•İYİ OKUMALAR(Yazardan)
Defne suya girdikten sonra bir anda üşüyen vücudunun ısındığına farketti. Vücudu ilk başta titrese de hemen alıştı sıcak suya. Defne hala ortamın güzelliğinden kendini alamamışken, yanına yaklaşan Ömer ile iyice heyecanlandı.
Ömer yavaşça Defne'ye yaklaştı ve ona sarılarak elini çıplak beline koydu. Defne sanki ilk sefer olacakmış gibi heyecanlanmıştı. Ömer narin narin sırtını okşarken Defne artık birşey söylemesi gerektiğini düşündü ve ağzından ilk çıkan saçma kelimeyi söyledi;D:"A-aa bir sıcak mı oldu ne? Demi Ömer sıcak oldu.."
Ömer gülümseyerek Defne'den ayrıldı ve çıplak vücudunu Defne'ye yaslayarak konuştu;
Ö:"Sıcak oldu tabii, ama istersen ben serinletirim seni."
Defne altında hissettiği büyüklük ile Ömer'in dediğini duymamıştı bile. Zaten duysa bile birşey ifade etmeyecekti, Defne şu an deli gibi Ömeri istiyordu.
Ömer gözlerine boş boş bakan defneyi görünce soran gözlerle karşılık verdi. Defne artık birşey demesi gerektiğini düşündü ve;D:"Ömer Doğa içerde uyuyor ama, ağlarsa duyamayız."
Ö:"Duyarız sevgilim bak telsizi getirdim ben."
Dedi gözüyle aynanın önünde duran Bebek telsizini göstererek. Defne'nin de gözü telsiz ile buluşunca artık uyduracağı bir sebep kalmamıştı ve Ömer'e teslim olma zamanıydı.
Ama Defne şu an ne dese yanlış gibiydi. O yüzden gözlerini Ömer'e çevirerek bir süre gözlerinin en derinliklerine daldı ve aniden dudaklarına yapıştı. Ömer Defne'nin bu kadar kolay teslim olacağını beklemiyordu ama işine gelmişti. Zafer'le hafifçe gülümsedi ve Defne'nin öpüşüne aynı hazda karşılık verdi. Defne'nin küçük masum öpücüğü derin bir hâl alırken Ömer'in elleri çoktan Defne'nin kalçasına inmişti. Defne ellerini Ömer'in ensesinde birleştirmiş kendine bastırıyordu.
Ömer bu eziyete daha fazla dayanamadı ve küvetin köşesine sırtını yaslayarak Defne'yi kucağına aldı. Bu arada hala derin derin öpüşürken Defne ciğerlerindeki havanın tükenmesi üzerine dudaklarını yavaşça geri çekti. Alnını Ömer'in alnına dayadı ve nefes nefese konuştu;
D:"D-deli ediyorsun beni.."
Ömer Defne'den böyle bir itiraf beklemiyordu, ama gururunu okşamıştı. Munzurca gülümsedi ve ellerini Defne'nin kalçasından çekerek yüzünü avuçlarının arasına aldı ve yumuşacık sesiyle konuştu;
Ö:"Çok özledim seni Defne'm... Çok özledim.."
D:"Bende seni sevgilim.."
Ö:"Artık naz yapmasan da.. Sana doysam ben.."
Defne kızmış gibi yaparak Kaş'larını çattı ve Ömer'in çıplak omzuna hafifçe vurdu;
D:"Yaa demesene öyle... Sanki keyfimden istemiyorum ben.."
Ö:"Tamam sevgilim biliyorum... Ama çatma demedik mi o güzel Kaş'larını.!"
Dedi ve hafifçe Defneye doğru eğildi ve yine o muazzam hareketi yaptı... Defne'nin çatık olan Kaş'larının arasını öptü. Defne yumuşayan Kaş'ları ile Ömer'e gülümsedi ve gözlerine derin derin baktı. Ömer gözlerini Defne'den ayırmayarak konuştu;
Ö:"Bazen, ne yaptım da seni hakettim diye düşünüyorum..
Sen,Doğa şu dünyada başıma gelen en güzel şeysiniz..."Defne sessiz kaldı, hiçbir şey diyemedi.. Hem ne denirdi ki böyle bir cümle karşısında. Ömer'e birşey demek yerine yine o hasret kaldığı dudakları öpmeye başladı. İlk başta dudakları sadece Ömer'in dudaklarının üzerinde kaldı.. Ama Ömer'in dudaklarını aralaması ile içeri doğru süzüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın DEFÖM hali
FanfictionHerşey Defne'inin kiralık aşkı Ömer'e söylemesiyle başladı .... Ömer bu kadar şeyi kaldırabilirmiydi bilmiyordu,hala defneye deli gibi aşıktı ama bunu kimseye söyleyemiyordu.. Defne'de Ömer'e deli gibi aşık hala,onu bırakıp gitmesinden korkuyordu eğ...