21.Bölüm-"Baba oluyorum"

2.1K 88 17
                                    


İyi okumalar

  (Yazardan)

Ömer anın verdiği huzur ile uyandı, gözlerini aralayıp yanına baktığında beline koala gibi sarılmış karısını gördü. Saçlarına minik bir öpücük kondurdu ve yataktan yavaşça kalktı. Kısa bir duş aldı ve Defne'nin gönlünü almak amaçlı kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçti. Defne'nin en çok sevdiği şeyleri hazırladı, omlet, çay ve taze sıkılmış meyve suyu, kahvaltılıklar..

  Defne burnuna gelen güzel kokular ile uyandı. Yanına baktığında Ömer'i göremedi aslında sebepsiz yere ona trip attığı için kızgındı Ömer'e. Keyfinden istemiyordu ya bir sebebi vardı elbette. Ayağa kalktı daha belli olmayan karnına elini götürdü, daha içinde belli olmasa da varlığı yetiyordu defneyi Mutlu etmeye. Yarın Ömer'in doğum günüydü ve bebekleri olacağını öğrenme zamanı. Yüzüne sebepsiz bir gülümseme oturdu Defne'nin artık tam anlamıyla bir aile oluyorlardı. Sevdiği Ada'm ve Can'ından bir parça ile. Defne gülümsemeye devam ederek banyoya gitti ve elini yüzünü yıkadı, her sabah yaptığı gibi nemlendirici kremini de sürmüştü. Ardından karnından gelen guruldama ile odaya geçti ve üzerini değiştirip mutfağa indi. Ömer'in masada onun çayını koyduğunu gördü. Her sabah Defne Ömer'in kahvesini, Ömer ise Defne'nin çayını koyuyordu.

  Ö:"Ah günaydın bende seni uyandırmaya gelecektim."

  D:"Günaydın."
Dedi Defne soğuk bir ses ile daha sonra sandalyeye oturdu, bu soğukluk Ömer'in canını yaksa da haksız olduğu için birşey diyemiyordu ama az kalmıştı gönlünü alacaktı. Defne Ömer'in kahvesinin olmadığını gördü ve;

  D:"E senin kahven yok. Neden içmiyorsun?"

  Ö:"E sen koymadın da o yüzden, alıştım diğer türlü içemiyorum."

Defne bu sözler karşısında adeta erimişti, küs kalmanın bir mantığı yoktu aslında ama oda kendince haklıydı. Defne dayanamayıp ayağa kalktı ve kahve makinasının önüne geçti hemen Ömer'in kahvesini hazırladı ve masaya, Ömer'in önüne koydu. Ömer ise Defne'nin trip atıp kahvesini vermeyeceğini düşünüyordu fakat defnesi yine şaşırtmıştı onu.

  Ö:"Teşekkür ederim."

  D:"Afiyet olsun."

Dedi. Kahvaltı da ikiside birbirlerine birşeyler söylemek istiyordu fakat sanki birşey onları tutuyordu. Her seferinde birşey demek için ağızlarını açmaları ve kapatmaları bir oluyordu. Onlar böyle yaparken kahvaltı bitmişti ve Defne toplamaya başlamıştı. Ömer'de defneye yardım etti ve bir çırpıda toplanıverdi mutfak, ardından önlü arkalı yatak odasına çıktılar. Defne giyinme odasına geçti ve kıyafetlerini seçti, hemen banyoya gitti. Ömer'in yanında giyinmeye hala utanıyordu, ve bu durumdayken yanında durmak istemiyordu. Hızlıca giyindi ve hafifçe makyaj yapıp odaya geçti. Ömer ise odanın ortasında ellerini beline koymuş bir şekilde bekliyordu, anlaşılan gözü defneyi arıyordu. Defne odaya girince çatılı Kaş'ları birden normale döndü.

  Ö:"Neden yanımda giyinmedin?"

  D:"Utandım."

  Ö:"Sadece onun için mi?"

  D:"E-evet başka ne için olabilir ki."

  Ö:"Hııı evet. Neyse hadi gidelim."

Dedi ve kapıya yöneldi, ilk önce Defne'nin çıkmasını bekledi ve Defne çıkınca arkasından yürümeye başladı. Dışarıya çıktıklarında Şükrü onları arabanın önünde bekliyordu, Ömer selam verdikten sonra arabaya bindi. Defnede arkasından tabii, Ömer Defne ile evlendikten sonra hep arkada oturmasını istemişti. Defne her ne olursa olsun her zaman arkaya oturuyordu.
  Arabaya bindiklerinde Şükrü dikiz aynasından defneye baktı ve:

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin