tefik amca

24 1 0
                                    

Yusuf un ağzından;

Sabah hemen kalkıp prensesimin evine gittim.

Simay ın ağzından;

Bugün yataktan neşeyle kalktım şirketime gidecektim . Kapı çaldı kapıya doğru gittim. Kapıyı açtım. Simay: prensim sarılırlar. Yusuf: sevgilim. Hadi sen hazırlan ben de sana krep yapacağım. Ye sonra da şirkete bırakırım seni. Simay: sen ne sevgilisini seven bir prenssin. İçeri geçerler. Simay giyinmeye çıkar. Yusuf ta krep hazırlar. Simay giyinir.

Simay aşağıya indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simay aşağıya indi. Simay: hazır mı krep ? Yusuf : hazır olmaz mı. Geç sen ben getiriyorum. SİMAY oturur. Yusuf krepi getirir. Yusuf: prensesim çok sıcak dikkatli ol.

Sonra;

Yusuf: hadi çıkalım prenses. Simay ceketini giyer çıkarlar. Şirkete
Gelirler. Simay: aşkım çok heyecanlıyım. Yusuf: ilk önce sakin ol derin bir nefes al. Alır. Ve şirkete gir. Simay: sağol hayatımın anlamı kaderimin en güzel prensi. Yusuf: prensesim. Öğlende bildiğim bir yer var orda yiyelim yemek . Simay: tamam aşkım. Görüşürüz. Yusuf: görüşürüz güzellik. Simay şirkete girer. Yusuf ta bir kafede bir filcan kahve içer.

Öğle;

Simay ı almak için cafe den çıktım. Şirkete geldim. Simay ın odasının kapısını çaldım. Simay: giiir. Aşkım hoşgeldin. Nasıl yeni şirket. Yusuf: eskisinden daha güzel. Çıkalım mı? Simay: çıkalım.

Restorant;

Simay: prensim burası çok güzelmiş . Yusuf: öyledir. Burası benim tefik amcamın yeri. Simay: aaa tanışmak isterim. O sırada tefik amca gelir. Tefik: ooo hoşgeldin oğlum. Yusuf: hoşbulduk amcam. Bak bu benim karım. Simay: ben simay simay Ulukan. Tefik: ne!!

İç ses tefik.

Bu kız bizim düşmanımız. Yusuf bunu bilmiyor. Ferdi Ulukan Yusuf un kız kardeşini öldürdü. Melis imizi.

Yusuf: amca birşey mi oldu? Tefik: ne olacak oğlum. Ben size ne getireyim. İlk çorba içer misiniz? Yusuf: içeriz. Prensesim sen neyli içersin? Simay; kremalı tavuk çorbası. Yusuf,: ben de aynısından amcam. Tefik gider. Burak la. Büşra gelir. Burak: aaa bak Büşra çifte kumrular buradaymış. Yusuf: siz demi buraya geldiniz. Büşra: evet Yusuf çum. Bir yemek yiyelim dedik. Müsaitseniz sizle oturabilir miyiz? Yusuf: tabi kide. Burak kızar. Otururlar garson siparişleri alır. Burak: Büşra hadi gel bir elimizi yıkayalim. Büşra: tamam aşkım. Giderler. Burak: sen ne yapıyorsun ya . Biliyorsun biz oyun oynuyoruz . Sen benim sevgilim değilsin. Birdaha böyle birşey olmayacak. Büşra: tamam. Burak tam gidecekken Büşra onun elinden tutup kendine çeker. Büşra: ben sana aşığım aşkım Burak: ne diyorsun sen ya . Büşra: ya ben seni sevdim. Burak: Büşra unutuyoruz bunlar senle artık işim olmaz. Masaya gelirler. Burak: gençler biz kaçtık önemli bir iş çıktı . Yusuf: tamam.

Yusuf: çorbalar geldi. Simay: hmmm mis gibi kokuyor. Tefik: bizim corbalarimiz özeldir organiktir. Yusuf oğlum beğendin mı? Yusuf.

Yusuf: bayıldım amcam .

Sonra;

Simay: kalkalım. Kalkarlar. Tefik onları izliyordur. Yusuf Simay ı şirkete bırakır. Simay: by by prensim. Tefik: ben Mustafa abime gideyim. Olanları anlatacağım.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin