le gaye nin sözleri var.
Düğün bitmiştir. Yusuf Simay la Yusuf un evine gider. Yusuf simay kucağına alır. Ve ******
Yarınısı;
Simay Yusuf u uyandırmak için yanına gider. Simay: günaydın kocacim. Yusuf: günaydın karıcığım. Simay: hadi kahvaltıya.
Kahvaltıda;
Yusuf: şimdi giyiniyorsun. Ev bakmaya gidiyoruz. Simay: ne? Ayy çok sevindim. Peki balayı? Yusuf: yarın. Simay : evet şimdi evimizi ayarlayalım. Ki balayından döndüğümüzde hazır olsun. Tamam!. Ben giyinmeye gidiyorum. Simay giyinir. Evden çıkarlar.
Sonra bir evdedirler;
Yusuf: nasıl bu ev tatlım? Simay: ben bayıldım bu eve. En önemlisi de mutfağı. Satıcı: efendim, mutfak cok geniştir. Simay: gerçekten de öyle. Yusuf: prensesim alalım mı bu evi? Simay: alalım. Yusuf: ustacim biz bu evi tuttuk. Satıcı: tamam. Parası 7 yüz lira. Yusuf parayı verir.
Sonra evden çıkarlar;
Yusuf: bizimkinleri toplayalim. Akşama bara gidelim. Hem Levent le gaye yi de kutlarız. Simay: aa güzel akıl ettin . Ben kızları ve levent ı arayayım. Simay arar. Simay: Figen akşam bara gidiyoruz. Figen: olur. Gaye yle levent i kutlarız. Simay: nebus bara gidiyoruz. Nebus: tamam tatlışkom. Simay: gayuşum. Naber. Gaye: ne diyon sen yaa bomba gibiyim. Simay: iyi . Aksam gidiyoruz bara sizi kutlayacagiz. Gaye: süper . Ben tatlı aşkımı arar söylerim. Simay: tamam caniiim. Kapatır. Simay: tamamdır. Yusufla Simay sarılarak yürürler.
Akşam;
Simay giyinir.
Yusuf gelir. SİMAY ı alır ve bara gelirler. Levgay da ordadır. Levent: hoşgeldiniz. Yusuf: hoşbulduk kardeşim. Gaye: simoşum hoşgeldin. Simay: hoşbuldum canım. Gaye: çok güzel olmuşsun. Simay: teşekkürler. Sen de öyle.
Sonra;
Müzik çalar. Biri gelir. Adam: merhaba. Simay a karşı söyler. Adam: benimle dans eder misin yavrum. Yusuf: yavaş lan! Seni gebertirim . Yusuf adama öyle bir tekme atar ki adam uçar. Simay: Yusuf yapma! Yapma! Yusuf adamı döver. Adam: lan ! Senin işin bitmedi! Sana bunu ödeyeceğim! Yusuf: yürü anca gidersin! Oro*pu çocuğu! Adam Gider. Simay: sen ne yapıyorsun ya? Yusuf: resmen herif gözümün önünde sana asiliyor. Ne yapabilirdim ki? Simay: tamam sakin. Yusuf: bana sakin Makin deme! Simay: Yusuf sen değiştin. Yusuf: Allah aşkına ben naptim? Yusuf gider. Simay: nereye? Yusuf: gidiyorum. Evime. Yusuf gider. Simay: Yusuf ! Yusuf! Gaye: canım ne oldu? Simay birşey söyleyemez. Levent: Yusuf nerede? Yine cevap Yok. Gaye: simay konuş. Simay herşeyi anlatır. Simay: offff Yusuf offff!