19.Bölüm-"Hamileyim"

2.2K 82 9
                                    

İyi okumalar

(Yazardan)

Sabah Defne gece uyuyamamanın verdiği mahmurluk ile uyandı. Gece bir türlü uyuyamamıştı. Bir o yana bir bu yana dönüp durmuştu. Ömeri uyandırmaktan korkmuştu ama korktuğu başına gelmemişti. Sabah sıkıntıyla açtı gözlerini Ömer'e baktığında uyuduğunu gördü, yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdi. Kısa bir duş aldı ve çıktı. Yine aynı geceliğini geçirdi üzerine, saçlarını kuruttuktan sonra balkona geçti. Dışarıya  baktığında Ömer'in en güzel oteli seçtiğini düşündü. Bütün Paris ayaklarının altındaydı. Bir süre dışarıyı izledikten sonra balayına özel odalarda olan şezlong'a uzandı. Üzerindeki gecelikten rahatsız olmuştu odalarının en üst katta olmasını fırsat bilerek geceliğini çıkarttı. Güneş tam onların odalarına vuruyordu, Defne tekrar şezlong'a uzandığında sütyeninin kopçasını açtı biraz yanmak istiyordu. Hiçbir yerinde beyaz kalmasın istiyordu, bu yüzden yüzüstü uzandı ve anın tadını çıkarttı.

  Ömer uyanmıştı elini sol tarafına attığında boş olduğunu gördü. Aniden ayağa kalktı, ister istemez endişelenmişti. Bütün her yere baktı ama bir türlü bulamamıştı defneyi. Tam arayacağı sırada balkonda saçları dağılmış olan karısını gördü, hemen yanına gitti. Ve tabii böyle bir görüntü ile karşılaşmayı beklemiyordu. Defne yarı çıplak şezlong'da yatıyordu, Ömer sert bir şekilde yutkundu. Karısı böyleyken Ömer daha farklı şeyler yapmak istemişti ama...
  Hemen Defne'nin yanındaki şezlong'a oturdu Ömer. Defne'nin dağılmış saçlarını sırtında topladı hafifçe sırtını okşadı. Defne ise huylanmıştı ve hemen uyandı, kısa bir süre de olsa uyuyakalmıştı. Arkasına döndüğünde onu izleyen Ömer'i gördü, hafifçe gülümsedi ve şezlong'da oturur vaziyete geldi. Ardından elleri hemen sütyeninin kopçasına gitti, anında ilikledi;

  D:"Günaydın sevgilim, çok mu oldu uyanalı.?"

  Ö:"G-günaydın, hayır yeni uyandım sayılır. Hem Defne sen neden yarı çıplak yatıyorsun böyle."

  D:"Ha şey ya ben güneşlenmek istedim biraz, heryerim yansın diye de böyle yattım yani."

  Ö:"Hım, ya birisi görseydi."

  D:"Saçmalama Ömer istersen. Gökdelen gibi bir binanın en üst katındayız."

  Ö:"Haklısın galiba."
Dedi pes edercesine,

  D:"Bugün döneceğiz değil mi?"
Dedi Ömer'in ellerini tutarak;

  Ö:"Maalesef."

  D:"Off ya keşke biraz daha kalsaydık."

  Ö:"Bir daha geliriz sevgilim, hem bu sefer farklı bir şekilde."

Dedi göz kırparak, Defne ise kızarmıştı hemen;

  D:"N-Nasıl farklı Can'ım, ne olabilir yani."

  Ö:"Ben sana ne olabileceğini uygulamalı göstermek isterdim ama bir kaç saat sonra uçak var."

Defne ise daha fazla kızarmamak için ayağa kalktı ve geceliğini giydi, hemen içeriye geçti;

  D:"Haa n-neyse Can'ım, sonra şey yaparız. Biz şimdi kahvaltıya inelim o Zaman."

  Ö:"Bencede."

  D:"Aşkım ben duşa girdim, sende şimdi gir istersen. Ben o sırada hazırlanmış olurum hemen kahvaltıya ineriz."

  Ö:"Tamam olur."

Dedi ve Defne'nin yanağına küçük bir öpücük kondurup banyoya girdi. Defne ise hemen bavulunun başına geçti.

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin