5.Bölüm-"Kıskançlık"

2.4K 91 14
                                    

(Yazardan)
Ömer ile Deniz bir süre birbirlerine baktıktan sonra birlikte omuzlarına vura vura sarıldılar.
Ö:"Ooo kardeşim hoşgeldin sen buraların yolunu bilirmiydin yaa. Hayırdır?"
De:"Valla aklımdaki fikirleri gerçekleştirmek için buradayım."
Ö:"Hımm neymiş peki bu fikir?"
De:"E yani daha erken gibi, hem bu öyle ayak üstü konuşulmaz bir yemekte falan konuşalım."
Ö:"Tabii kardeşim iste yeterki. Haa bu arada tanıştırıyım KARIM Defne." Dedi defneyi göstererek,KARIM kelimesini bastırarak söylemişti.
De:"Haa evet biliyorum tanışıyoruz biz dimi Defne."
D:"Yaa evet."
Deniz konuştuktan sonra Ömer'in suratı düştü. Nasıl tanışmışlardı,nerden tanışmışlardı,aralarında ne vardı? Böyle düşünürken birden;
Ö:"Nereden tanışıyorsunuz." Dedi kızgın bir şekilde ömer. Defne birden irkildi kızmıştı belli ki ömer.
De:"Nerden olacak Can'ım az önce Sinan tanıştırdı bizi."
Deniz öyle diyince derin bir oh çekti Ömer. Defne'de farketti Ömer'in rahatladığını, biraz gülümsedi Defne. Ömer kıslanmışmıydı onu? Ah evet evet kıskanmıştı, biraz da olsa hoşuna gitti aslında Defne'nin sevdiği Ada'm kıskanmıştı onu.
S:"Iııı beyler,bayanlar hadi yemeğe çıkalım da şu Deniz'in planını konuşup halledelim."
De:"Ayynen öyle, evet buyrun mrs. Defne hanım siz önden."
D:"Teşekkürler."
Dedi ve öne geçip yürümeye başladı. Ömer ise kaskatı kesilmişti. Deniz defneye yiyecekmiş gibi bakıyordu. Ömer Deniz'i tanıyordu eğer bir kıza böyle bakıyorsa onu mutlaka elde ederdi. Ömer korktu, asla defnesini ona veremezdi. Onu koruması lazımdı. O böyle düşünürken Sinan'ın sesi duyuldu;
S:"Kardeşim! Hadii."
Ö:"Haa tamam tamam geldim."
Şirketten çıkıp restoranta doğru yol aldılar.

*************
Nihan ise eve gelmiş dalgın dalgın dolaşıyordu ortalıkta. Artık birine anlatmasını gerektiğini düşünüp iso'nun dükkana gitti.
N:"İsooo"
İ:"Hıh noldu kızım, bir nefes al da konuş."
N:"İsoo defo anlatmış herşeyi."
İ:"Neyi anlatmış kızım ne diyorsun."
N:"Lan oğlum bütün oyunu anlatmış işte Ömer'e."
İ:"Ne! Kızım ne diyorsun sen, defo Nasıl peki?"
N:"Sence yıkılmış kız. Ömer kızın suratına bile bakmıyormuş."
İ:"Kalk kızım kalk ne oturuyoruz burda kalk defonun yanına gidelim."
N:"Uff oğlum bir otur be, daha yeni ayrıldık şirkete gitti. Sonra gideriz onlar konuşacaklarsa konuşsunlar. Eğer hala kötü olursa yarın gideriz."
İ:"İyi tamam aman, bak yarın gideceğiz Ama.!"
N:"Tamam tamam hadi görüşürüz. Türkan teyze beni bekliyor."
İ:"Tamam görüşürüz."
Nihan gittiğinde isinin canı acıdı. Kim bilir Nasıl üzülüyordu defosu(Dost dediğin işte bee😥) Şu an onun yanında olması gerektiğini düşündü, tam defneyi arayacaktı ki vazgeçti. Belki konuşuyorlardır diye aramadı. İşine odaklanmaya çalıştı.

***********
Yemek yemeye giderken Ömer ile Defne mecburen aynı arabaya bindiler. Sinan ile Deniz de kendi arabalarıyla manuya doğru yol aldılar. Defne ile Ömer arabada hiç konuşmadılar fakat Defne sessizliği bozdu.
D:"Ayhh bi sıcak oldu, şu camı açsana Ömer."
Ö:"Hayır açamam Defne."
D:"Aa o nedenmiş?"
Ö:"Çünkü dışarı soğuk,sende terlisin hasta olursun."
D:"Ayh çokda umrunda sanki."
Ö:"Umrumda tabii Defne, hem konu kapanmıştır cam açılmayacak."
D:" puuff gıcık"
Ömer defneye bakıp gülümsedi ve yollarına devam ettiler.
Manuya geldiklerinde ilk önce Ömer ve Defne indi arabadan, ve Deniz yine yetişti onlara.
De:" Merhabalaar"
Ömer rahatsız bir şekilde,
Ö:"Merhaba."
Ardından Sinan da onların yanına geldi ve içeri geçtiler. Deniz gözlerini Defne'den alamıyordu. Ömer daha da rahatsız olmaya başladı be sandalyeyi çekip;
Ö:"Gel sevgilim."
Sinan da Defne'de çok şaşırmıştı. Ama bozuntuya vermeden sandalyelerine oturdular ve yemeklerini sipariş ettiler.
S:"Eveet Deniz nedir senin şu şahane fikrin?"
De:"Siz benim kıyafetlerime ayakkabı tasarlayacaksınız, birlikte lansman yapacağız. Hı ne dersiniz Nasıl?"
Hepside şaşırmıştı, Deniz böyle bir insan değildi sadece kendi çıkarları için uğraşırdı ama, böyle birşey ona göre değildi.
De:"Eee ne daldınız öyle noldu? Hayır mı yoksa.?"
S:"Tamam ya biz bir an şaşırdık senden böyle birşey beklemezdik ama neyse konumuza dönelim. Aslında iyi bir fikire benziyor. Eğer burada lansman büyük ilgi görürse italyada da lansman yapıp sesimizi duyurabiliriz. Sence Ömer?"
Ö:"Ha aslında haklı Sinan böyle bir fırsatı kaçıramayız, hem bu bizim için de iyi bir fırsat olur."
S:"Ayynen kardeşim. Defne sen ne düşünüyorsun, sonuçta Ömer'le birlikte çizeceksin sende?"
D:"Haa benmii, bilemedim ki yani siz karar verin. Hem biz Ömer'le mi çizeceğiz?"
S:"Eveet,yani siz birlikte çok iyi işler çıkartıyorsunuz,unutmayın iki yıl önce birlikte çizdiğiniz Zaman vallah iki sezon bizi konuştular. Hem bu bize de yarar işte."
Ö:"Olabilir"
De:"Eee ne diyorsunuz,kabul mu şimdi?"
S:"Iıı evet kabul."
Yemeklerini yerlerken Defne ile Deniz koyu sohbete dalmış deli gibi gülüyorlardı,arada bir Sinan da katılıyordu aralarına. Ömer ise sadece soru sorduklarında konuşuyordu. Defne lavaboya gitmek için izin istediğinde Ömer de arkasından gitti. Lavabo da da kimse yoktu, Defne kapıyı kapatacağı sırada Ömer kapıyı açtı ve Defneyi kapıyla kendi arasında sıkıştırdı.
D:"Ömer n'oluyor yaa napıyosun, burası kızlar tuvaleti.?"
Ö:"Sence Defne evet burası kızlar tuvaleti olabilir ama olsun. Hem sen Nasıl konuşuyordun öyle o Ada'mla, maaşallah gülmekten bir hal oldunuz."
D:"Deniz beymi?"
Ö:"Yaa Deniz bey, hemen de kanka olmuşsunuz bakıyorum da. Allah muhabbetinizi arttırsın."
D:"Amin Amin o da sizin değil en azından benimle insan gibi iletişim kuruyor, hem bundan size ne Ömer BEYY."
Ö:"Banane öylemi Defne hanım."
D:"Evet sizene."
Ömer defneyi iyice duvara yapıştırdı. Ve başını boynuna gömüp derin bir nefes aldı ve konuştu;
Ö:"Sen benim karımsın,sen benimsin,sen birtek benimle gülebilirsin,seni kimseyle paylaşmam.. Anladınmı DEFNE İPLİİ?"
Ömer geri çekildi ve defneye sinsi bir gülüş atıp lavabodan çıktı.
Defne ise şoku atlatana kadar kapıya baktı, en sonunda elini yüzünü yıkayıp o da lavabodan çıktı.
Masaya oturduğunda Sinan;
S:"Defne hayırdır ne gördün tuvalette."
D:"Hı?"
S:"Diyorum ki noldu kıpkırmızı olmuşsun,terlemişsin. Hayırdır?"
Defne Ömer'e sinsi bir bakış attı ve;
D:"Haa omu şey ya o, ııı çok sıcakya hani kıyafetimde kalın ya öyle oldu işte."
S:"Hıı tamam. İsterseniz kalkalım Deniz'le konuştuk biz bazı ayrıntıları şimdi konuşmayalım valla kafam almaz artık, ben size yarın şirkette anlatırım tamam mı?"
Ö:"Tamam kardeşim tamam."
Hep birlikte çıkışa yöneldiklerinde Ömer ve Defne bir süre birbirlerinde baktılar. Çünkü Ömer defneyi ilk burada öpmüştü. Deniz farketmiş olacakki;
De:"Hayırdır gençler, birşey varda bizim göremiyoruz. Neye gülüyorsunuz.?"
Ö:"Defneyle ilk burada tanışmıştık da. O geldi aklımıza demi Defne?"
D:"Aynen,aynen."
Diyip arabaya bindiler ve eve doğru yol aldılar.

******
Nihan Serdar'a anlatmıştı herşeyi. Serdar herkesten daha çok üzüldü. Çünkü sonuçta onun yüzünden bulaşmıştı kardeşi bu işlere. İkiside dalgın dalgın otururlarken;
Tür:"Of Defnem napıyor acaba."
Diyiverdi Türkan.
N:"İşte yeni evli gelinler ne yapıyorsa artık."
Tür:"Yaa ben bir arasammı kızımı özledim."
Serdar ve Nihan aynı anda
Ser&N:"OLMAAZ."
Türkan şeşırmış bir şekilde;
Tür:"Aaa nedenmiş Can'ım arayım bir sesini duyayım kızımın."
Serdar ile Nihan Defne'in sesinin telefonda köyü gelip türkanın üzülmesinden korkuyordu.
N:"Aaa Türkan teyze ya neden rahatsız edesin yeni evlileri onların şimdi işi vardır.."
Diyip göz kırptı. Türkan mesajı almıştı susup dizisini izlemeye devam etti.

***************
Defne ile Ömer eve gelince Ömer tam birşey diyecekti ki Defne arkasına bile bakmadan odaya çıktı.
Ömer ise koltuğun üzerindeki örtüleri serip, kahve yapmak için mutfağa geçti. Kahve olana kadar üzerini değiştirmek için odaya çıktı.
Defne de o sırada tam üzerini değiştiriyordu, Ömer öylece bakakaldı. Defne Ömer'i görünce hemen yatağın üzerindeki örtüyü alıp üzerine örttü fakat Ömer göreceğini görmüştü ve kafası dönmüştü.
Ö:"Iııı pardon. Ben üzerime kıyafet almak için gelmiştim ama hemen çıkabilirim."
Dedi ve çıkacağı sırada Defne;
D:"Yok gerek yok yani üzerini alıp çıkabilirsin."
Ö:"Tamam hemen alıp çıkıyorum."
Dedi ve giyinme odasına geçti. Defne ise yatağın üzerine oturmuş Ömer'in çıkmasını bekliyordu. Ömer odadan çıkıp giderken
Ö:"iyi geceler."
D:"Sanada."
Dedi ayarlı ses tonuyla. Daha sonra Defne'de üzerini değiştirip yatağa geçti.
Bugün olanları düşünmeye başladı. Nasıl da güzel konuşmuştu Ömer "SEN BENİMSİN,SENİ KİMSEYLE PAYLAŞMAM" demişti ve buda haliyle Defne'nin çok hoşuna gitmişti....






Yorum yapmayı unutmayın! Bakalım İPLİİ daha ne kadar kıskanacak defnesini..
Ömer

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin