27.Bölüm-"Heyecan"(5.Ay)

1.7K 67 21
                                    

Aslında bölüm dün gelecekti ama silindi maalesef.😔Ama telafi ettim galiba..

İyi okumalar

(Yazardan)

Defne mutfakta dans ede ede kendine kahvaltı hazırlıyordu. Bugün Ömer'le kahvaltı yapamayacaklardı. Ömer erkenden şirkete gitmişti erken dönmek kaydıyla. Bugün kızlarının ilk alışverişini yapacaklardı. Defne kadar kızıda heyecanlıydı anlaşılan. Sabahtan beri rahat durmamış, Defne'nin birçok tekme yemesine sebep olmuştu. Defne kızını hissettiği günden beri her gün Doğa'ya yatmadan önce hem kitap okuyor hemde Ömer ile birlikte kızıyla konuşuyordu. Doktoruda söylemişti, artık bundan sonra onlar ne yaşarsa, ne konuşursa, ne hissederse kızları da onu hissedecekti. Bu haberi öğrendikten sonra Defne kadar Ömer'de dikkat ediyordu onlara.

Defne son olarak ocaktaki omleti aldı, istemeyerek de olsa Ömer'in sabah gitmeden önce sıktığı sebze suyunu masaya koydu. Doktorun ve Ömer'in deyimiyle kilosu gayet normaldi ama Defne kendini çok kilolu görüyordu. 5 ayda 9 kilo almıştı. Gayet normaldi ama Defne o kiloları doğumdan sonra verememe korkusunu bir türlü yenememişti. Elini karnına koyarak yavaşça sandalyeye oturdu. Önündeki kahvaltılıkları görünce iyice iştahı açılıyordu. Ağzına birkaç zeytin attıktan sonra burnunu kapatarak sebze suyunu tek dikişte içti. 4 aydır hala alışamamıştı sebze suyuna, ama kızı için hepsine katlanmak zorundaydı. Mutlulukla kahvaltısını yapmaya devam etti Defne.

  Defne yine içindeki enerjiyi atamayarak bir yandan bulaşıkları topluyor diğer yandan ise kızıyla konuşuyordu;

  D:"Doğa.. Kızım, nasılsın meleğim. Bence sende baya heyecanlısın E demi yani Nasıl heyecanlı olmayalım. Sonuçta ilk kez anne olacağım, ilk kez Bebek alışverişine çıkacağım.. Çok doğal bence. Şimdi sen güzelce dinlen orada uyu iyice. Anneyi sakın alışverişte yorma."

Dedi ve son kez tertemiz olan mutfağa bakıp salona geçti. Bir an önce Ömer'in gelmesini ve gitmelerini istiyordu Defne ama Ömer'in işlerinin yoğun olduğunu düşünerek aramıyordu. Televizyondan birkaç kanalda gezindi ve kafasına göre birşey bulamayınca geri kapattı. Bu aralar çok yaptığı şeyi yapmaya karar verdi.  Doğum hakkında ki, Bebek gelişimi hakkındaki yazıları okuyacaktı. Heyecanla eline telefonunu aldı ve tam okumaya başlıyordu ki beklediği mesaj geldi;

  Gönderen:Sevgilim
Defne'm işlerim bitti benim, birazdan çıkacağım şirketten. Benden istediğin birşey varmı?

Defne'den ise cevap gecikmedi;

  Gönderilen:Sevgilim
Hayır aşkım ama biz bir an önce babamızı istiyoruz :)

  Gönderen:Sevgilim
Hemen geliyorum. Sende hazırlan birtanem geldiğimde hemen gideriz

  Gönderilen:Sevgilim
Peki.. Seni seviyorum

Dedi ve bir yandan açık olan sayfadan çıktı ve üzerini giyinmek için odaya çıktı.

....

  Ömer ise Defne ile mesajlaşırken farkında olmadan gülümseme yayılmıştı dudaklarına. Bunu farkeden Sinan Ömer'i böyle görmeye alışık değildi. Dayanamadı ve sordu;

  Si:"Hayırdır kardeşim. Neler oluyor."

  Ö:"Ne oluyormuş Can'ım."

Dedi yüzündeki gülümsemeyi silerek;

  Si:"Valla ona da sen karar ver. Sabahtan beri pişmiş kelle gibi sırıtan ben değilim ya."

  Ö:"Hadi ya o kadar belli mi oluyor."

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin