4.Bölüm-"Denizz"

2.3K 81 14
                                    

(Yazardan)
Ömer'in kükremesinin ardından herkes işinin başına dönmüştü bile. Sinan ise Ömer'in odasına geçti. Ömer ne kadar konuşmak istemiyorum dese de dinletemedi.
Ö:"Konuşmak istemiyorum Sinan çık dışarı."
S:"Hayır efendim konuşacağız,öyle kıza iftira atıp kendini odaya kapatamazsınız."
Ö:"İftira atıyorum öylemi onun yaptıklarının yanında bu ne ki"
S:"Bak hala aynı yerdesin Ömer,sanki bilmiyorsun mecbur olduğunu. Kaç kere denedi sana söylemeyi dinledinmi peki? Hayır. Neden çünkü gururun aşkından daha ağır basıyor dimi? Görmüyormusun kız Nasıl seviyor seni, gözünden sakınıyor seni. Eskiden varya ondan habersiz toplantıya gittiğin olurdu bazen,kafasını kaldırınca şurda göremeyince ağlayarak odama gelirdi. Birşey mi oldu acaba? Oyunu mu öğrendi acaba? Öğrendiyse beni bırakıp gider diye ağlardı öyle. Tabii senin hiçbirinden haberin yok. Herşeyi yap ama sakın onun Aşkın'dan şüphe etme."
Diyip çıktı odadan.Birşey diyemedi Ömer,gerçekten öylemiydi? Halbuki Nasıl suçlamıştı onu neler demişti ona. Belki Ömer bile o kadar sevmemişti defneyi.😢
Defne ise hala ağlıyordu. Sahile gelmişti gelip geçen insanları, Mutlu sevgilileri izleyip o da böyle olmak için dua ediyordu. Limana yaklaşan gemileri izliyordu. Artık biriyle konuşmak gerektiğini anladı yoksa kafayı yiyecekti. Nihan'ı aradı, ikinci çalışta açtı. Heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı.
N:"Kızım,hayırdır noldu hı? Nasıldı geceniz? Hem sen beni niye aradın şimdi? Heyyyt kızım birşey söylesene."
D:"Nihan bizim oradaki sahile gelsene"
N:"Haydaaa noldu kızım sesinde kötü geliyor. Senin ne işin var orda.?"
D:"Nihan soru sorma hemen gel işte.Haa sakın anneanneme birşey söyleme"
N:" Tamam geliyorum."
Nihan hazırlandı tam evden çıkacağı sırada Türkan'a yakalandı.
Tür:"Kızım hayırdır nereye böyle?"
N:"Iıı Türkan teyze benim dışarıda birkaç işim var da onları halledip geleceğim."
Tür:"Tamam kızım çok geç kalma"
N:"Tamam inşallah"
Nihan hızlı hızlı hatta koşarak sahile indi. Etrafa bakarken kızıl saçlı bir melek gördü ve yanına gitti.
D:"Defneee!Kuzum noldu sana neden ağlıyorsun?"
Defne daha fazla dayanamayıp ayağa kalkıp Nihan'a sarıldı. Ağlamaya başladı. Nihan ilk başta şaşırsada o da sarıldı bir süre sonra ayrıldılar. Banka oturup konuşmaya başladılar.
D:"Nihan ben çok kötüyüm."
N:"Onu görebiliyorum da noldu. Anlatsan da birlikte kötü olsak hı?"
D:"Ben Ömer'e herşeyi anlattım."
N:"Neee! Ne zaman, Nasıl,nerede?"
D:"Düğün günü işte gelin yolunda yürürken söyledim."
N:"Naptı peki"
D:"Sence Nihan çıldırdı bildiğin çıldırdııı.!"
Defne baştan sona herşeyi anlattı. Nihan'da ağzı bir karış açık onu dinliyordu.
D:"Böyle işte ben de şirketten çıkıp geldim."
N:"Kızım bak o sana her birşey dediğinde ağlayıp çıkıp gelirsen olmaz bu iş."
D:"Nasıl yani."
N:"Şöyle ki; o sana her kızdığında ağlayıp çıkıp gelirsen olmaz seni iyice küçük görür gözünde daha çok gelir üzerine"
D:"Şimdi diyorsun ki o sana birşey yaptığında sen de ona aynısını hatta daha fazlasını yapacaksın."
N:"Ayyynen öyle. Bak şimdi ben eve gidiyorum Türkan teyze şüphelenmesin, sende direkt şirkete gideceksin ona inat çalış işte ne biliyim kızım onu sinir edecek şeyler yap işte.. Hadi bayyys"
Defne ise sanki daha güçlüymüş gibi taksiye atlayıp şirkete gitti.

Ömer ise defneyi düşünmekten işlerine odaklanamıyordu. Nasıl üzmüştü onu,kim bilir napıyordur şimdi, ağlıyormudur? Bu düşünceler içerisindeyken Defne kendi odasına girdi. Bir anda mutlu oldu Ömer. Defne ise Ömer'e ölümcül bir bakış atıp sandalyesine oturdu. Biraz çizim yaptıktan sonra eline telefonunu alıp konuşuyormuş gibi yapmaya başladı. Ömer ise defneyi izliyordu uzun zamandır onu bu kadar Mutlu görmemişti. Ne olmuştu da dışarıda bu kadar mutluydu.
  Defne Odanon içinde bir o tarafa bir bu tarafa dönerek hem gülüyordu, hemde arada Ömer'e bakıyordu. Ömer ise Kaş'larını çatmış defneyi izliyordu. Daha fazla dayanamayıp Defne'in odasına daldı.
Ö:"N'oluyor  işleriniz bitti galiba Defne hanım.?"
D:"Iıı tamam Can'ım sonra ararım ben seni,görüşürüüüz.. Ne oluyormuş Ömer bey işim bitti telefon görüşmesi yapıyordum."
Ö:"Maaşallah Nasıl bir telefon görüşmesiyse o gülmekten ağzınızı kapatamıycaksınız."
D:"Haa evet çok severim de kendisini,işte o da sizin yapmadığınızı yapıyor telefondan bile güldürüyor beni. Yanii eskiden de böyleydi siz gibi beni her seferinde rencide etmezdi."
Defne sinsi bir gülüş atıp Sinan'ın odasına doğru yol aldı. Ömer ise sadece arkasından bakmakla yetindi . Zaten başka da birşey yapamazdı,Mutlu bile edemiyordu işte onu.

~~~~~~
Sinan ise Ömer'in aksine deli gibi çalışıyordu. Artık kendini Nasıl kaptırdıysa Defne'in geldiğini bile fark etmedi.
D:"Sinan beyy!"
S:"Aa Defne sen mi geldin kusura bakma yaa çalışıyordum da dalmışım."
D:"Ayy bende böyle pat diye girdim ama kusura bakmayın hemen çıkabilirim isterseniz?"
S:"Saçmalama Defne asıl sen kusura bakma, otursa konuşalım."
D:"Peki"
Defne ile Sinan tam oturmuş konuşuyorlardı ki içeri uzun boylu, yakışıklı bir adam girdi. Defne neye uğradığını şaşırdı ilk önce o Nasıl bir adamdı bee, ama Ömer daha yakışıklıydı tabiki..Bu arada Sinan ise Ada'mla konuşmaya başlamıştı bile.
S:"Huhuuu defnee.."
D:"Haa buyrun Sinan bey, dalmışımda ben."
S:"Hah tamam. Tanıştırıyım sizi Defne Deniz, Deniz Defne. Defne Deniz İtalya'daki en büyük lojistik şirketlerinden birinin sahibi, çok da başarılıdır kendisi. Hemde bütün kızların gözdesi😅. Deniz bu da Defne şirketimizin tasarımcısı,harika çizimi vardır kendisinin, Ömer beyciğimizin de karısı."
De:"Hmm Ömer beyin karısı öylemi?Memnun oldum Defne hanım."
D:"Evet😏Bende Deniz bey"
Onlar koyu sohbete dalmışken, Ömer girdi birden içeri;
Ö:"Deniizz"
De:"Ömeer.."
Sinan ise şaşırmış bir şekilde onlara bakıyordu..!




Merhabaa! Nasılsınızzz. Neden hiç yorum yapmıyorsunuz,yoksa beğenmiyormusunuz? Yorum yapsanız da bende yanlışlarımı düzeltsem..
Bakalım iki eski dost karşılaşınca ne yapacaklar? Neden eski dostlardı acabaa? Hepsi diğer bölümdee.😘💕

Deniz Dinçer👆🏼👆🏼👆🏼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz Dinçer👆🏼👆🏼👆🏼

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin