38.Bölüm-"Sahil"

1.2K 65 118
                                    




  •İYİ OKUMALAR•

  •Bölüm şarkısı;Oğuzhan koç, küsme aşka•

  (Yazardan)

Defne pazar sabahının verdiği huzur ile gözlerini araladı. Ama yanında gördüğü manzara ile içi ısındı. Aslında onları huzur vericiydi, pazar falan yalandı yani.
   Doğa Ömer ile Defne'nin ortasına yatmış, kollarını yanlarına açmış uyuyordu. Anlaşılan keyfine diyecek yoktu hanımefendinin. Defne gülümsedi ve kızına doğru eğilerek uyanmamasına özen göstererek, uzunca bir öpücük bıraktı yanağına. Dün gece çok huysuzlanmıştı doğru düzgün uyuyamamışlardı. Sabaha doğru ancak uyumuştu Doğa, ama şimdi acısını çıkartmışlardı. Öğlen 2'ye geliyordu Defne uyandığında.

  Defne onları böyle izlerken Ömer uyandı ve bir gözünü açarak defneye baktı. Fakat Defne hala Ömer'in uyandığını görmemişti. Ömer aklına gelen munzurlukla gülümsedi ve bir elini Defne'nin beline atıp kendine çekti birden ve üzerine düşmesini sağladı.
Defne aniden gelişen hareket ile küçük bir çığlık attı ve yanında uyuyan kızı aklına görünce eliyle ağzını kapattı ve gözlerini büyüterek Ömer'e baktı.

D:"Napıyorsun Ömer ya sen.."

Ö:"Karımı seveceğim. İzin verirsen.. Zaten dün bütün işimiz yarım kaldı."

D:"Aaa iyice saçmaladın Ömer, deme şöyle şeyler kızımın yanında.."

Dedi Defne gözleriyle Doğa'yı işaret ederek. Ama Ömer şu an hiçbir şey göremiyordu, sanki az önce Defne ona kızmamış gibi iyice dudaklarına yaklaştı ve dudakları birbirine değerken konuştu;

  Ö:"Doğa'da uyuyor şimdi hiçbir yere kaçamazsın. Yakalandın."

Dedi ve Defne'nin dudaklarına kapandı. Defne ilk başta karşılık verse de hemen geri çekildi ve ellerini Ömer'in sakallarına koyarak okşadı;

D:"Iıı sevgilim şimdi yanımızda Doğa var ben duşa girecektim sende gelebilirsin."

Dedi ve bir anda Ömer'in gözleri ışıldadı.

Ö:"Olur olur da bebeğim sen Doğa'dan mı utanıyorsun."

D:"Ömer şu son Hakkı'nı da kaybetmek üzeresin bence daha fazla konuşma.."

Dedi ama haklıydı Ömer. Doğa her ne kadar küçük olsa da defne kızından utanıyordu. Ya da ona kötü örnek olmaktan korkuyordu.

Defne hemen Ömer'in kucağından kalktı ve pis pis bakarak banyoya gitti. Ömer'de yatakta uyuyan kızının yanlarına yastık ile destek yaptı ve hemen Defne'nin arkasından gitti.
Ömer banyoya girdiğinde Defne üzerinde ki geceliği çıkartıyordu. Siyah ipek gecelik yer ile buluştuğunda Ömer karışısında gördüğü görüntü ile sertçe yutkundu ve gözlerini sıkıca kapatıp açtı.

O sırada da Defne sütyenini açmak için elini sırtına götürdü fakat Ömer'in sıcacık elleri buna engel oldu. Defne ellerini indirdi ve Ömer'e yer açtı. Ömer sütyeni açmak yerine bir süre ellerini Defne'nin sırtında gezdirdi, belini, omuriliğini, boynunu okşadı ardından yavaş hareketlerle elleri sütyen kopçasına gitti. Artık daha fazla dayanamadı ve bir anda kopçayı açıp yere bıraktı.
Elleri Defne'nin vücudunda gezintiye çıkmışken, Defne Ömer'in dokunduğu yerlerin yandığını hissediyordu. Yavaşça gözlerini kapattı ve iki elini de serbest bırakıp Ömer'in işini kolaylaştırdı.
Bir süre sonra Defne arkasını döndü ve bütün vücudunu Ömer'e yasladı. Yanında olan kollarını kaldırdı ve Ömer'in boynuna doladı. Bu sırada Defne Ömer'in üzerinde ki tsirt'den rahatsız oldu ve bir çırpıda çıkartıp sütyeninin yanına attı. Daha sonra işine kaldığı yerden devam etti;

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin