44.Bölüm-"Albüm"

1.1K 63 67
                                    







İYİ OKUMALAR

EMRE KAYA:AŞK DİYE SOLUDUM


Defne ellerini Ömer'in belinden indirdi ve parmaklarının ucunda yükseldi, Ömer'in dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Ardından Ömer geri çekildi,Defne Ömer'in ne yapmaya çalıştığını kaşlarını çatarak anlamaya çalıştı. Ömer gülümsedi ve elini kaldırarak komidini gösterdi. Defne'nin gözleri anında komidine kaydı ve gördükleri karşısında gözlerini büyüterek hemen komidinin yanına gitti. Bir süre dolu gözlerle önündeki albüme baktıktan sonra, eline aldı ve kapağındaki fotoğrafa baktı. Gözlerindeki yaşlar yavaş yavaş akmaya başlarken albümün kapağını açtı ve o eşsiz fotoğraflara yaşlı gözlerle baktı.

Ömer'in bir diğer hediyesi fotoğraf albümüydü. Kapağında, Doğa'nın ilk doğduğu zaman ameliyathanede üçünün çekildiği fotoğraf vardı ve kenarında da Defne yaprağı vardı. Albümün ilk sayfasında ise evlendikleri günün fotoğrafları vardı. O günün bütün kareleri fotoğrafa alınmıştı ve şuan da Defne'nin önündeydi. Defne dolu gözlerle sayfaları çevirdi, Diğer sayfalarda ise ilk tatile gittikleri yani Paris'e gittikleri zamandaki fotoğraflar vardı. Defne her sayfayı çevirdiğinde şaşkınlıkla bakakalıyordu. Albümün her sayfasında bugüne kadar yaşadıkları güzel anılar vardı. Defne son sayfaya baktığında şaşkınlıkla gözlerini büyüttü. Bu fotoğraf bugün sabaha aitti. Üçü birlikte yatakta otururken çekilmişti, hepsinin yüzünde bir gülümseme, hepsinin yüzünde bir mutluluk vardı. Tam gerekli olduğu gibi. Defne zorla gözlerini fotoğraftan ayırdı ve konuştu;

D:"Ö...ömer sen n..na..nasıl?"

dedi. Ömer gülümsedi ve Defne'ye doğru yaklaşarak beline sarıldı. Çenesini Defne'nin omzuna yasladı ve sıcacık nefesini boynuna üfleyerek konuştu;

Ö:"O da bana kalsın Defne'm."

dedi ve Defne'yi kendine çevirdi. Omzuna düşen saçlarını parmakları arasına aldı ve yavaşça okşadı. Defne gözyaşlarını elleri ile sildi ve ellerini Ömer'in boynuna doladı.

Ö:"Doğa'nın karnı tok, öğlen banyosunu da yaptık, baya bir yoruldu. Şimdi ise uyuyor. Bence hiçbir mani kalmadı artık."

D:"Bence de."

dedi ve Ömer'in dudaklarına yaklaştı. Defne Ömer'in dudaklarını öpmeden , Ömer hemen Defne'nin dudaklarını öpmeye başladı. İkisi de hasretle birbirinin dudaklarını emerken Ömer yavaş yavaş geri gitti ve yatağın başında durdular. Ömer dudaklarını Defne'nin dudaklarından ayırmadan sabahtan beri deli olduğu yırtmacına götürdü elini. Defne bacaklarında Ömer'in ellerini hissedince titreyen bacaklarını ayakta tutmak için, Ömer'in beline topladı. Defne bacaklarını sıkı sıkı Ömer'in beline bağlamıştı. Ömer Defne'nin bu hareketine gülümsedi ve ellerini Defne'nin bacaklarından baldırına doğru götürdü. Ardından yavaşça kalçalarına yöneldi, ellerini sıkıca kalçalarına sabitledi ve vücutlarını birbirine yapıştırdı. Defne hırsla Ömer'in ensesinden kendine çekiyor ve hızla öpüyordu. Ömer Defne'nin bu hırçın ve seksi halini bir ayrı seviyordu.

Ömer geriye doğru bir adım attı ve Defne'yi yavaşça yatağa bıraktı. Ardından yavaş yavaş elbisesinin düğmelerini açmaya başladı.İlk düğmeleri sabırla açarken sonda ki düğmeleri hırsla açtı. Hatta elbisenin son kısmını yırtarak çıkartmıştı Defne'nin üzerinden. Defne Ömer'in bu deli hallerine bayılıyordu, hafifçe gülümsedi ve Ömer'i üzerine çekti. Ömer Defne'nin gözlerine aşk ile bakarken Defne zorla bakışlarını Ömer'den ayırdı ve tek tek ve sabırla gömleğin düğmelerini açtı. Ömer'in gömleği omuzlarından Defne'nin yardımı ile düştüğünde iki aşık birbirine hasretle baktılar.

Aşkın DEFÖM haliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin