•İnşallah benim kadar keyifle okursunuz..•İyi okumalar..❤️
•Bölüm şarkısı:Candan Erçetin Melek
(Yazardan)Defne keyifle gözlerine firar etmiş güneş ışıklarıyla uyandı. Nasıl da güzel bir gündü bu böyle. Defne keyifle kollarını açtı ve yanına uyuyan Ömeri görünce sakince kollarını indirdi. Her sabah erkenden uyanıp Ömeri izlemeyi çok seviyordu. Tabii kızı da eşlik ediyordu buna. Artık hiç rahat durmuyordu. Sürekli bir hareket halindeydi. 2 metre öteden belli oluyordu hareket ettiği. Tabii Defne boş durur mu? Her hareketini videoya alıyordu.
Defne Ömer'i izlemek için hafif yana kaydı ve ellerini başının altına koyarak yan yattı. Ama bu sefer istediği olmamıştı. Defne ona döndüğü an Ömer gözlerini açmış keyifle gülümsemişti defneye.
Ö:"Günaydın karıcığım."
D:"Günaydın.. Sen ne zamandan beri uyanıksın?"
Ö:"Yüzünü ezberleyecek kadar."
D:"Yaa ama olmuyor böyle Ömer bey.... Siz romantik romantik cümleler kuruyorsunuz, ama ben hiiç."
Dedi dudaklarını büzerek. Ömer gülümsedi ve ellerini Defne'nin hareket eden karnına koydu.
Ö:"Sizin varlığınız yeter bana. Siz böyle oturun karşımda başka birşey istemem ben."
Defne gülümsedi ve Ömer'e yaklaşarak başını boynuna gömdü. En çok sevdiği, en çok huzur bulduğu yerdi burası. Bazen yarım saat bile olsa dünya ile bağlantısı kesiliyor, sadece kocasının kokusuyla yaşıyordu. Bir süre öyle kaldıktan sonra Defne geri çekilde ve yavaşça yataktan ayaklarını uzattı ve;
D:"Hadi sevgilim kalkalım, güzelce bir kahvaltı yapalım.. Daha anneannem gelecek."
Ö:"E hadi madem."
Dedi ve ikiside ayağa kalkarak aşağıya indiler.
Bugün Türkan Defne'lere temizlik yapmaya gelecekti. Hamileliğin son haftaları olduğu için Defne istemese de temizlik için eve gelecekti. Defne her ne kadar Türkanı yormamak için ısrar etse de, Türkan Defne'nin yeni doğum yapacağı için gelen giden çok olur diye zorla kabul ettirtmişti.
Ömer şirkete gitmek istemiyordu. Hatta son 1 haftadır gitmemişti bile, Defne evde yalnız kalınca içini bir korku kaplıyordu. Aklına gelmedik şey kalmıyordu, bugün de Türkan geleceği için hemen gidip biriken işlerini halledip gelecekti..
....
Ömer kahvaltıdan sonra üzerini değiştirmek için yukarıya çıktı. Defne fazla dağınık olmayan mutfağı topladı ve penguen gibi paytak paytak yürüyerek Ömer'in yanına çıktı. Ömer üzerini giyinmiş aynanın karşısına geçmiş gömleğinin yakalarını düzeltiyordu. Defne'nin nefes nefese merdivenleri çıktığını görünce gülmesine engel olmadı. Bunu duyan Defne Ömer'e delici bakışlar atarken, Ömer hemen Defne'nin yanına gitti ve odaya girmesine yardımcı oldu. Camın kenarındaki berjere oturduğunda;
D:"Çok komik Ömer bey. Ben burada çektiğim sancıyla uğraşayım sen gül zaten."
Dedi. Ama ağzından kaçırmıştı. Karınında oluşan ağrıyı Ömer'e söylemeyecekti aslında. Sabahtan beri azalıp çoğalan, düzensiz bir sancı vardı.
Ömer'in gülümsemesi bir anda soldu, yüzünü endişe kapladı. Neden söylememişti ki? Ya sancı çoğalsaydı? Ömer bu düşünceleri biraz olsun kafasından atıp Defne'nin yanına gitti ve önünde diz çöktü;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın DEFÖM hali
FanfictionHerşey Defne'inin kiralık aşkı Ömer'e söylemesiyle başladı .... Ömer bu kadar şeyi kaldırabilirmiydi bilmiyordu,hala defneye deli gibi aşıktı ama bunu kimseye söyleyemiyordu.. Defne'de Ömer'e deli gibi aşık hala,onu bırakıp gitmesinden korkuyordu eğ...