Sabah;
Simay: günaydın aşkım. Yusuf: günaydın prensesim. Öpüşürler ve kahvaltıya inerler.
Kahvaltı;
Simay: ööögö . Yusuf: miden mi bulandı. Simay: ögö. Yusuf, kaldır şu peyniri. Öögöö. Yusuf peyniri Kaldırır. Yusuf: şimdi İyi misin? Simay kafasını sallar. Simay ın telefonu çalar. Simay: alo? Modacı: merhaba, ben Koray misket. Modacıyım. Ve sizi modanın renklerine götürmek istiyorum. Simay: nasıl? Koray: baya. İsterseniz buluşalım. Simay: hmm. Ben sizi arayacağım. Kapatır. Yusuf: kim aradı? Simay: ya Koray misket miş modacıymıs. Beni de büyük bir modacı yapmak istiyormus. Buluşalım dedi. Yusuf: aşkım, tanıyor musun bu adamı sen?. Simay: evet tanıyorum. Dergide görmüştüm. Yusuf: canım , hamilesin, senin için zor olmasın?. Ama bir buluş, kırma adamı. Simay: peki. Ben hazırlanayim. Simay giyinir.
Simay Koray ı arar. Simay: merhaba Koray bey. Nerde buluşalım?
Koray: xxxxxxx cafe de. Simay: geliyorum.Cafede;
Koray : hoş geldiniz Simay hanım. Simay: ( Simay istemsizce). Hoşbuldum. Koray: ben hemen konuya gireyim. Ben sizi bir dergide gördüm. Şirketiniz varmış, onu kapatmışsınız. Ve ben de bu fırsatı kaçırmayayim diye, sizi aradım. Önceden, şirketiniz vardı. Orda küçük işler yapıyordunuz, ben sizde cevher görüyorum. Ben sizi büyük bir modacı yapmak istiyorum! Simay: Koray bey , ben de sizle çalışmaktan gurur duyarım. Ama... Koray: ben sana önceden birşey vereyim. Koray çantasından para çıkarır . Koray: bu 1000 TL! Simay ın gözleri pörtler. Simay: yuh! Siz bana bu parayı şimdi mi veriyorsunuz? Koray: evet Simay hanım. Kararınızı nedir? Simay düşünür. Simay: Koray bey , ben bi telefon edebilir miyim? Koray: tâbi. Simay Yusuf u arar. Simay Yusuf a herrrrrrrrrrrrrrşeyi anlatır. Yusuf: hmmmm. Tabi kide bu senin kararın, bence hayallerinin peşinden git. Simay: canım aşkım. Tamam . Görüşürüz. Kapatır. Koray ın yanına gelir. Simay: ben sizinle çalışmayı kabul ediyorum. Koray: biliyordum. Simay: ama ben hamileyim , o yüzden ... Koray: herşey senin istediğin gibi olur. Yeter ki bizimle çalışı. Simay: peki Koray bey. Koray: biz artık iş arkadaşıyız. Sizli bizli konuşmayacağiz. Simay: tamam Koray. Peki, ne zaman işe başlayalım? Yusuf: yarın. Ben sana konum atarım. Simay: tamam görüşmek üzere. Koray: görüşmek üzere. Sonra Simay eve gelir. Yusuf Simay a sarılır. Yusuf: yine özledim seni. Yusuf Simay ın saçını öper . Simay: ben de seni prensim. İlk iş günüm yarın. Yusuf: hayırlı olsun prensesim. Simay: sağol. Ya benim karnım acıktı. Yusuf: Makarna yapayım mı ? Simay: yok. Öyle şeyler istemiyor canım. Sandviç istiyor. Yusuf: hemen yapayım aşkıma. Yusuf mutfağa gider. Sonra sandviçlerle gelir. Simay sandviçten ısırır. Simay: oh! Ellerine sağlık , enfes olmuş. Yusuf: afiyet bal şeker olsun . Yarasin benim güzel prenseslerime. Simay: sevgilim, şarkı açar mısın? Dans etmem geldi. Yusuf: ne istersin? Simay: aç işte birşey. Yusuf açar. Simay havaya kalkar. Dans eder. Yusuf onu tutar. Çünkü hamiledir. Gülüşürler? Simay la Yusuf çok eğlenirler. Simay parmağını Yusuf un suradına doğru tutar. Yusuf ta tutar. Ve bunu söylerler. Simyus: ZAMAN DANS ZAMANI!!!