Yolun sonuna geldik, buraya kadarmış ama çok yazık ettiler haberleri yok.. Nasıl olur böyle bir şey hala inanamıyorum kendimi kabusta gibi hissediyorum, herşeyi batırdılar. Zaten 2 bölüm kalmış 2.fragmandan anlaşıldığı gibi Mutlu bitecek gibi durmuyor. Ama hala bir umut Mutlu olurlar gibi geliyor da zaten 2 bölümde ne kadar Mutlu olabilirler ki..
Halbuki ne hayallerim vardı benim Defne'nin hamile olması onu ilk heyecanlı heyecanlı Ömer'e söylemesi, hamilelik ilerledikçe aralarındaki ufak tartışmaları, Defne naz yaptıkça Ömer'in çıldırma noktasına gelmesi.. Gibi gibi... En azından bir 3-5 bölüm daha uzatır insan yani bu kadar kolay olmamalı, 2 yıllık bir uğraşın sonucu bu şekilde olmamalıydı.
2 sezondur doğru düzgün Mutlu bile olamadılar, ya Ömer'in eski sevgilisi çıkıyor, ya Defne'nin. Yine şimdi de Ömer'in İtalya'da yediği haltlarla ilgili birşeyler. İnsan bari şu son 2 bölümü Mutlu geçirmelerine izin verir.Ya biz, biz ne olacağız artık hiçbir zaman cuma günü geldiğinde sevinemeyecek" bugün günlerden kiralık aşkkkk" diye Mutlu olamayacağız. Fragmanı sabırsızlıkla beklemeyeceğiz, onları her bir arada gördüğümüzde Mutlu bile olamayacağız. Belki bir daha hiçbir projede birleşmeyecekler, onları hep farklı kadın-adamlarla göreceğiz. Peki bu bize koymayacak mı? Kalbimiz sıkışmayacak mı? Olacak hepsi olacak (Yani en azından bende böyle olur)
Bir kere onlardaki uyum kimsede yok ki! Onlar kızıl-siyah uyumuydu.. Onlar ELBAR'dı.. Onlar DEFÖM'dü.. Ve böyle bir uyumu ahenki hiçbir yerde bulamayacaklar!!
Bazen düşünüyorum da acaba bu dizinin fanı kadar hangi dizinin fanı var? Kim onları böyle delicesine seviyor? Kimse !!
Bitmeseydi ama, bitti artık herşey bitti. Bir daha böyle bir uyum'u hayatta hiçbir şeyde bulamazlar. Şimdi ise tek duam" İNŞALLAH başka bir projede yine birlikte olurlar" Yine oyuncu ekibine,kanala,yayına birşey dediğim yok hepsi de harika insanlar,ama ne bileyim işte insan kızıyor ister istemez... Ama onları hala çok ama çok seviyorum, inşallah çok Mutlu olurlar.💕😥Neyse çok uzattım, dizi bitmiş olabilir ama ben kitabıma devam edeceğim. Seviliyorsunuz..
Kitap Hakkı'nda da yorum yapmayı unutmayınnnn💕😢
👆🏼🙄👆🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın DEFÖM hali
Fiksi PenggemarHerşey Defne'inin kiralık aşkı Ömer'e söylemesiyle başladı .... Ömer bu kadar şeyi kaldırabilirmiydi bilmiyordu,hala defneye deli gibi aşıktı ama bunu kimseye söyleyemiyordu.. Defne'de Ömer'e deli gibi aşık hala,onu bırakıp gitmesinden korkuyordu eğ...